i30 : 1,4 16V versus 1,6

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

digit
*
Příspěvky: 19
Registrován: 09 čer 2005, 16:23

i30 : 1,4 16V versus 1,6

Příspěvek od digit »

1,4 16V versus 1,6: má niekto skúsenosti? Oplatí sa 1,6 oproti 1,4? Vďaka.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Jirka
****
Příspěvky: 1046
Registrován: 14 črc 2005, 15:12
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Jirka »

Zkušenosti ne, ale někde v nějakým testu chválili 1,4 a byly zklamaní 1,6.
Něco ve smyslu, že není očekávaný výkonostní rozdíl moc znát. Ale kde to bylo, to netuším..
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv., Obrázek
PRODÁNO 05/2012
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Uvazujem o kupe i30 1.4. Moje skusenosti a aj nazory viacerych znamych ako aj priamo zo servisu a predaja:
- 1.4 - nova konstrucia od zakladu - nema nic spolocne napr. s 1.4 v Getzovi
- vysoko kultivovany chod a vykon
- rozdiel oproti 1.6 minimalny (ale zrejme pri vacsom zatazeni bude poznat rezervu 1.6-ky)
- neoplati sa kupit 1.6 kvoli vysokemu rozdielu ceny
- obidva su velmi tiche

Este doplnok: to neznamena, ze 1.6 je zla, naopak, taha skvele, ale oproti 1.4 je velmi maly rozdiel.
Myslim si, s touto 1.4 H. pekne zaboduje...
zatial tolko :) snad pomoze.
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Uživatelský avatar
Petrko
*
Příspěvky: 37
Registrován: 12 čer 2007, 09:34
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Petrko »

obávám se že pokud bude auto dost naložené teda víc než jen řidič a spolujezdec bude rozdíl mezi 1,4 a 1,6 dost patrný
Hyundai Sonata 3.0 V6 GLS 1998 Aut. přenechal jsem manželce
Ford Windstar 3.0 V6 1997 Aut. na prodej
manželka Hyundai Lantra 1.6 GLS 1999 Aut. prodáno
Uživatelský avatar
Zamo
**
Příspěvky: 150
Registrován: 22 kvě 2007, 22:41
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Zamo »

podívej se na test Automotorevue (ČT1) z 15.9.2007

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/11 ... 12:35.html

Měl jsem možnost vyzkoušet verzi s 1,6i motorem v 3/5 zatížení- jede hezky za plynem, motor se mírně ozývá až od 100 km/h - mohu jen doporučit.
SF 2,2 CRDi VGT 4x4 A/T / H1 VAN6 2,5CRDi / iX35 2.0 GDi 4x4 / i20
Uživatelský avatar
antek
***
Příspěvky: 695
Registrován: 22 dub 2007, 19:29
Bydliště: pomoraví

Příspěvek od antek »

test Automotorevue (ČT1) z 15



Tento pán asi není na výplatní listině koncernu.
Uživatelský avatar
XMira
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 23 lis 2005, 10:11
Bydliště: CB

Příspěvek od XMira »

Presne, jak pise Jirka. Taky jsem slysel, ze 1.6 je samozrejme o neco vykonnejsi v nizsich otackach, ale kdyz se motor dostane do vyssich otacek, neni pry mezi nimi zadny znatelny rozdil...
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
mboyeduard
*
Příspěvky: 32
Registrován: 02 lis 2007, 19:03

re

Příspěvek od mboyeduard »

No ja som skusal 1,4 CVVT i 30 a porovnal s 1,6 CRDi a ak mas prazne auto ta CVVT staci. Samozrejme ten diesel je nieco ine, no ak jazdis sam a rozhodujes sa medzi 1,4 a 1,6 CVVT tak 1,4 je parada.
Previezol sa na tej 1,4 aj jeden sofer, ktory jazdi na 1,6 CRDi Ceed a bol prekvapeny jej tahom.
jb4
Příspěvky: 3
Registrován: 02 pro 2007, 16:25

Příspěvek od jb4 »

mel jsem den pujcenou 1.4 a cca mesic jezdim v 1.6 - a opravdu je to rozdil - 1.6 je znatelne silnejsi
jarko85
*
Příspěvky: 76
Registrován: 16 kvě 2008, 00:22
Bydliště: Dolný Kubín-Slovensko

