Filtr - hříbek
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
Filtr - hříbek
dostalo se mi do ruky ( spíš teda pod kapotu) toto:
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=13995
vím, že přímo tenhle filtr má na J1 lantře někdo tady z klubu. Má ji v avataru v modrý metle.
Jde mi o to, že ten filtr je suchej, což mě překvapilo a tak se ptám, jestli má bejt stříklej nějakým olejíčkem a jak ho čistí.
http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=13995
vím, že přímo tenhle filtr má na J1 lantře někdo tady z klubu. Má ji v avataru v modrý metle.
Jde mi o to, že ten filtr je suchej, což mě překvapilo a tak se ptám, jestli má bejt stříklej nějakým olejíčkem a jak ho čistí.
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mám pod kapotou skoro totéž jen od jiné společnosti je také suchý a až doslouží nahradí ho nový to co máš na mysli ty co se dá se říct hází do pračky jsou drobet jiné mají pouzdro a ten vlastní filtrační materiál se z toho sundavá a po vyčištění skutečně postřikuje, ale vím o tom jen toto nikdy jsem se tím blíže nezabýval. A jsou několikrát dražší než tohle.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
áha, tak to je ono.....na motorky se používá jen "mokrý" KN, takže jsem si myslel, že tohle bude taky tak........
Jinak u tohohle filtru psali, že čištění je možný proudem vzduchu zevnitř(divný co) nebo ponořením a pohybem ve vlažné vodě a následný vysušení (taky docela divný). No uvidím, až bude zasranej.........
Jinak u tohohle filtru psali, že čištění je možný proudem vzduchu zevnitř(divný co) nebo ponořením a pohybem ve vlažné vodě a následný vysušení (taky docela divný). No uvidím, až bude zasranej.........
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Mám sportovní vložku do origo boxu.Tu po 10000km vyperu v dodaném roztoku s vodou,vysuším a nastříkám stranu od přívodu vzduchu(spodek vložky)nějakým modrým sajrajtem
,asi na bázi oleje.Ten zachycuje jemný prach,co by jinak suchým filtrem prošel.
Máš tam poznámku k profukování z vnitřku ven-to aby se vyfoukl zachycený prach ven z filtru.Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř.


Máš tam poznámku k profukování z vnitřku ven-to aby se vyfoukl zachycený prach ven z filtru.Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř.

Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
To jsem ale chytrá hlavavipe píše:Jo jo přesně tak.Borek píše:Když by se profukoval z venkovní strany,protlačoval by proud vzduchu usazený prach dovnitř.![]()



Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
To jo,ale musíš je občas také vyprat.Korálek píše:No já mám filtr KN a táta má JR a oba jsou naolejovaný už od výroby.

Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Všechny sportovní filtry KN,EUFAB, BMC, GREEN a já nevím ještě jaké a to at otevřené nebo přímo v airbuschu se musí jednou vyprat,záleží v jakém prostředí kdo jezdí,někdy se doporučuje po 5000km někdy po 10 000km,kdo ho má,at ho po pěti vypere v teplé vodě se saponátem a potom vysuší a uvidí co je v něm za špinu.Potom samozřejmě nastříkat jemě olejem a to bud WD 40,nebo silikonovým, nebo origo. Je to vcelku jedno.Jde o to,že mají lepší propustnos vzduchu a jsou tvořeny z vrstvené bavlny(většinou 3 vrstvy).Prat se může i ten co je tu probýraný.
no a teď ještě jedna věc, mám ho teda nastříkat nebo ne. Nemyslím po praní, ale myslím teď, když je novej. Aby po nastříkání neměl nakonec menší propustnost než origo v boxu
přecejen kdyby měl bejt mokrej, tak by to snad udělali z výroby, ne??(i když eufab no.....)
Jinak musím říct, že auto má teď libový zvouček hlavně nad 3tis. otáček v tahu. Taky to prej nějak víc tahá říkala přítelkyně a kamoš co jsem ho vezl, ale to mi přijde spíš jen placebo efekt i když kdo ví.......

Jinak musím říct, že auto má teď libový zvouček hlavně nad 3tis. otáček v tahu. Taky to prej nějak víc tahá říkala přítelkyně a kamoš co jsem ho vezl, ale to mi přijde spíš jen placebo efekt i když kdo ví.......
Lantra Kombi GLS 1.6 16V DOHC G4GR- LPG *97
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
Suzuki GS500E nyní v úpravě od Š120L a 100m skluzu po asfaltu
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Drobet to zvedne výkon, protože usnadníš nasávání vzduchu. A tím přivádáš více vzduchu do motoru protože je v sání menší podtlak. Ale na druhou stranu čím více vzduchu tím více paliva, takže roste spotřeba.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
ten drobet bude asi tak 0,01 kW, spíš dochází k lepšímu výplachu spalovacího prostoru a motor jde lépe do otáček ...Vladislav Bureš píše:Drobet to zvedne výkon, protože usnadníš nasávání vzduchu. A tím přivádáš více vzduchu do motoru protože je v sání menší podtlak. Ale na druhou stranu čím více vzduchu tím více paliva, takže roste spotřeba.
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996