certifikat = typovy list ... v globale ide o to iste, aj slovenske zelene gumy na inspektorate by to mali prejednavat rovnako. A mozno by stalo za to opytat sa velkopredajcov diskov, iste budu vediet ako sa postupuje v SRTechGen píše:Nemyslim ze je to v SR take lahke s typovym listom. Potrebujes mat certifikat na to, ze take a take disky su certifikovane pre pouzitie na takom a takom type vozidla. A v tom je problem. Ja som si nechal zistovat dokonca priamo v Korei a ani oni nenasli na 14" disky na Accent 96 certifikat. Iba s typovym listom k diskom bez auta vela nezmozes.
V technickej prirucke k vozidlu mam uvedene standardne 155/80 R13 a ako alternativu 175/70 R 13 alebo 175/65 R 14. V povodnom technicaku som mal prve dva a do noveho mi dali len tie prve. Ja tam idem hodit prave tie strnastpalcove.
TP vs. skutečnost (kola)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8482
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 215/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem
Ale to je dan za vyzor 
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviem


Naposledy upravil(a) Engineer dne 06 úno 2008, 23:15, celkem upraveno 1 x.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
Vlezu bez problemov... suchaju mi len ked sedi niekto vzadu.Kámen_Dave píše:Ty 205ky ti dozadu vlezou aniž by jsi měl vytáhnuté blatníky?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviemAle to je dan za vyzor
Dnes prsi, ale ked bude zajtra pekne pocko hodim foto

Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviemAle to je dan za vyzor
Accent 1.3, 12V, 63kW, typ limusine, r.v.2002, 5 dv., zlatá metalíza, zesilovač Blaster 500W, subwoofer Blaster 500W
- Kámen_Dave
- **
- Příspěvky: 294
- Registrován: 22 čer 2006, 14:14
- Kontaktovat uživatele:
lobsty píše:mmnt, čím tlustčí kola tím větší spotřeba?Engineer píše:Podla TP mam iba 13´, No uz obute 15´ vpredu 195/50 a vzdu 205/45....
Max spokojny, len ta spotreba neviem neviemAle to je dan za vyzor
Mas tam vetsi stykovou plochu a tim i vetsi odpor...



Bylo:



- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Jo hold odbornik:) To se pozna:)Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.



Bylo:



- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mireceks píše:Jo hold odbornik:) To se pozna:)Vladislav Bureš píše:Jen bych podotkl že odpor pneumatik se odvíjí od směsy, typu vzorku, vozovce a její strukruře, teplotě jak pneu tak vozovky, šířce pneumatiky, jejího průměru a co je také velice důležité tlaku v pneumatice. To znamená že při určitých podmínkách budu mít menší valiví odpor pneumatiky o šířce 255 proti šířce 185 nedá se říct že by větší šířka znamenala nutně větší valiví odpor pneumatiky na vozovce i když to samozřejmě platí za určitých podmínek a samozřejmě při srovnávání stejného typu pneumatiky tj. konkrétní typ ale v různých šířkách pak jsou všechna hlediska (krom průměru kola který má na odpor také vliv) prakticky stejná a odpor kola bude téměř lieárně narůstat s šířkou.

Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- mirec
- **
- Příspěvky: 439
- Registrován: 01 úno 2006, 23:09
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalostiVladislav Bureš píše:a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!

Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak takmirec píše:No to je dost mozne ja to robim v jednom kuse a vkuse som za mudreho...niet nad logicke myslenie a trosku znalostiVladislav Bureš píše:a kdybych ti řekl že jsem si to při psaní vycucal z prstu jen spojením několika teorií zauvažováním o možných vlivech a návaznostech s nějakými předešlími znalostmi a vypadlo mi z toho toto?!

Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005