Výrobní kód ložiska

Tlumiče, nápravy, brzdy.

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Michal.Orlova
**
Příspěvky: 119
Registrován: 03 lis 2005, 13:38

Příspěvek od Michal.Orlova »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
Michal.Orlova píše:Do předního kola jsem kupoval ložisko okolo 2000. Je to hrůza, ale v žádném případě bych nešel do nějakých ložisek od kdovíkoho za 500. Vím o čem mluvím. 10 let se zebývám diagnostikováním ložisek a o levných ložiscích od pochybných dodavatelů bych mohl vyprávět. Pozor rovněž na datum výroby. Pokud někde leželo několik let a nebylo pravidelně překonzervováváno, tak rovněž nemůžete počítat s kdovíjakou životností - na toto pozor hlavně v případech, kdy někdo nabízí ložiska SKF za levné ceny (protože SKF patří zrovna k nejdražším). Autorizovaní distributoři se právě takových ložisek zbavují za malý peníz různým překupníkům, protože sami už ho nemohou prodávat, protože je staré.
Jako dost cenná informace a jaké by si doporučoval,protože těch firem
je hodně?? :?: :?:

No to máš teda recht. SKF, FAG, Timken, NTN, Koyo, INA, ZKL, Torrington, Fafnir a další a další. Bohužel nevím taky přesný typ ložisek (ani konstrukčně). Pokud tam jsou ale kuželíková tak bych zháněl SKF, FAG nebo Timkeny. INA dělá ložiska pro Mercedes, takže taky nebudou špatná. V podstatě je kvalita srovnatelná u všech renomovaných výrobců. Každopádně nové ložisko, které se běžně prodává okolo 1500 a někdo ho prodává za 500, tak buď to bude aušus anebo čorka. Ovšem to nezjistíš.
Na běžných rotačních strojích nemám dobré zkušenosti akorát s ložisky vyrobenými v polsku a rumunsku.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
Reklama
 

Michal.Orlova
**
Příspěvky: 119
Registrován: 03 lis 2005, 13:38

Příspěvek od Michal.Orlova »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
Michal.Orlova píše:Do předního kola jsem kupoval ložisko okolo 2000. Je to hrůza, ale v žádném případě bych nešel do nějakých ložisek od kdovíkoho za 500. Vím o čem mluvím. 10 let se zebývám diagnostikováním ložisek a o levných ložiscích od pochybných dodavatelů bych mohl vyprávět. Pozor rovněž na datum výroby. Pokud někde leželo několik let a nebylo pravidelně překonzervováváno, tak rovněž nemůžete počítat s kdovíjakou životností - na toto pozor hlavně v případech, kdy někdo nabízí ložiska SKF za levné ceny (protože SKF patří zrovna k nejdražším). Autorizovaní distributoři se právě takových ložisek zbavují za malý peníz různým překupníkům, protože sami už ho nemohou prodávat, protože je staré.
Jako dost cenná informace a jaké by si doporučoval,protože těch firem
je hodně?? :?: :?:

No to máš teda recht. SKF, FAG, Timken, NTN, Koyo, INA, ZKL, Torrington, Fafnir a další a další. Bohužel nevím taky přesný typ ložisek (ani konstrukčně). Pokud tam jsou ale kuželíková tak bych zháněl SKF, FAG nebo Timkeny. INA dělá ložiska pro Mercedes, takže taky nebudou špatná. V podstatě je kvalita srovnatelná u všech renomovaných výrobců. Každopádně nové ložisko, které se běžně prodává okolo 1500 a někdo ho prodává za 500, tak buď to bude aušus anebo čorka. Ovšem to nezjistíš.
Na běžných rotačních strojích nemám dobré zkušenosti akorát s ložisky vyrobenými v polsku a rumunsku.
LantraII 1.8, Lancia Lybra 1.9JTD, i-40 1.7CRDI
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Ložiska

Příspěvek od ivan »

Díky za odpověd!
Tak to jsi Mě potěšil,Já dávám do aut právě SKF nebo TIMKEN!! : :wink:
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Podvozek a řízení“