Stránka 2 z 2

Napsal: 05 bře 2006, 21:47
od black_sheep
u scoupe je to urcite ten zlatej valecek co do nej vede jeden kontakt a hadicka a je nad vstrikovaci jednotkou co? ja kdyz zapnu nakej spotrebic, trebas svetla apod tak mi zakolisaj otacky a navic jak jsem hodil do sekce o scoupe mi ted jednou za cas nechytne napoprvy. nemuze to delat ze je uz nakej spatnej?

Napsal: 06 bře 2006, 12:18
od ryba
perfektni...diky. Ja jsem teda rozdelal a cistil neco uplne jinyho:)))) to vedle skr. klapky...asi teda snimac polohy. A me prislo divny ze to je nejaky maly:))) Tak ja se na to mrknu a dam referat. Me to ale nechcipe, jen houpne, pri pridani spotrebice....viz https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?t=1222

Nicmene kdyz startuju studenej motor, tak klapka sama jede a pridava si...tak to asi motorek slape.

Napsal: 06 bře 2006, 12:29
od black_sheep
me to taky nechcipa ale jakmile neco zapnu, trebas vyhrejvani tak mi poklesnou otacky a hnedle se to vrati - proste to taky zhoupne.. :roll:

Napsal: 06 bře 2006, 13:01
od rade622
TAK HOŠI, PRÁVĚ JSEM SE VRÁTIL Z PRODEJNY KDE KUPUJI DÍLY JÁ A MÁM PRO VÁS ZPRÁVU.
MOTOREK NA LANTRU 1,8 STOJÍ 4560 KORUN I S DANÍ.

TAKŽE KDE NA TY CENY CHODÍTE?
:?:
RADE622
POKUD UPŘESNÍTE TYP MOTORU SKUSÍM DOTAZ ZOPAKOVAT, JESTLI JSEM NEUDĚLAL CHYBU. PTAL JSEM SE NA LANTRU 1,8 ROK VÝROBY 1995 AŽ 1996. U OBOU JSOU STEJNÉ.

Napsal: 06 bře 2006, 13:46
od bida.ml
rade622 píše:TAK HOŠI, PRÁVĚ JSEM SE VRÁTIL Z PRODEJNY KDE KUPUJI DÍLY JÁ A MÁM PRO VÁS ZPRÁVU.
MOTOREK NA LANTRU 1,8 STOJÍ 4560 KORUN I S DANÍ.

TAKŽE KDE NA TY CENY CHODÍTE?
:?:
RADE622
POKUD UPŘESNÍTE TYP MOTORU SKUSÍM DOTAZ ZOPAKOVAT, JESTLI JSEM NEUDĚLAL CHYBU. PTAL JSEM SE NA LANTRU 1,8 ROK VÝROBY 1995 AŽ 1996. U OBOU JSOU STEJNÉ.
V servisu Hyundai v České Třebové. Musí někdo vydělat, ne?

Napsal: 06 bře 2006, 14:12
od Dastin
taky si myslím, že to bode krokový motorek něco takového jsem taky řešil na bývalé lantře (1993). Výměna za repas v Hyundai Brno mě stála 2000kč. Je tam takový šikovný elektrikář. Je to sice tak tři roky, ale myslím že by tam mohl ještě dělat. A co takhle ještě pro jistotu zkontrolovaz TPS senzor (senzor pro kontrolu natočení škrtící klapky) jen pro jistotu. Sázel bych spíš na ten mororek.V tom Brně mě říkali, že povolí na něm těsně a dostane se do něho voda a je po něm.Jinak hodně úspěchu při vyměně. :D
________________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG

Napsal: 09 bře 2006, 17:02
od bida.ml
Takže krokový motorek jsem včera vyměnil a vše šlape jak má. Otáčky volnoběhu se mě drží na 800-900 i když rychle zapnu výkonné spotřebiče. Hned je to jinej pocit než neustále sledovat aby mě nechcíplo auto. Myslím si že i výkonově to šlo nahoru, ale to je pouze subjektivní pocit.