EGR ventil

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1705
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: EGR ventil

Příspěvek od Maras »

Buďme rádi za DPi. Sice to tak nejede,ale EGR má předimenzovaný a celkově by neměl dělat problémy.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Reklama
 

Vegan
*
Příspěvky: 61
Registrován: 05 pro 2020, 15:09

Re: EGR ventil

Příspěvek od Vegan »

Mexican píše: 15 srp 2023, 19:52
Axel.Foley píše: 15 srp 2023, 17:47 :shock:
Jak s těmi auty, chlapi, kua, jezdíte? EGR nemůže být zakarbonovaný po 20 000 km :!:
:shock:
uplne normalne..Ale ak ti na 15km u hybrida asi 16x naskoci a zhasne motor a na konci nie je ohriata ani voda ( a to mame vonku 30 stupnov) tak mi je jasne kde bude zakopany pes.
No popravdě se přidám k dotazu naše NX-4 v HEV (full hybrid) ma aktuálně najeto 64k km a byt je to většinou ježdění po Praze + něco malo po dálnicích tak, chyba s EGR zatím nezaznamenána ťuk, ťuk.
Dawid294
*
Příspěvky: 15
Registrován: 27 pro 2023, 22:38

Re: EGR ventil

Příspěvek od Dawid294 »

tak novy Tucson 10 tisic km, 5 mesiacov ho mám a už vypisuje chyba motora a dnes v servise a chyba je EGR ventil. Ako superko :)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7911
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR ventil

Příspěvek od Mexican »

EGR je proste nemila vec. Ono bohuzial kazda znacka / motorizacia ma svoje achilove paty
Myslim, ze :hyu: to zatial drzi v tichosti a meni. Mame zaruky 5 rokov, servis ryzuje pravidelne vypalne za rocne prehliadky tak nech sa stara

Ona je zasadna otazka co tomu EGR je, ci to ide nasledne vycistit alebo old school zalepit a odmazat v diagnostike. Realny dopad na prevadzku auta to asi mat nebude

Mne sa to u HEV zatial pri 22000km neobjavilo

Budme radi, ze tam nemame adblue. Ja som si radsej u Citroenu priplatil extra 2 roky, pretoze tam vobec nie je otazka ci ale skor kedy sa pokazi cela nadrz vratane snimacov u AdBlue u motorov blueHDi (tz motory euro5 a euro6d 2.2 Puma v uzitkovych Citroenoch a Peugeotoch). Tam sa clovek moze rozkrajat, raz si senzor povie dost, mozes tam mat pokojne pol nadrze adblue, system napise ze nemas, odpocita nejake kilometre a uz nenastartujes. Vymena senzoru nie je, len cela nadrz takze cca 27 000kc a praca k tomu (takze 30k)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“