Patrik Merka píše:Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
me se to stalo asi 3x pred mesicem pred dvouma.. ted zatim ne.. zaprve sem na snehu s nim byl zatim dvakrat a za druhe nastaruju a du omenat kazdopadne kdyz chces rychle odjet, tak to vypada komicky, kdyz se ti skube auto, jako kdyz se driv zacinalo na stodvacitkach
H ix35 4x4 2.0i DOHC Comfort Sirius Silver (2016 - soucastnost) H Accent 07 1.4 Elegance Black Ebony (2007-2016)
Mám takový pocit, že se to chová divně v tom smyslu, že když ho podržíš pod plynem bez přidání nebo ubrání tak je to dobrý a mohu jet hned po nastartování. Ale když musím ubrat a potom přidat tak se zadusí a až pak reaguje na přidání až po chvilce. Zajímavé je, že když vymáčknu spojku a malinko zvednu otáčky tak se chytne hned a jede bez problémů.
Hezký den přeji
CASIO píše:No to je dost prapodivný.
Přece ti nechtějí namluvit, že uznají jen tu korozi, která vznikne pod neporušeným lakem ?
Tam by snad neměla být žádná !!
Áno, uznajú ti to v prípade ak by lak začal "bublinkovať" .
CASIO píše:Ještě k té "měkkosti laku".
Už některý z Vašich miláčků přežil krupobití ?
A jak to dopadlo ?
Jsou důlky, nebo ne ?
ja neviem co vsetci nadavaju na makky lak, mne sa to nezda nijak extremne odlisne od metalizovaneho Fordu Fiesta alebo Peugeotov 206 / 307 ... lak mam metalicky, auto 4 mesiace, umyvam ho rucne - zatial som nemal ststie na to ze by ma nejake prasa oskrelo, davam si na to velky pozor
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Pavel46 píše:Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Stejná zkušenost, mám skoro 27000km, zimu už jsem přežil, kamínky lak nepoškodily. Auto myju také ručně.
Nejnáchylnější na poškození bude asi, dle toho co tu čtu, Ebony Black.
Pavel46 píše:Nevím jak posoudit zda je lak měkký. Měl jsem Fábii a na ní cca. po 1/4 roce jsem měl odražené kousky laku od kamínků. Tady po 6500 km zatím nic takového nemám. Znamená to, že by Fábie měla lak tvrdší a tím pádem křehčí? Accenta myji ručně a zatím žádný problém, ale víc se asi uvidí po zimním období!
Přeji hezký den
Stejná zkušenost, mám skoro 27000km, zimu už jsem přežil, kamínky lak nepoškodily. Auto myju také ručně.
Nejnáchylnější na poškození bude asi, dle toho co tu čtu, Ebony Black.
Ale zas Ebony Black nie je metalická farba alebo teda metalický lak.
Hyundai Accent 1.5 CRDi VGT Elegance
Celadon Blue
07/2007