Příspěvek od jarko85 »

Ja mám momentálne 1,4 a som maximálne spokojný, na to aký má to auto zdvihový objem je to naozaj žihadlo a úplne mi stačí, dokážem na tom spraviť priemernú spotrebu 5,1 l takže nie je o čom...Mám tiež niečo odjazdené v Ceede 1,6 a je pravda, že je to živšie a znateľne, hlavne v kopcoch sa to prejaví...ale aj spotreba :D
Hyundai i30, 1,4, 80,2KW, Červená,
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
slabostka
*****
Příspěvky: 1734
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

re

Příspěvek od slabostka »

nemám skúsenosť ani s jedným, mám getza 1.4 a pri skúsenosti s tým ako cítiť pokles výkonu pri zapnutí klímy by som do auta veľkosti i30 asi kúpil 1.6. Ale asi bude hlavne závisieť ako bude auto naložené- či prevažne jedna alebo viac osob a aké trasy bude robiť. Ak by som mal jazdiť pár krát týždenne niekoľko sto kilometrové štreky tak asi 1.6.
jarko85
*
Příspěvky: 76
Registrován: 16 kvě 2008, 00:22
Bydliště: Dolný Kubín-Slovensko

Re: re

Příspěvek od jarko85 »

slabostka píše:nemám skúsenosť ani s jedným, mám getza 1.4 a pri skúsenosti s tým ako cítiť pokles výkonu pri zapnutí klímy by som do auta veľkosti i30 asi kúpil 1.6. Ale asi bude hlavne závisieť ako bude auto naložené- či prevažne jedna alebo viac osob a aké trasy bude robiť. Ak by som mal jazdiť pár krát týždenne niekoľko sto kilometrové štreky tak asi 1.6.
Neviem ako Getz, ale ja som vôbec nepocítil pri zapnutej klíme úbytok výkonu, síce jazdím väčšinou sám alebo dvaja. Predtým som mal Renault 1,9dti a tam to bolo ako keby som so zapnutou klímou ťahal mŕtveho slona ale I30 bez problémov...spokojnosť :D
Hyundai i30, 1,4, 80,2KW, Červená,
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

jarko85 píše:Ja mám momentálne 1,4 a som maximálne spokojný, na to aký má to auto zdvihový objem je to naozaj žihadlo a úplne mi stačí, dokážem na tom spraviť priemernú spotrebu 5,1 l takže nie je o čom...Mám tiež niečo odjazdené v Ceede 1,6 a je pravda, že je to živšie a znateľne, hlavne v kopcoch sa to prejaví...ale aj spotreba :D
5,1 jo??
To tu i30 tlačíš??
To nemám ani u svého 1,5 CRDi :?
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

mnoo.. tak tych 5,1 litra/100 s benzinovou 1,4 bude o zivot.... s 1,25 l 16V vo Fieste som mal podla dotankovania 5,3 ale to som siel v noci stale 80-90 (aj cez obce) trasu 250km, v realnej premavke to bolo 5,6 a viac...

ono u tej 1,4 maju uzivatelia podla spritmonitoru spotrebu cca 7,5litra, co nie je idealne... a piste si co chcete, ja holt verim datam - teda ak si vediete spotrebu, sup s nou na spritmonitor (napriklad).. ono to dokaze urobit dobry obraz co si take auto vypyta v reale. Napr. u CRDi Accenta 2007+ je priemerna 5,46 litra.. cim viac uzivatelov tam bude, tym presnejsie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
jarko85
*
Příspěvky: 76
Registrován: 16 kvě 2008, 00:22
Bydliště: Dolný Kubín-Slovensko

Příspěvek od jarko85 »

5,1 l je môj rekord na relatívne dosť kopcovitej trati DK-BB,cca 80 km vrátane horského prechodu Dononvaly, tak ukazoval palubný počítač keď som prišiel tam kde som chcel :D , a nemal som pocit, že sa nejako extra obmedzujem, keď tomu trocha pridám alebo zapnem klímu, tak idem na 5,5-5,9l/100, , všetko objektívne údaje podľa palubného počítača, nemám dôvod si vymýšľať 8)
Hyundai i30, 1,4, 80,2KW, Červená,
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“