2. garanční prohlídka
Moderátor: Moderátoři
Re: 2. garanční prohlídka
kto vie co bolo v cene garancky toho Sandera, ja som v lete absolvoval garancku s Dusterom v kosickom Tempuse a bolo to za 250€, aj to som musel vyslovene ziadat aby mi vymenili olej, kedze plan je nastaveny tak, ze olej sa meni po 2 rokoch, vzduchovy/kabinovy filter som si vymenil doma..
i30 Combi FAMILY; vyrobene 3/2020; 1.4T-GDI
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20682
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: 2. garanční prohlídka
Také bych se zhrozil.Maras píše: 18 lis 2025, 11:46 K té garančce. Ted byl kolega s Dacii Sandero na první a nechal tam 8 tisíc, tak se docela zhrozil.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Re: 2. garanční prohlídka
Takže dneska je už jedno co máš za auto, prostě všude si zaplatíš.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8609
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2. garanční prohlídka
tak ja vam neviem. Podla mna zalezi trochu od vyjednavania.
Mna caka tretia s Tucsonom, teraz som bol s obytkou (Citroen Jumper 2022, ktory ma 6,5l oleja a vsetky filtre okrem palivoveho (olej/vzduch/klima) a cena cca 4500kc. Ano, tocvolant v servise odkyve vsetko, neriesi servisny plan ako taky..Nezvladne si ani pozriet a vymenit filter klomatizacie. To je ale sekundarna vec. Primarna je to, ze to ludi asi netrapi, ze platia take palky. Takze penazi je dost a servisy by boli hlupe ak by si nevzali svoj podiel
Mna caka tretia s Tucsonom, teraz som bol s obytkou (Citroen Jumper 2022, ktory ma 6,5l oleja a vsetky filtre okrem palivoveho (olej/vzduch/klima) a cena cca 4500kc. Ano, tocvolant v servise odkyve vsetko, neriesi servisny plan ako taky..Nezvladne si ani pozriet a vymenit filter klomatizacie. To je ale sekundarna vec. Primarna je to, ze to ludi asi netrapi, ze platia take palky. Takze penazi je dost a servisy by boli hlupe ak by si nevzali svoj podiel
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: 2. garanční prohlídka
Hlavne zalezi na danem servisu jake si interne nastavil pravidla a ceny. Nektery ma hodinovku za 1400 jiny 1800, a ten co ma 1800 ma treba pro opravy na pojistovnu sjednanou hodinovku na 1350 atd. A potom na vztahu k zakaznikovi a vytizenosti .. kdyz tam ma zastup lidi a nema cas resp volno na heveru ci mechose, tak neukecas nic - on ti da nabidku ty ji prijmes nebo bez jinam, za tebou stoji 20 lidi. Co je tu zle globalne je maly zisk na prodeji a narocich na autosalon, tak si to kompenzuji na servisech a potom ze to ve vetsine akceptovali. Kdyz se necuka 98/100 tak proc nezdrazime o 10% ? tem 2 dame malou slevu nebo at jdou jinam, 98 nam to bohate zaplati
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: 2. garanční prohlídka
Problém ceny za servis má niekoľko rovín...
1/ základ ceny v princípe určuje importér požiadavkami na vybavenie servisu (hlavne špecifickým náradím), požiadavkami na školenia(platené), rôzne licenčné poplatky za dielenskú dokumentáciu, katalóg ND, diagnostiku.. atď.. inak povedané ďalší peňazovod s ktorým počíta biznis model automobilky.
2/ potom sú tam ďalšie položky závislé už servis od servisu, mzdy, nájmy, réžia... a na koniec nejaký zisk pre majiteľa. V princípe je potom už individuálne na každom šéfovi/majiteľovi ako si nastaví taxu (normohodina a olej).. tam sa toho najviac rozpúšťa. Na dieloch moc toho nemajú..
Takže za krivé pohľady na prinesenú bandasku s olejom sa netreba čudovať.
3/ Keďže nejaký trh funguje aj pri autorizákoch, tak ceny všade rovnaké nie sú.. a keď nie som ochotný akceptovať cenu v mieste A.. tak skúsim dopyt v mieste B alebo C.. prípadne.. D.. E... zaplatiť prvému a potom hejtovať na fórach je najjednoduchšie.
4/ Na čo ale treba myslieť na prvom mieste, sú korektné vzťahy v servise. To je možno viac ako nejaké euro ušetrené na prehliadke. Riešenie každej potenciálnej reklamácie ide na ose zákazník-servis-importér. A tu už môže nastať rozdiel, či je zákazníkom večne ufrflaný "prudič".. ktorý chodí od servisu k servisu a každého prijímacieho technika z neho bolí hlava.. alebo zákazník, ktorý sa rozumie, prípadne si nechá poradiť a pravidelne chodí do jedného servisu. Tu už môže nastať situácia.., že zvlášť "sporná" reklamácia vzhľadom na kilometre a X iných vecí môže byť riešená alebo "riešená"...
1/ základ ceny v princípe určuje importér požiadavkami na vybavenie servisu (hlavne špecifickým náradím), požiadavkami na školenia(platené), rôzne licenčné poplatky za dielenskú dokumentáciu, katalóg ND, diagnostiku.. atď.. inak povedané ďalší peňazovod s ktorým počíta biznis model automobilky.
2/ potom sú tam ďalšie položky závislé už servis od servisu, mzdy, nájmy, réžia... a na koniec nejaký zisk pre majiteľa. V princípe je potom už individuálne na každom šéfovi/majiteľovi ako si nastaví taxu (normohodina a olej).. tam sa toho najviac rozpúšťa. Na dieloch moc toho nemajú..
Takže za krivé pohľady na prinesenú bandasku s olejom sa netreba čudovať.
3/ Keďže nejaký trh funguje aj pri autorizákoch, tak ceny všade rovnaké nie sú.. a keď nie som ochotný akceptovať cenu v mieste A.. tak skúsim dopyt v mieste B alebo C.. prípadne.. D.. E... zaplatiť prvému a potom hejtovať na fórach je najjednoduchšie.
4/ Na čo ale treba myslieť na prvom mieste, sú korektné vzťahy v servise. To je možno viac ako nejaké euro ušetrené na prehliadke. Riešenie každej potenciálnej reklamácie ide na ose zákazník-servis-importér. A tu už môže nastať rozdiel, či je zákazníkom večne ufrflaný "prudič".. ktorý chodí od servisu k servisu a každého prijímacieho technika z neho bolí hlava.. alebo zákazník, ktorý sa rozumie, prípadne si nechá poradiť a pravidelne chodí do jedného servisu. Tu už môže nastať situácia.., že zvlášť "sporná" reklamácia vzhľadom na kilometre a X iných vecí môže byť riešená alebo "riešená"...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.