PLS POMOC

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pilc
*
Příspěvky: 28
Registrován: 07 pro 2007, 09:35
Bydliště: Chrudim

PLS POMOC

Příspěvek od Pilc »

Zdravim, potreboval bych radu. Nejak me zlobi motor a uz nevim, co s tim. Padaji mi otacky. na olnobehu to kolisa mezi 800-500. ldyz jedu, je citit, ze nektery valce nepali, respektive vynechava, takze auto desne cuka a jizda neni pozitkem, ale utrpenim. mam nove svicky, zkousel sem jiny krokac, jine kabely, dokonce uz sem vymenil i civky a NIC. porad stejny. ani sebemensi zmena. Filtr neni v nejhorsim stavu. takze uz me nic nepada :cry: nevite nekdo, co s tim, pripadne na co mrknout? diky za info
Reklama
 

Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Re: PLS POMOC

Příspěvek od asimo »

ak prejdes toto vsetko a nepomoze, jedine servis bratu:

1. poriadne kuknut filter, aj vzduchovy aj palivovy, popripade kus pojazdit bez filtra v krabici..

2. v noci poliat kus kable vodou a nastartovat, ked ti skacu po kabloch modre iskr, okamizite menit

3. skontroluj si este raz ci su tam tie spravne sviecky pre dane auto pre dany motor.. aj ja som sa raz sekol. moze sa stat

4. skontroluj volnobeh alebo lanko na skrtiacu klapku ci nieje privolne a pod.

5. restartuj riadiacu jednotku.. na pol hodinu odpoj baterku.. a potom to oskusaj.. ak uz ani to nepomoze.. bude to nieco vaznejsie a musis ist do servisu.. nesprtaj do niecoho, co si este nemal v rukach.. jo? ak ma niekto nieco ine, nech to prida.. treba helpnut.. :D
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Uživatelský avatar
Pilc
*
Příspěvky: 28
Registrován: 07 pro 2007, 09:35
Bydliště: Chrudim

Re: PLS POMOC

Příspěvek od Pilc »

asimo píše:ak prejdes toto vsetko a nepomoze, jedine servis bratu:

1. poriadne kuknut filter, aj vzduchovy aj palivovy, popripade kus pojazdit bez filtra v krabici..

2. v noci poliat kus kable vodou a nastartovat, ked ti skacu po kabloch modre iskr, okamizite menit

3. skontroluj si este raz ci su tam tie spravne sviecky pre dane auto pre dany motor.. aj ja som sa raz sekol. moze sa stat

4. skontroluj volnobeh alebo lanko na skrtiacu klapku ci nieje privolne a pod.

5. restartuj riadiacu jednotku.. na pol hodinu odpoj baterku.. a potom to oskusaj.. ak uz ani to nepomoze.. bude to nieco vaznejsie a musis ist do servisu.. nesprtaj do niecoho, co si este nemal v rukach.. jo? ak ma niekto nieco ine, nech to prida.. treba helpnut.. :D
oki. dik zkusim. nicmene ty svicky sem kupoval az potom, co to zaclo a je to podle katalogu, takze OK. kabely sem zkousel dvoje, takze ty to taky urco nejsou. zkusim ten filtr a restart. dik :wink:
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Příspěvek od laxo18 »

myslim ze toto iste som mal na accente , niekedy to zatrhava ako keby si stratil vykon a zrazu sa to rozbehne ? u mna to bolo chybnym snimacom klepania to sa vymenilo a bolo to uz v pohode
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

