zhasinajici auto

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Diabol
*
Příspěvky: 24
Registrován: 28 lis 2005, 21:28
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Diabol »

Otci se to stávalo také ze začátku jen někdy a také při studeném motoru, ale po nějaké době se to začalo prudce zhoršovat - na volnoběh vyletěly otáčky motoru i na 4000 a nedalo se s tím prakticky jezdit - hrozně se to při přidání dusilo. Hrůza :shock:

Ale naštěstí už je to Allright :D :wink:
Měl jsem Hyundai Accent 1.3 12V, 3dv., r. v. 98-totálka 13. 2. 2006. Je mi ho moc líto :-(.
Od 10. 4. 2006 mám Fiat Punto 55S, 1.1, 5dv., r. v. 96-protiúčet-prosinec 2007-nyní mám Ford Fiesta 1.3, 51 kW, r. v. 04.
ALE otec má Hyundai i30, 1.4i CVVT :-)
Reklama
 

Felotron

Příspěvek od Felotron »

ivan píše:
Felotron píše:to vypada, jako by se to prechlastavalo...
Přechlastávat se to může jen v případě,že zapalovací svíčky a nebo zapal.kabely,dávaly špatnou jiskru!!!Čtyřbodový vstřikování se nedá přechlastat,maximálně Ti nespálený benzín bouchne v katalyzátoru!!!
Anebo zapalovací cívka mrazy jim nesvědčí!!A pak taky jednou dá a jednou ne!! A jak Ti to startuje g-test??? :o
....vsechno se da... elektrika je svine... kdyz blbne, je to horsi, nez podebrana pata... Jestli je pokles, tak ti ta civka da tak leda prd...
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

g-test píše:No a krokovy moturek mi taky nejak nefunguje...vyndal jsem ho a napojil na zdroj nefachal...Skrtici klapka je zasekla a na volnobeh drzi 1000-1100 ot/min.A ten uz mam doma taktez...se fakt na to asi budu muset vrhnout.Palivovej filtr jsem menil,ackoliv nebylo potreba.
Ha!!!Tak Ty tam máš servomotor volnoběhu!!(krokový motůrek)!!
Tak to ,to platí co napsal Felotron a to se mu omlouvám!! :cry: :oops:
A Diabol má pravdu buď teplotní čidlo v háji anebo mechanické požkození
krokového motoru!!V tomhle případě se to opravdu přechlastáva!!
To jsem nevěděl,že do 1.6i 16V to tam Hyundai dával!!A kort na čtyřbod!!
Anebo to není čtyřbodové vstřikování,vím,že Opel a Fiat to používají do teďka na čtyř bod!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Felotron píše:
ivan píše:
Felotron píše:to vypada, jako by se to prechlastavalo...
Přechlastávat se to může jen v případě,že zapalovací svíčky a nebo zapal.kabely,dávaly špatnou jiskru!!!Čtyřbodový vstřikování se nedá přechlastat,maximálně Ti nespálený benzín bouchne v katalyzátoru!!!
Anebo zapalovací cívka mrazy jim nesvědčí!!A pak taky jednou dá a jednou ne!! A jak Ti to startuje g-test??? :o
....vsechno se da... elektrika je svine... kdyz blbne, je to horsi, nez podebrana pata... Jestli je pokles, tak ti ta civka da tak leda prd...
Jasně,to je svatá pravda a ještě jednou se omlouvám,ale má tu vlastně
rady ,na co se má podívat a co se tu napsalo,tak s tím vším všechno souvisí a ještě jednou sorry :!: :cry: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Felotron

Příspěvek od Felotron »

Kurna Ivane, co nazor, to moznost! Nic se nedeje...

Ono je to zly v tom, ze je to pres eklektriku. Pak cert vi, co se kde deje...

Mozna by nebylo od veci vzit multimetr a pro zajimavost zjistit, kolik tam ma voltiku.
Stejne nechapu, proc to na ty auta nadavaj. Ja bych chtel tlak a teplotu oleje, teplotu vody a jeste napeti v siti... Pak poznam hned, jestli neco odchazi. Holt zase by nas ty auta staly o neco vic :-(
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Felotron píše:Kurna Ivane, co nazor, to moznost! Nic se nedeje...

Ono je to zly v tom, ze je to pres eklektriku. Pak cert vi, co se kde deje...

Mozna by nebylo od veci vzit multimetr a pro zajimavost zjistit, kolik tam ma voltiku.
Stejne nechapu, proc to na ty auta nadavaj. Ja bych chtel tlak a teplotu oleje, teplotu vody a jeste napeti v siti... Pak poznam hned, jestli neco odchazi. Holt zase by nas ty auta staly o neco vic :-(
Já taky ne,dneska je to už předpotopní věc a ještě poruchová!!! :roll:
Samozřejmě,že elektrika musí být v cajku,jinak se člověk závad nedohledá,snad to g-test vyřeší!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Felotron

Příspěvek od Felotron »

Budeme mu sborove drzet palce ;-)
Uživatelský avatar
g-test
*
Příspěvky: 83
Registrován: 25 lis 2005, 15:01
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od g-test »

To Ivan...startuje dobre a i v tech -25 nastartovala na prvni naslapnuti,sice to trva tak 2-3 s ale to bude svickama,pac kdyz jsem na ne koukal tak byly cerny jak uhel.No jinak vsem moc diky za rady ale zel bohu je pro me autoelektrika spanelska vesnice tak to radsi vezmu do Hyundaie,tam uz chlapci budou vedet co s tim.Jeste jednou diky!
Lantra GLS 94´ 1.6i 16V DOHC, 114 HP
Sluzebni:
Renault Master 06' 2.5 Dci
Renault Clio 04',1.2 8V
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“