Haubna na scoupecko?
Moderátoři: Farrael, Engineer, Moderátoři
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Haubna na scoupecko?
Nejspis si na leto bude delat jinou kapotu a chtel bych ji krapet prorezat a nejak ji zprznit:) a nak nevim jak zatim nemam moc napadu. takze napady a fotky sem:) co se vam libi atd:)

ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- Reklama
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- TechGen
- **
- Příspěvky: 217
- Registrován: 28 lis 2007, 18:58
- Bydliště: SVK, Big Šariš
- Kontaktovat uživatele:
Toto idem spravit s kapotou ja (samozrejme prislusne upravene pre dizajn mojho auta) - obrysy motora na kapote kombinovane s nasavanim. Veeeelmi sa mi to paci.



Červené superžihadlo Accent 1,5 12V 1996 (audio drvič okien - 1390 W)
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
http://www.hitechweb.genezis.eu/?page=_fcc1.htm
- LongStar
- ****
- Příspěvky: 1275
- Registrován: 12 říj 2007, 21:13
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
no ja chci neco maleho jen na odvod tepeho vzduchu bud uz od chladice nebo az od motoru a pak neco na privod vzduchu k filtru. odclonovat nebudu protoze vzduch se v turbu ohreje a pak pres ic zas schladi takze asi tak:) rozhodne ne nic tuzing protoze nebudu davat narazniky nic mam cerveny scoupe a na leto chci nakou jinou kapotu kterou budu lakovat do cerne a prave ji chci nak decentne ale prakticky upravit. + na ni budu davat nalepku dc sport.Vladislav Bureš píše:Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.

ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen tě poupravím není to jedno za prvé IC má určitou učinnost takže čím teplejší vzduch jde dovnitř tím teplejší do válců (význam teplejšího vzduchu na výkon respektive spalování a účinost nebudu rozebírat) za druhé teplotní roztažnost váha ti naměří jiný oběm vzduchu než by měla právě kůli té teplotní roztažnosti vzduchu pravda rozdíl bude malí ale bude a to se podepíše na výkonu a na spalování kdy směs bude sice korigovaná ze spalin ale to až zpetně takže výsledkem bude chudší směs takže menší výkon. Je to jen nepatrně takže by jsi polevení kůli spalování nemusel ani poznat ale to nasávání teplého vzduchu už znát bude.LongStar píše:no ja chci neco maleho jen na odvod tepeho vzduchu bud uz od chladice nebo az od motoru a pak neco na privod vzduchu k filtru. odclonovat nebudu protoze vzduch se v turbu ohreje a pak pres ic zas schladi takze asi tak:) rozhodne ne nic tuzing protoze nebudu davat narazniky nic mam cerveny scoupe a na leto chci nakou jinou kapotu kterou budu lakovat do cerne a prave ji chci nak decentne ale prakticky upravit. + na ni budu davat nalepku dc sport.Vladislav Bureš píše:Já bych jen tak dodal že prořezávání kapoty má své opodstatnění a to buď odvádění teplého vzduchu či přívod studeného a kombinace. Jestliže to hodláš upravovat jako s IC z avie tak by jsi měl zauvažovat i nad funkčí stránkou věci a tu pak jen esteticky doladit protože správně usměrněné proudění vzduchu pod kapotou může velice pomoci při sání za použití konusového filtru kord kdyby jsi jej potřičně odstínil od motoru atd. Pokud to chceš jen na parádu tak je to jedno ale i tak bych nad tím zapřemýšlel.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To ano ale také jsi psal že sání clonit nebudeš a kdyby jsi uděl nešťastně odvětrání teplého vzduchu tak na krásu můžeš krásně všechtn teplí vzduch hnát přávě přez sání ale to je zase o dobrém návrhu prořezání aby to bylo účelné
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
- Vladislav Bureš
- *****
- Příspěvky: 1569
- Registrován: 29 led 2007, 07:36
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- maxik
- **
- Příspěvky: 138
- Registrován: 02 led 2007, 19:40
- Bydliště: Břehy u Přelouče
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě by bylo nejlepším řešením(také to budu na svém autě dělat) udělat nasavač do kapoty, a pod kapotou nechat otevreny filtr usazeny v nejakem laminatovem nebo carbonovem boxu (spíš taková vanička),aby okolo filtru bylo místo, ten box by byl samozřejmě vytvarovanej podle tvaru kapoty a po obvodu jeho horní hrany by byla nějaká těsnící guma(třeba jako okolo dveří) která by při zavření kapoty sedla přímo na spodní stranu kapoty a tudíž by z nasavače který by byl v kapotě proudil vzduch přímo do toho boxu a neunikal by nikde okolo k motoru. A potom už bych na haubně mohl být jakýkoli odvětrací otvor. To je moje řešení který momentálně realizuji na svém autě a myslím že motor přes otevřený filtr green bude dostávt dostatek studeného vzduchu) vždyt to je přece záměr:)
Project Scoupe RS 1993
-minulost
Scoupe GT 1992 - vrak - minulost
Fiat 600D 1966
- minulost
BMW M3 EVO E36 1998,cosmosschwartz metalic, HARMAN KARDON sound ,321PS - minulost
SUZUKI RM Z 4502007

Scoupe GT 1992 - vrak - minulost
Fiat 600D 1966

BMW M3 EVO E36 1998,cosmosschwartz metalic, HARMAN KARDON sound ,321PS - minulost
SUZUKI RM Z 4502007