ECU serestartuješ vypojením baterky to je blbost na entou (říká Huer servisman origo hyundai ví co říká)
jestliže ti pálí třiválce a čtvrtý ne tak to svíčkama nebude jedině že by jsi koupil tři stejné a jednu jinou.
kdyby to byl krokový motorek tak ať už poruchou v náhoji od vačky tak ti nebude pálit ve správnou dobu a nejelo by ti to a kdyby byl jeden kontakt špatný neházela by ti jedna svíčka jiskru a když jsi zkoušel dva tak tam také problém nebude. Takže jinak co všechno je v motoru 4krát a každé zvlášť pro každý válec,
zeptám se hloupě zkoušel jsi jiskru jestli každá svíčka hází o kostru? a včechny jí měli stejnou jako barvu a intenzitu? pokud ano tak v zapalování to nebude protože jediné co by na to mělo vliv pak je čas jiskry a když ti to jede tak tam to nebude
Dále potřebuješ tlak ve válci ale ten by jsi rázem ztratil jen prasknutím hlavy těsněním či pístního kroužku ale to vče by jsi poznal jednak na úbytku patřičné kapaliny tak na výfukových plynech. Takže tak to také nebude takže mi zbývá palivo a to musí mít zase tlak množství a čas a protože jediné co nevylučuje chybu jen jedné části je množství a tím spojený tlak ve střiku protože jestli jedou dobře tři válce tak palivo jde správným tlakem ke střikům a od nich do válce takže problém pokud je všechno výše napsané v pořádku bude v jednom střiku který dává méně paliva ať už z důvodu zanešení či poškození a také je možnost v řízení toho jednoho střiku. Ale protože jistota je jistota tak si nejprve zkontroluj to zapalování ještě jednou a pořádně vyskoušej všechny cívky a svíčky a porovnej jestli jsou všechny jiskry stejné pokud ano a vylučuješ prasknutí hlavy těsnení či kroužku tak potom zbývá střik.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

když to jede na tři válce tak problém je jedně v tom co je 4krát a pro každý válec zvlášť. takže ani filtr to nebude i kdyby byl zanešený jakkoli tak pořád budou blbnou všechny válce a ne jen jeden
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: PLS POMOC

Příspěvek od Hujer »

Pilc píše:Zdravim, potreboval bych radu. Nejak me zlobi motor a uz nevim, co s tim. Padaji mi otacky. na olnobehu to kolisa mezi 800-500. ldyz jedu, je citit, ze nektery valce nepali, respektive vynechava, takze auto desne cuka a jizda neni pozitkem, ale utrpenim. mam nove svicky, zkousel sem jiny krokac, jine kabely, dokonce uz sem vymenil i civky a NIC. porad stejny. ani sebemensi zmena. Filtr neni v nejhorsim stavu. takze uz me nic nepada :cry: nevite nekdo, co s tim, pripadne na co mrknout? diky za info
Kolisani otacek-snimac polohy skrtici klapky-vymenit a nebo seridit polohu.
motor bezi nepravidelne 3-4 zmerit tlak ve valcich,svicky,kabely,vstriky,civka,prozvonit draty od vstiku k rid.jednotce,ridici jednotka,muze se stat,ale je to malo pravdepodobne, ze i snimac klik hridele a nebo vacky,preskocene rozvody.Doporucil bych ti Test motoru Hi-sken v H servisu.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Příspěvek od asimo »

Vladislav Bureš píše:ECU serestartuješ vypojením baterky to je blbost na entou (říká Huer servisman origo hyundai ví co říká)
jestliže ti pálí třiválce a čtvrtý ne tak to svíčkama nebude jedině že by jsi koupil tři stejné a jednu jinou.
kdyby to byl krokový motorek tak ať už poruchou v náhoji od vačky tak ti nebude pálit ve správnou dobu a nejelo by ti to a kdyby byl jeden kontakt špatný neházela by ti jedna svíčka jiskru a když jsi zkoušel dva tak tam také problém nebude. Takže jinak co všechno je v motoru 4krát a každé zvlášť pro každý válec,
zeptám se hloupě zkoušel jsi jiskru jestli každá svíčka hází o kostru? a včechny jí měli stejnou jako barvu a intenzitu? pokud ano tak v zapalování to nebude protože jediné co by na to mělo vliv pak je čas jiskry a když ti to jede tak tam to nebude
Dále potřebuješ tlak ve válci ale ten by jsi rázem ztratil jen prasknutím hlavy těsněním či pístního kroužku ale to vče by jsi poznal jednak na úbytku patřičné kapaliny tak na výfukových plynech. Takže tak to také nebude takže mi zbývá palivo a to musí mít zase tlak množství a čas a protože jediné co nevylučuje chybu jen jedné části je množství a tím spojený tlak ve střiku protože jestli jedou dobře tři válce tak palivo jde správným tlakem ke střikům a od nich do válce takže problém pokud je všechno výše napsané v pořádku bude v jednom střiku který dává méně paliva ať už z důvodu zanešení či poškození a také je možnost v řízení toho jednoho střiku. Ale protože jistota je jistota tak si nejprve zkontroluj to zapalování ještě jednou a pořádně vyskoušej všechny cívky a svíčky a porovnej jestli jsou všechny jiskry stejné pokud ano a vylučuješ prasknutí hlavy těsnení či kroužku tak potom zbývá střik.
no neviem co tvoj hovori, ale moj taktiez nieco ine a nepital som sa ho len tak do vetra.. toto je od mechanika z USA:

