

Moderátoři: Martun, Moderátoři
nechaj sa niekym z fora alebo kamosom co ma novy accent CRDi ktory je uz zabehany previest. potom prid na forum a pokecame.Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku. Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach
, tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
skus este na trojke (40 - 100)tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tak přidávám ještě ty dva údaje:Mikro píše:skus este na trojke (40 - 100)tom píše:Zkusil jsem jen pro informaci změřit pružnost mého motoru (rovina, bezvětří) +/- nějaká ta desetina:
4.stupěň z 60 na 100km/h za 6,5 vteřiny
5.stupeň z 80 na 120km/h za 9,5 vteřiny
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aj ked neviem ci 100kmh na trojke nie je uz nad 4000 otacok.
este je zaujimave napriklad na 4-ke .... 60-130
Mohol si to citat napr. tu: HA test.Peter5 píše:Majitelia CRDi mam na vas otazku. Prave som sa docital ze diesel ma o 60kg viac na prednu napravu ako benzin to som vedel ale ze to sposobuje velky vahovy rozdiel medzi prednou a zadnou castou auta a to ma za nasledok zlu manevrovatelnost v zatackach
, tak sa na vas obraciam mili majitelia CRDi s otazkou ci je to az take zle alebo len zanedbatelny nedostatok. Myslim ze to nieje az tak zle. Napisal by som kde som to nasiel ale uz sam neviem kde to bolo.
podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
nikdy sa neskusaj predbiehat v zakrutach s octaviou I TDIAM_Sumo píše:Čo sa týka toho zatáčania, zatial som mal iba jednu nepríjemnú skúsenosť, kedy som mal trošku problémy so zatočením. Mám s Accentom najazdených cca 2200 km, tak ešte veľa skúseností nemám. No som si vedomý aj trošku svojej chyby na tom, čo sa vlastne stalo.
Nedávno som šiel z Nitry do Rimavskej Soboty. V stúpaní medzi Lučencom a Pincinou som sa v tých zákrutách trošku nahánal s dlhou Octaviou 1,9 TDI. Nechal som sa vyprovokovať , lebo ma ešte pred začiatkom toho stúpania vehementne prebehla a ja som jej potom chcel dokázať, že nemá machrovať na Accenta CRDI. Blbé bolo iba to, že nas oboch to pri tých 120 - 130, čo sme valilli v tých zákrutách, vynieslo. On bol v pohode, lebo prešiel iba do môjho pruhu. No ja som sa dostal do protismeru a nemal som záujem ďalej riskovať. Preto som dosť podstatne spomalil a nechal som ho ísť. Inak by asi nemal moc veľkú šancu mi utiecť.
Nuž toľko moja skúsenosť so zatáčaním Accenta pri vyšších rýchlostiach.
Není identická, největší povolená je shodná - 1650kg, ale provozní je 1205-1313. (1205 je motor 1,4 v zálkadní výbavě, 1313 je nafta v plný výbavě) => užitečná hmotnost je u:Mikro píše:podla technickych udajov na original hyundai.sk stranke je uzitocna hmotnost takmer identicka.Sohaj píše:Je pravda , ze nejazdim sportovo , takze nedostatok v zakrutach nepocitujem , ale co mne osobne vadi je nizsia uzitocna hmotnost. Neviem , ci to je naftovym motorom , alebo vybavou elegance , v kazdom pripade je nizsia ako benzinoveho prevedenia.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |