tak tady to je ale podrzet se to neda, petr ma vadny cerpadlo a kdyz to zacne uz jako ze jet ta to skube jak.... ale to dela i na normalnim tlaku. jo a ma to bez katu takze si predstavne jakej to dela kraval







Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
no to petr uz vsechno menil jeste mu zbyva vyzkouset vymenit pal.cerpadlo a lambdu. jinak je to peknej hnus to skubani!!!!!!blaazn píše:Mě to škube při plném taky a nevím čím to může být. Začlo to po tom co sem tam hodil turbo po repasi, takže mě napada omezovač tlaku nebo tak něco.
no to je lehke ale taky to neco stoji musis si poridit MBC a nejlepe jeste budik tlaku abys mel kontrolu. ten MBC napojis na hadicku co vede k wastegate. no znat to je to je jasny:)blaazn píše:A nebo jestli nemůže být problém třeba někde v zapalování. Lambdu mám měněnou tak před rokem tak ta to u mě asi nebude a palivové čerpadlo to bych netypoval. A jak se zvyšuje plnící tlak třeba na těch 1,3 baru? Jde to potom hodné poznat na zátahu?
Jen drobnost ke zvyšování tlaku turba je třeba si uvědomit že tlak naroste prací vrtule tudíš když bude posunuta hranice tlaku a tudíš otáček turbíny tak se zvyšuví mazací nároky na olej a jeho hustotu(řídkost) a při neúměrném tlaku velice razantně snižujete životnost turba pro tyto zásahy bych doporučil už větší turbo a na 200SX foru se objevila T25 po repasy jen zajetá 3000km za cenu 12tisLongStar píše:no to je lehke ale taky to neco stoji musis si poridit MBC a nejlepe jeste budik tlaku abys mel kontrolu. ten MBC napojis na hadicku co vede k wastegate. no znat to je to je jasny:)blaazn píše:A nebo jestli nemůže být problém třeba někde v zapalování. Lambdu mám měněnou tak před rokem tak ta to u mě asi nebude a palivové čerpadlo to bych netypoval. A jak se zvyšuje plnící tlak třeba na těch 1,3 baru? Jde to potom hodné poznat na zátahu?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |