ad:Petzl
Ono když je majitel- řidič pouze
"uživatel", můžeš mít já nevím co a já nevím jaký etalon spolehlivosti. Mě třeba v servisu při každé návštěvě a servisní prohlídce- t.j. 3-4x do roka- pánové automaticky
měří a testují stav akumulátoru- je to součástí prohlídky. Co si budeme, dnešní aku už dávno nejsou to, co byly kdysi. Kdy vydržely pokud jsi jezdil, klidně i 10 a víc let. Teď když vydrží 4 roky je to pecka a cokoliv víc, je malý zázrak. A to v případě, že se o tu baterii staráš a dobíjíš. Jinak klidně za dva roky pápá. O bateriích z druhovýroby, ani nemluvím.
A to samé jsou další a další věci. Výměny filtrů vzduch, kabina. Výměny oleje. Kontroly a výměny svíček. Oleje v převodovce atd.... atd.
Pak se můžeme bavit o spolehlivosti. Pokud budeš pouze uživatel a budeš věřit pouze tomu, co ti řekne manuál a "servis", tak bych o spolehlivosti skoro neuvažova.
P.S. Minulá- mrtvá převodovka měla najeto kolik km? 260 tis.
A kolikrát v ní byl za těch 19. let vyměněn olej?
A tak bychom mohli pokračovat do nekonečna.
Každopádně ti přeju, ať to jezdí co nejdéle a pokud možno bez problémů.
A za ty Poláky buďme vděční- ne proto, že bydlím, kde bydlím. Ale nebýt jich, tak tady máme ještě větší vrakoviště, než máme.

[/quote]
‐----------------------------------------------------------------------------------------
Buď mám štastie, alebo žijem v zázraku.No batéria v Insi drží od 2018. Nedobíjaná ani raz.

V i20ke už vymenená.
