Zavady / problemy / kvalita TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
kuko
*
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 20:09

podvozok

Příspěvek od kuko »

Ahojte,
vsetci co sa stazujete na tvrdost podvozku najprv si skontrolujte tlak v pneumatikach treba ich na 2,2 ako predpisuje vyrobca potom bude vsetko OK.
TUCSON Eleganc 2.0 CRDi VGT 103 kW 6-kvalt
Reklama
 

Cody
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2007, 00:35

Příspěvek od Cody »

Uz jezdim dokonce na 2,0 a porad je to tvrdy, ach jo, me to neba, ted se chci objednat na tlumiče, ať mi je přezkouší... :cry:
Almik
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2007, 17:43

Selhání výkonu motoru u Tucsona

Příspěvek od Almik »

Mám dva roky Tucsona 2.0 CRDi 83 kW. Teď poprvé mě trochu nechal ve "štychu". Po ujetí asi 30 km, zastavení, vypnutí motoru a po následné asi 20min. přestávce jsem nastartoval a motor sice naskočil ale jen si bublal, čoudil a neměl výkon. Nedalo se ani rozjet. Zhasnul jsem motor a poté znovu nastartoval a vše bylo v naprostém pořádku. Od té doby šlape OK. V servisu při následné diagnostice nic nenašli a bylo mi řečeno, že nějaká vzduchová klapka která se otevírá při startu se asi otevřela jen částečně a nedostávalo se tudíž dost vzduchu při startu. Ví o tom někdo víc? Má někdo podobnou zkušenost? Popřípadě mám se připravit na nějaké další problémy? Ještě necelý rok jsem v záruce. Mám něco zavčas reklamovat? Díky za odpovědi. Aleš.
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Nejspis ti odchazi jeden ze vstriku.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Almik
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2007, 17:43

Příspěvek od Almik »

Vstřiky jsou prý OK. Jezdím jen na tu dražší naftu od Shellu (V-Pover Diesel) dle rad mého prodejce Hyundai. Tak by se tím snad vstřiky neměly zasí....
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Příspěvek od Hujer »

Odchazej na nich prepady!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

zrovna v pondělí jsem se o tom bavil s mechanikem H, říkal tuším něco o regulátorech paliva, týká se to všech dieselů (staré SF, Tucson), začínají se jim hromadit na opravu auta s touto závadou. Projevuje se přesně jak píšeš - auto najednou zdechne, po čtvrt hodině jde zase normálně natočit a jede se dál. Tato závada se vyskytuje v podstatě jen při teplém počasí, kdy je motor hodně zahřátý a týká se výhradně dieselu.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Almik
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2007, 17:43

Příspěvek od Almik »

Tak to jsi mě moc nepotěšil. Po dvou letech a najetých 47000 km se mi nezdá, že by Tucson měl být "starý". Ale jak mám teď postupovat dál když na diagnostice v servisu nic nenašli? Mám snad čekat dál až se závada objeví znovu? A nerad bych prošvihl záruku (končí mi v březnu 09). Díky za rady. Aleš.
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

zkusím mu zavolat a zeptat se, jak se to řeší, jestli na záruku nebo ne
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
facebok
*
Příspěvky: 18
Registrován: 17 kvě 2008, 19:16
Bydliště: Karlovarský Kraj

tucson

Příspěvek od facebok »

vstřiky se řeší na záruku!
Opel Calibra turbo 4X4
KTM 640
Almik
Příspěvky: 9
Registrován: 11 úno 2007, 17:43

Příspěvek od Almik »

Díky za odpověď. I když mi v servisu říkali, že jsou vstřiky OK, jdu na ně "vlítnout" aby mi to opravili. Aleš. :lol:
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

Almik píše:Vstřiky jsou prý OK. Jezdím jen na tu dražší naftu od Shellu (V-Pover Diesel) dle rad mého prodejce Hyundai. Tak by se tím snad vstřiky neměly zasí....
preberane mnohokrat - V-Power Diesel nie je zazrak.. skor zalezi na kvalite zakladnej nafty ktora tvori 99% objemu V-Poweru... je vsak mozne ze mas smolu na chybny vstrek. Pretoze sa to prejavilo poriadne skoro
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
killy
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2008, 17:30

špatné ložiska???

Příspěvek od killy »

Prosím o radu. Mám Tucsona, a během jízdy jde slyšel poměrně hlasité "hučení", těžko lze zvuky popsat, ale čím rychleji jedu, tím je zvuk vyšší. V zatáčkách zvuk trochu poleví. Jedná se zde o špatné ložiska, nebo je to jenom např. špatná geometrie kol, či něco podobného? Díky za radu
facebok
*
Příspěvky: 18
Registrován: 17 kvě 2008, 19:16
Bydliště: Karlovarský Kraj

ložiska

Příspěvek od facebok »

asi to budou ložiska?hučí to od předu nebo od zadu?
Opel Calibra turbo 4X4
KTM 640
killy
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2008, 17:30

Příspěvek od killy »

jj, mas pravdu, je to lozisko vpravo vzadu, dneska mi to rekli v servise
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“