![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Rano sem se nemohl dostat do auta. Dalkou to udelalo jen cvak cvak (odemklo a hned zamklo). Jasne, ze to znamena, ze jeden z prednich "ridicich" centralu zustal v zamcene poloze a tim dal zase signal ostatnim servum aby se zamkly. Dela to servo ve dverich u spoluezdce.
Takze mne ceka to rozebirani dveri (do servisu uz nejedu, 5x a dost
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Od Vas bych ted potreboval poradit jak je central v Getzu vlastne delany (jestli to teda nekdo videl). Ve Felde sem mel 4 serva z toho dve ridici s peti vyvodama.
Tedn muj central je v servisu montovany Jablotron CL-20A+ CA320 s dalkou. Co mne ale zmatlo ze firma HT Centr prodava sadu na Getze + jeste nejake dalsi servo "Servo s přísl. do dveří řidiče (potřebné při montáži dálk.ovl)"
http://htcarsystem.cz/new/data/cenik0605.xls na co tam je?
Jen tusim, ze asi zmackne nejaky spinac, ktery zas sepne teprve ty serva qzamkum. Ale to je jen moje domenka.
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Proste to zitra stejne rozeberu, ale byl bych vdecny za jakoukoliv napovedu (kde to drhne kde to mrzne a jak to vlastne funguje).
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
Omlouvam se za obsahlejsi dotaz ....
Diky ...