http://www.hyundai-forums.com/t1155-how ... -e-c-u.htm

pisal som ja niekde do tvojich ten "blbost na entu"? ne?do spravy co si mi poslal si pisal, ze rad sa poucis, a vidim, ze sa spytas jedneho mechanika a je to.. hmm.. to je podla mna "blbost na entu" ja som to spravil ako je to vo fore, odpojit, poriadne slapat na brzdu nech dojde stava.. kus som este pre istotu pockal cez noc.. zapojil a jazdil 30min na styl, kt. chcem jazdit.. a SOM KUA SPOKOJNY!

pisal som veci, kt. si moze spravit kludne sam, ostatne nech radej prenecha mechanikovi.. a ne, mu tu pisem spustu dovodov preco by to nemalo fungovat a potom zapotim nieco o com viem,ze to sam nezvladne.. ak ty hej, tak si to rob sam doma..

PS: od teba by som si auto nekupil ani nedal opravit.. bez urazky.. :D :D ak to este nevies, je to forum pre ludi kt. potrebuju poradit s normalnymi vecami a nie forum, kde sa stretavaju mechanici a konstrukcny inzinieri.. :D pre teba je to mozno zrozumitelne, ale ten chalan musel byt vymlety z toho co si napisal..

a PS2: dj vediet ako to dopadlo, a ak to nebola chyba v tom co sme radili, tak bez do servisu, najprv nech ti len zisti co to je, kolko bude asi stat oprava, pripocitaj tak 10%navyse.. heh.. a ak tolko mas, tak si to nechaj opravit.. jo?sevas..
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

nejde o to že bych se ptal jednoho mechanika ale on je pan mechanik ti co znají tak vědí jsou to lidé školení od vírobce aby zvládali a znali problematiku toho vírobce a když mi takový člověk s léty praxe řekne toto tak tomu věřím on se tím živí a pochybovat o takové to věci od takových lidí si v žádném případě nedovolím pochybovat. Možná někdy píšu složitě to netvrdím ale snažím se to vysvětlit co by to mohlo být a jak by se to projevilo a jakou to má návaznost. snad všchno co jsem napsal se dá ověřit v domácích podmínkách bez servisu s vybavením co má každý. Já se také snažím hledat způspby které si každý může udělat sám ale ne všechno je možné tak to napíšu pokud tomu tak není tak se omluvím ale když mi někdo jako Hujer řekne že je to blbost a nejde to tak tomu věřím. zajímalo by mě co jsi měl problém přelouskat či pochopit co jsem psal či si myslíš že je nesrozumitelné pro běžného člověka když to jak to je psané je složité.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
asimo
**
Příspěvky: 151
Registrován: 05 dub 2006, 19:59

