1. garanční prohlídka
Moderátor: Moderátoři
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20215
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 1. garanční prohlídka
Někdy by bylo lépe, kdyby je nedělali
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
- Reklama
Re: 1. garanční prohlídka
Nevíte co dávají na lak v servisech. Prý speciální Polymer. Ale co to je jsem se nedozvěděl.
Tucson 1,6 GDI HEV Freedom Plus
Re: 1. garanční prohlídka
Za tu cenu to může být maximálně speciální přípravek pod značkou H2O.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Re: 1. garanční prohlídka
Tak som absolvoval v piatok prvú garančku (cca 8 mesiacov od kúpy) - napísal som v okruhu 100 km autorizovaným servisom a požiadal o cenovú ponuku. Z tých čo odpísali (nie všetci) boli ceny za prvú garančku v okolí Bratislavy na úrovni 250 - 300 €. Vybral som si teda servis cca 25 km od domu, kde mala byť cena cca 250 €. Celková cena za prvý servis, ktorú som platil bola 253 € (šielené za olej, filter a možno 30 minút práce).
Pri odovzdaní auta som informoval, že je olej nad ryskou (a cítiť ho po benzíne), pričom pri prebratí nového auta bola hladina na hornej ryske. Požiadal som preto, aby pri výmene oleja dal technik olej len medzi rysky. Na to mi prijímací technik, povedal, že oni majú predpísané výrobcom množstvo, ktoré majú dávať. A že auto, je ešte v zábehu, že si musia "sadnúť" krúžky a podobné veci. Tak som mu povedal, že 15 tisíc km už dávno nie je auto v zábehu a to, že som u nich nový zákazník, neznamená, že o aute nič neviem a že mi môže hovoriť veci, ktorým ani on sám neverí... Výsledok bol taký, že pri odovzdávaní auta po servise mi povedal, že bol osobne pri tom, keď dopĺňali olej a že určite nie je nad ryskou. Keďže auto bolo zahriate a olej nebol úplne stečený vo vani, tak som to tam neskontroloval. Následne som cez víkend urobil vyše 1200 km a v pondelok ráno som si vychladnutý olej zmeral a bolo ho mierne nad rysku. Tak som do servisu zavolal, že ako to chcú riešiť... Tak som v priebehu dňa prišiel do servisu a v priebehu pár minút mi odsali časť oleja, tak že ostal asi na 3/4...
Pri odovzdaní auta som informoval, že je olej nad ryskou (a cítiť ho po benzíne), pričom pri prebratí nového auta bola hladina na hornej ryske. Požiadal som preto, aby pri výmene oleja dal technik olej len medzi rysky. Na to mi prijímací technik, povedal, že oni majú predpísané výrobcom množstvo, ktoré majú dávať. A že auto, je ešte v zábehu, že si musia "sadnúť" krúžky a podobné veci. Tak som mu povedal, že 15 tisíc km už dávno nie je auto v zábehu a to, že som u nich nový zákazník, neznamená, že o aute nič neviem a že mi môže hovoriť veci, ktorým ani on sám neverí... Výsledok bol taký, že pri odovzdávaní auta po servise mi povedal, že bol osobne pri tom, keď dopĺňali olej a že určite nie je nad ryskou. Keďže auto bolo zahriate a olej nebol úplne stečený vo vani, tak som to tam neskontroloval. Následne som cez víkend urobil vyše 1200 km a v pondelok ráno som si vychladnutý olej zmeral a bolo ho mierne nad rysku. Tak som do servisu zavolal, že ako to chcú riešiť... Tak som v priebehu dňa prišiel do servisu a v priebehu pár minút mi odsali časť oleja, tak že ostal asi na 3/4...
HYUNDAI TUCSON HEV 169 kW (1,6T-DGi, Style + DizajnPack+SmartSense)
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
[https://www.spritmonitor.de/en/detail/1472293.html]
Predtým: Subaru Outback - Hyundai i30 kombi - Citroen C4 Picasso - Citroen Xsara Break - VW Golf - Renault 11 - Škoda 120 L.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8046
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1. garanční prohlídka
toto som uz riesil s X servismi, dokonca som si to nechal aj pisomne napisat do objednavky (zakazkoveho listu)ze NEDOLIEVAT na hornu rysku. A co sa stalo? no samozrejme ze to preliali (napr v KIA Pemm, Brno). Uz som to po nich musel 2x odsavat (vzdy odsajem cca 3 deci oleja). Takze v tom nie si sam |:-)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 1. garanční prohlídka
Presne tak .... s.ru na to z vysoka ... Tak isto odsavam pokazdej navsteve servisu cca 2-3deci . Asi im to generuje cas navyse ... tak kaslu na to.
Tucson NX4 1.6 T-GDI, 132kW, Premium, kozeny packet, 4x4, Adapt.Tlmice, logo vo dverach, osvetlenie noh (blue)