Problém se startováním

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Milann
*
Příspěvky: 26
Registrován: 16 úno 2006, 16:40
Bydliště: Hodonín-jižní morava

Re: Problém se startováním

Příspěvek od Milann »

namor23 píše:Ahoj všichni,
potřeboval bych prosím poradit.
Mám Lantru 1.6 rv 1992 mám jí asi 5 měsíců a asi tak před měsícem začalo blbnout startování. Když je to studený, tak to startuje jako fík. Ale jak se to ohřeje tak je konec. Motor točí ale nechytne. Auto jsem dal do značkového servisu Hyundai na diagnostiku, ale vše bylo v pořádku. Většinou pomůže když vyndám klíček ze zapalování a počkám tak 5-10 ale i 30 min. pak to většinou chytne, i když někdy s problémama. Imobilizér nemám. Už jsem zoufalej. Poraďte někdo. Díky
čau,možná je to blbost,ale mě se to taky párkrát stalo,tak sem se na to ptal mechanika a on mi poradil pořádně při startování sešlápnout spojku,protože je tam prý nějaké čidlo na start,tak sem to zkusil a od té doby nastartuju pokaždé v pohodě,jen je problém v tom že mám 1,6,rv 1998,tak nevím jestli to bude fungovat i u tebe,jak říkám,třeba je to blbost,ale mě to odstranilo problém se startováním,stalo se mi to vždy ta po 10startech a teď v poho,tak hodně štěstí... :lol:
Reklama
 

namor23
*
Příspěvky: 12
Registrován: 22 bře 2006, 20:43

Příspěvek od namor23 »

Prošlápnout párkrát spojku jsem taky zkoušel ale bez efektu. Zkouším pořád
měnit ten startovací rituál ale už fakt nevím. Přesto díky moc za radu.
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

relata jsou v cerny skrince vlevo nad baterkou, ve vicku je legenda
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
namor23
*
Příspěvky: 12
Registrován: 22 bře 2006, 20:43

Příspěvek od namor23 »

Díky. Černou skřínku jsem našel. Vše vypadá OK. Nemusí se to proměřit? Na pohled to vypadá v pohodě.
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

v ty skrince jsou takovy krabicky, to jsou relatka. Zkus dycky jedno vytahnout, jestli nejsou zkorodovany kontakty. Zamer se hlavne na ty co maji neco spolecnyho se zapalovanim:)
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
Vita
******
Příspěvky: 2520
Registrován: 30 lis 2005, 08:20
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vita »

namor23 píše:Prošlápnout párkrát spojku jsem taky zkoušel ale bez efektu. Zkouším pořád
měnit ten startovací rituál ale už fakt nevím. Přesto díky moc za radu.
Ahoj ...
Jeste jedna zajimavost k te spojce ... .
To ze ji proslapnes, tak jeste neznamena, ze jsi vyhral, kdyz se mrnes pod palubku k pedalu, tak tam najdes uplne obycejny spinac, ktery muze byt zablokovany, a proto nemuzes nastartovat ... Chce to ho bud vycistit a promazat, aby chodil a nebo vymenit ...
Kamos s tim mel taky problem, jednou nastartoval a trikrat ne a tak ..
A bylo to tohle ...
Drzim palce, at to najdes ..
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
namor23
*
Příspěvky: 12
Registrován: 22 bře 2006, 20:43

Příspěvek od namor23 »

Díky všem za rady. Postupně všechno zkusím a pak dám vědět jak jsem dopad. Díky moc
Dastin

Příspěvek od Dastin »

taky jsem měl dost podobný problém(Lantra 1993) a vyzkoušel jsem vše možné a nic nepomohlo tak jsem to zavezl do hyundai servis a tam říkali, že jsou vháji dva vstřiky a krokový motorek(oprava za 15 000kč s prací) nezdálo se mě to, tak jsem si to odvezl a až se mě to znovu stalo tak jsem odpojil přívodní hadici ke vstřikovací liště a zkusil nastartovat a žádný benzin netekl. Tak že bylo v háji palivové čerpadlo, jednou šlo a jednou ne.Koupil jsem na vrakáči za 1500kč druhé a vše bylo OK. Naštvalo mě akorád, ža v servisu na to nedošli,vyměnili by vše možné a nakonec by na to třeba přišli a to by mě ještě nechali zaplatit jiné díly, které s tím neměly nic společného.Stalo se mě, že došel benzin,protože nefungovala kontrolka na benzin, jen ručička podle které se to hůř pozná kolik tam ještě je a že se trochu spálily lopatky a v tom byl problém(možná s tím spálením je to hloupost,ale tak mě to říkali). Jinak nevím, ale mě ti pomohlo.Může tam toho být i víc, dojde se na to zkoušením.Tak hodně zdaru. :D
_______________________________________
Hyundai Lantra combi 1.6 16V 84kw 1997 LPG
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

