Vsechny synchrony naraz normalne bezne neodejdou. Normalne je prvni horsi 2ka, prip. jine stupne podle toho jake nemehlo je ridic a co blbe radi

Pri podobnych zavadach si muze prvotni diagnostiku udelat i uzivatel a je dobre postupovat od levnejsich veci k drazsim.
-spojka - jestli jde o problem hydrauliky lze otestovat tak ze clovek zkusi spojku vickrat "naslapat" - pomuze/nepomuze. Zabira pedal porad stejne "vysoko"? Radi to dobre pri vypnutem motoru? Radi to dobre pri nastartovenam motoru, kdyz auto stoji? Tyka se to opravdu vsech rychlostnich stupnu?
-serizeni lanovodu/tahla (nevim jak to ix20 ma)
-vymena oleje (tady akorat pozor aby to byl spravny resp. nejlepe origo

olej - olej typu "ten by tam mel sedet, davame ho vsude" casto situaci jeste zhorsi). Po tech letech je kazdopadne olej stejne fajn udelat.