Auto koupené 11/20., tedy zatím v záruce. Celou dobu provozu vypalování do 200km, v prvním roce provozu ježdění na dlouhé trasy (300-400 km a více. Potom až do teď 2x25 km (po dálnici asi 15). V polovině března zůstala svítit kontrolka DPF, auto v nouzovém režimu.
Od konce března je v servisu. Resetování záznamu diagnostiky. DPF nefunguje. V servisu vyřešili filtr, objevilo se opět cukání motoru, vypalování problém dokončit. Přidal se jim problém se startováním. Po 30 dnech jsem souhlasila s prodlouženou délkou opravy. Zjistili problém se vstřiky. Hyundai centrála navrhla výměnu, ale zamítla výměnu všech 4. Prý provedou repas původních.
Nyní je už 7. týden auto v servisu.
Máte radu, jak s tím naložit?
Vstřiky a DPF
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Vstřiky a DPF
Pokud mate zdarma nahradni vozidlo tak se tim asi az tak netrapte - at se trapi oni. Pokud ne, tak si ho zkuste vyzadat - za dane situace by jste ho mela dostat. Az budete prebirat auto tak hlavne poradne zkontrolovat ze se mu za tu dobu nic nestalo (pred par lety mi ze servisu vratili auto co tam bylo 3 tydny a az o par tydnu pozdeji kdyz sem chtel prezouvat pneu tak sem zjistil ze jim nejspis spadlo z heveru podle promackleho prahu, lakovani a popraskanych plastu zespod a me to predali jakoby nic). Navic dlouho stojicici auto muze odepsat akumulator. Ze vam neco jen zrepasuji misto vymeny muze byt - zpusob opravy urcuje v prodlouzene zaruce vyrobce. Horsi to muze s naslednou diskusi co bylo a nebylo v zaruce, resp co jste mohla zpusobit vy uzivanim, a jestli se budete na oprave castecne financne podilet. Tady uz doporucim pri dalsi komunikaci vse nahravat (ne jen jako dukaz ze vam behem 3 hovoru pokazde podezrele reknou neco jineho, ale at si to muzete i vy sama znovu prehrat - co vam rikali a s cim jste souhlasila a nesouhlasila), dale jednat s rozvahou a vzit si pred rozhodnutim co dal cas na rozmyslenou, protoze kdyz zjistite ceny dilu tak se muzete dostat do zavratnych vysin a promyslene rozhodnuti vam muze usetrit hodne penez.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20514
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Vstřiky a DPF
Kolik má auto najeto? Motorizace?mma145 píše: 28 kvě 2025, 17:37 Auto koupené 11/20., tedy zatím v záruce. Celou dobu provozu vypalování do 200km, v prvním roce provozu ježdění na dlouhé trasy (300-400 km a více. Potom až do teď 2x25 km (po dálnici asi 15). V polovině března zůstala svítit kontrolka DPF, auto v nouzovém režimu.
Od konce března je v servisu. Resetování záznamu diagnostiky. DPF nefunguje. V servisu vyřešili filtr, objevilo se opět cukání motoru, vypalování problém dokončit. Přidal se jim problém se startováním. Po 30 dnech jsem souhlasila s prodlouženou délkou opravy. Zjistili problém se vstřiky. Hyundai centrála navrhla výměnu, ale zamítla výměnu všech 4. Prý provedou repas původních.
Nyní je už 7. týden auto v servisu.
Máte radu, jak s tím naložit?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White