Motorizácie po FL

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

Na Kia FB stránke som zachytil info, že Sportage MY25 postihne znižovanie výkonov motorov... konkrétne sa spomínalo, že 132kW motor pôjde na 118kW. Rovnako má isť vraj dole aj výkon pri 1,5TGDi na 103kW(140k) vraj zaručené info z prostredia predajcov... nemáte nejaké úniky z prostredia :hyu: ?
To, že by mali končiť motory CRDI som už počul aj od predajcu... ale tie benzínové motory ma zaskočili.. zvlášť v kontexte toho, že novú Konu ponúkajú so 145kW verziou motora 1,6TGDi dokonca bez MHEV...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od Mexican »

nie je to optimalizaciou z dovodu znizovania emisii? predsa len 2024 motory myslim musia splnat Euro6E (doteraz bola 6d) takze ja osobne si myslim, ze je proste iny sw/fw motoru ze ho proste trochu podladili nadol aby to vyfukovalo menej co2 a noxov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1704
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od Maras »

Nó, sice nerad ,ale tohle musím potvrdit, motory půjdou s výkony dolů. Mrzí mne hlavně, že 1.5 DPi má jít na 66 Kw, kvůli emisím EU. A i proto říkám, kupujte dokud to jde to co nyní je.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od Mexican »

tak 66kw atmosfera mi uz pre dnesnych tocvolantov prijde az nebezpecna. To bude vykazovat snad pruznost a silu 1.2HTP 40kw vo Fabii 1 (ta vola aspon sprevodovana tak, ze do 60-70 celko sla, motor bol euro nic takze priama odozva na plyn. Je to zle, je to zle Som zvedavy na akom cisle skonci Tucson HEV. Aj ked to napisem znova, nieze by tych 169 kw nebolo zbytocne moc (je). Mat vsak v i30 ktora je lahsia o kolko o 300-350kg o 100kw menej, bez boostu EV a turba? neviem, cielova skupina asi nebude velka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od idam.i »

TVL 66kw. #-o
Už len nech amputujú jeden válec je to v pr... :oops:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
motorol
***
Příspěvky: 726
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od motorol »

66 kW mělo přeci legendární TDI a to nepredjelo nic :D jinak je to krasnej návrat, takovej vykon byl v 90. letech. V dnešní době pro takového lenochoda misto moc neni.
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

Ešte uvidíme čo urobia s MHEV technológiou... ak by ruku v ruke so znížením výkonu vyhodili či už z Tucsonu alebo z i30 baterku z kufra, tak by to mohla byť ešte celkom férová ponuka.... a nejakých 20k by sa dalo oželieť... teda také niečo by u mňa bolo lepšie plus ako 20koní navyše...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
motorol
***
Příspěvky: 726
Registrován: 20 srp 2016, 20:37

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od motorol »

Ale ono je to o tom, ze elektrické koně ti přidají velice snadno a pokud jsou potřeba jen občas, tak je na to malá baterka a co2 jsou ok. Naopak každý spalovací kůň navíc te stoji co2 a pokuty z toho vyplývající…
Aktuálně: Hyundai i30 2014 new weekend 1,6 MPI
Dříve: Renault megane II sedan 1,6
Felicia 1,3
š105
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

Minimálne z Kie Sportage má MHEV zmiznúť.. očividne to zase taký super liek na CO2 nie je - stačí len zreálniť meranie a už je to len na príťaž. Uvidíme ako to bude pri :hyu: .
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od Mexican »

tak on bol rozdiel medzi 132kw MHEV a 169kw HEV snad 20g CO2. To je pre automobilku fakt dost na pripadnych pokutach, korbpri tak predavanom modele ako je Tucson
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

Porovnávaš hrušky s jablkami... tu treba porovnať ten istý motor s MHEV a bez MHEV... veľmi dobré vodítko je motor 1,5 TGDi v Kii Ceed a v i30...
MT6/iMT6
takže
kia ceed 1,5TGDi SW ... 125-142g/km CO2
i30 1,5TGDI MHEV SW .... 125-145g/km CO2..

teraz čo s tým?.... #-o :wink:
Prínos +/- žiadny, nemalé servisné riziko pre automobilku počas záruky... najracionálnejšie riešenie, je to vyhodiť...

A HEV tam pls. nemiešaj... to je iná pesnička.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

Trochu to tu oživím... :hyu: zatiaľ cenníky FL Tucsona a i30 nezverejnil.. ale čo som pozeral Kiu - tam je cenník už vonku... tak mám celkom zaujímavé zistenie..

Sporatage (ICE) na SK MY25
- je MHEV systém spojený len s motorom 1,6CRDi bez ohľadu na prevodovku alebo pohon
- motor 1,6TGDi 118kW/160k sa ponúka v MY25 vždy bez MHEV bez ohľadu na prevodovku alebo pohon (v MY24 bola bez MHEV len FWD 1,6TGDi 110kW a slabší diesel 1,6CRDi 85kW)

Sportage (ICE) v CZ MY25
- zachovaný stav z MY2024.. t.j. bez MHEV je len predokolka MT6 1,6TGi 118kW/160k.. všetko ostatné je doplnené MHEV či už 1,6TGDI alebo 1,6CRDi...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Maras
*****
Příspěvky: 1704
Registrován: 09 srp 2020, 14:44

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od Maras »

No fajn a kde máš to srovnání ceníku před FL a po?
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motorizácie po FL

Příspěvek od dibarbora »

MY 25
Snímka obrazovky kia2.png
Snímka obrazovky kia2.png (217.96 KiB) Zobrazeno 253 x
MY 24
Snímka obrazovky Kia.jpg
Snímka obrazovky Kia.jpg (167.38 KiB) Zobrazeno 253 x
MY25 CZ
Snímka obrazovky Kia3.png
Snímka obrazovky Kia3.png (300.47 KiB) Zobrazeno 251 x
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Odpovědět

Zpět na „Tucson III - Motor a převodovka“