Zadrhávání motoru do 2tis.
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
Zadrhávání motoru do 2tis.
Konečně jsem po 2 měsících zjistil co mi způsobuje kolísání volnoběhu a škubání motoru do 2tis. Otáček. Po výměně vzduchového filtru, třech značek svíček(Brisk, Densa - nejhorší, NGK), překontrolování kabelu a diagnostiky motoru jsem při výměně rozvodového řemene našel utržený malý rozvoďák. Konečně auto šlape jak má

Hyundai Sonata 2.0i 16V r.v. 97 92KW
- Reklama
Re: Zadrhávání motoru do 2tis.
No to je hezkéJasper píše:Konečně jsem po 2 měsících zjistil co mi způsobuje kolísání volnoběhu a škubání motoru do 2tis. Otáček. Po výměně vzduchového filtru, třech značek svíček(Brisk, Densa - nejhorší, NGK), překontrolování kabelu a diagnostiky motoru jsem při výměně rozvodového řemene našel utržený malý rozvoďák. Konečně auto šlape jak má![]()
Tak ať Ti to šlape.
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
- Tommas33
- **
- Příspěvky: 475
- Registrován: 03 pro 2006, 09:51
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Kontaktovat uživatele:
Dokud jsou kladky ok..je to dobrý,ale běda jak se jedna hvizdne tak je průser na světě....hodně lidí si myslelo,že tím ušetří,ale potom se divily kolik dají za opravu..je to o štěstí.Já měním vždy i kladky,protože si nedokážu představit potkání motoru někde 1000km od domova....
Accent 1.3 12v 97:Láska se kterou jsem se těžce loučil.Sonata 2.0 16v už taky minulost...nyní Škoda felicia combi 1.9 d provoz na eko naftu 1.30kc km...Citroen xantia 2.0HDi
Ne vždy způsobí kladky nějaký malér kladky s rozvoďákem!!!Tommas33 píše:Dokud jsou kladky ok..je to dobrý,ale běda jak se jedna hvizdne tak je průser na světě....hodně lidí si myslelo,že tím ušetří,ale potom se divily kolik dají za opravu..je to o štěstí.Já měním vždy i kladky,protože si nedokážu představit potkání motoru někde 1000km od domova....
U Tebe by to hrozit nemělo,ale mi co máme starší motory G4CP alias G4 63,tak pozor na kolíbku(můj problém,který jsem hledal skoro měsíc,je to hlavní příčina mích problémů s mím autíkem proč nejezdí
Už když jsem to koupil tak motor neměl takovej tichej chod pořád to vrnělo a pak se to začlo stupňovat až to dopadlo tak ,že se mi zničil hlavní rozvoďák,který mi zničil plech!! Nejdříve jsem si původně myslel,že ten plech(ten od Cipíska,mnozí budete vědět
Namontoval jsem tam ten od Cipíska a ke svému zděšení
Takže momentálně situace je taková,že jsem si nechal udělat nový čepík i s futýrky a bude to hotové tento pátek
V čem spočíval ten problém,prostě ,když se řemenen dotáhl,tak kolíbka se nepatrně sešikmila směrem k motoru,tím pádem řemen neběžel rovně a přitiskl se k prsům motoru a prostě tam dřel o stěnu motoru,za další ten plech,jakmile se řemen sešikmil tak se dostal na hranu toho plechu a řemen vlastně zničil ten plech(plech za to vůbec nemohl,teď už to vím
Jinak jsem našel i místo kde se ten řemen doslova zařezával do prsou
Kluci a holky nebojte mám to i vyfocené aby jste to viděli na vlstní bulvy
Já už jen snad doufám,že budu mít už konečně klidný chod motoru a že se konéééééčně taky svezu!!!!!!
Ps: Ta moje anabáze s řemenem je delší,ale to Vám povím až na srazu,to mu prostě nebudete věřit
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)