Příspěvek od asimo »

tak to ti nehovorim, ze mu nemas verit, ale toto konkretne je mozne.. resset riadiacej jednotky je mozne.. odpojis minus z baterky, kus sa pohrajes s brzdou nech dojde stava co je este v jednotke a v obvodoch a pod.. a tak uz ecu nema energiu, po opetovnom zapojeni sa ecu ressetuje ako ked dojde stava na PC chapes.. robi sa to napr. ked si kupis cai alebo catback a pod.. aby si aspon co to da poucil jednotku co ma robit.. samozrejme, neni to ako jednotka od apexi a pod, co mas uplne ine mapy a nastavenia, ale urc. ladenie tam je.. takze, ak si kupis nieco na auto, co je spojene so zvysenim vykonu.. no.. skus to.. uvidime co sa stane..zatial som este okrem sania nic na karku nekupil.. ale to uz je kus off-topic.. takze uvidime, co chalan napise.. samozrejme nehovorim, ze mu ten resset pomoze, ak s ecu nieje nic tak co tam bude ressetovat..heh..
"mess with the best.. ..die with the rest"

http://www.youtube.com/asimoVT

hyundai coupe 2003 V6 GT
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kamil »

Já si myslím,že s tím resetováním není tak úplně pravda.Pokud je nějaká závada,tak zůstane v registru závad,dokud ji nevymažeš.(HI-Scan)Neříkám,že všechny,ale na airbagach můžeš resetovat,jak chceš a pořád Ti v registru zůstává.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Už kůli všem co to potřebují doufám že máš pravdu svou logiku by to mělo že některá data se vymažou a jiná zůstanou bylo by to pro mnoho lidí užitečné ale vzhedem k tendenci automobilek vydělávat právě i na servisech se obávám že to budou mít pojištěné a zabezpečené aby jsi jim tam musel zaplatit ale i tak se dneska setkáváme se způsoby jak jednotlivé věci obejít tak teoreticky pokud to není i takto zabezpečeno tak to je možné chtělo by to jednou pro vždy rozlousknout jak to je protože toto téma se objevuje relativně často a střetávají se tyto dva názory. Jak to tedy je?! a u kterých modelů to platí a u kterých už ne pokud to vůbec někde jde či naopak nejde.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Pilc
*
Příspěvky: 28
Registrován: 07 pro 2007, 09:35
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od Pilc »

ahoj. dik vsem za odpovedi. ted sem v praci, ale odpoledne, az budu doma, tak to vyzkousim a dam vedet. dik
Uživatelský avatar
Vladislav Bureš
*****
Příspěvky: 1569
Registrován: 29 led 2007, 07:36
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vladislav Bureš »

Kamil píše:Já si myslím,že s tím resetováním není tak úplně pravda.Pokud je nějaká závada,tak zůstane v registru závad,dokud ji nevymažeš.(HI-Scan)Neříkám,že všechny,ale na airbagach můžeš resetovat,jak chceš a pořád Ti v registru zůstává.
konkrétně air bag by měl patřit do části která by se neměla nechat takto resetovat protože vyžaduje odbornou kontrolu celého zařízení a obvodu je to život zachraňující nebo ohrožující věc ale konkrétně chybná součástka motoru by takto mohla jít resetovat to už nic neohrožuje a o funkčnosti se najisto dokáže přesvědčit ECU. Teda takto bych to udělal já aby to bylo co nejjednoduší ale asi by mě za to neměli rádi prodejci a servisy které by přišli o koruny z oprav.
Scoupe LS
Scoupe GT
Nissan 200SX S13 1992
Nissan 200SX S13 1989
E36 318TDS T
Scoupe GT
E36 325Ci
E36 325Ci
AUDI A6
BMW E39 530d T
Audi S4 2,7 BiTurbo quattro
Ford Fiesta 1,4 TDCI 2005
Uživatelský avatar
Pilc
*
Příspěvky: 28
Registrován: 07 pro 2007, 09:35
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od Pilc »

Tak sem z5. zkusil sem kousek odjet bez filtru - zadna zmena. restartoval sem ridici jednotku - zadna zmena.
tak si tak rika, jestli nebudou zaneseny striky :(
Odpovědět

Zpět na „COUPE“