o duvod vic si to auto radsi opravit sam, nebo projit rekvalifikaci:)
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Suku
Příspěvky: 2
Registrován: 20 bře 2006, 12:23

problem se startovanim

Příspěvek od Suku »

zdravím ,mám ten samý problém už asi rok( Elantra 1,8GLS),nejdříve to chce zkontrolovat krokový motůrek,je jen asi na 2 šrouby odšroubovat a ujistit se jestli při startování vyjíždí,potom to muže být tepelným čidlem (Toto čidlo je většinou u Hyundaiů umístěno na termostatu). Já jsem kvůli téhle závadě vyměnil – benzínové čerpadlo,svíčky,kabely,regulátor tlaku benzínu,čistil jsem celou nádrž a různé filtry a nic.Až teď asi před dvěma dny jsem vyměnil už zmiňované tepelné čidlo a po téhle výměně jsem zatím nastartoval vždy, tak doufám že už mám od této nepříjemné závady pokoj. :lol:
Zdenalek
*
Příspěvky: 37
Registrován: 06 bře 2006, 11:57
Bydliště: Vyškov na Moravě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zdenalek »

Mě to dělá to samý (Accent r.v. 99). Známej mi taky řekl, ať vyměním čidlo teploty, který muže být vadný, tím pádem dávat špatný signály do řídící jednotky a proto to nestartuje a musí se čekat, až to trochu zchládne. Chystám se na to, ale furt mi to nějak nevychází. Nechceš to vyzkoušet jako první a pak mi dát vědět, jestli to pomohlo... :lol:
Hyundai Accent 1,5 (12 valve)
r. v. 99, nájezd 100 000
namor23
*
Příspěvky: 12
Registrován: 22 bře 2006, 20:43

Příspěvek od namor23 »

Zdenalek píše:Mě to dělá to samý (Accent r.v. 99). Známej mi taky řekl, ať vyměním čidlo teploty, který muže být vadný, tím pádem dávat špatný signály do řídící jednotky a proto to nestartuje a musí se čekat, až to trochu zchládne. Chystám se na to, ale furt mi to nějak nevychází. Nechceš to vyzkoušet jako první a pak mi dát vědět, jestli to pomohlo... :lol:


Zdary všichni,

tak teplotní čidlo, toď otázka. Jedna z těch hafo možností, ale
taky přišlo na řadu ale nic. V Hyundai servisu mi ho dokonce odpojily a jezdil jsem s tím 2 dny. Bez efektu. I když bylo čidlo odpojený, teplota držela, žádný přehřávání nebo tak něco. Na starty to nemělo vůbec vliv. Což mě docela štvalo mohlo bejt po problému. Ale můžeš to zkusit s tím teplotním čidlem, možná že u tebe bude chyba v tom čidle. Držim palce ať závadu najdeš. Pro informaci: Já ještě pořád závadu nenašel.
Takže zatim čus, dám zas vědět.
Suku
Příspěvky: 2
Registrován: 20 bře 2006, 12:23

Příspěvek od Suku »

Pro Zdenalek :

Být tebou tak to tepelný čidlo vyzkouším,je to otázka 5min. výměny a na vrakáčíi jsem to čidlo sehnal za 100Kč.
Miroslav Trojan
Příspěvky: 3
Registrován: 07 črc 2005, 07:47
Bydliště: Zruč nad Sázaou
Kontaktovat uživatele:

startování

Příspěvek od Miroslav Trojan »

Ahoj pánové.
Tenhle problém jsem měl přesně taky.
Vyměnil jsem svíčky,kabely a pořád nic.Nakonec jsem očistlil kontakty na baterii.A úplně nakonec jsem jí vyměnil a je po problému.Přitom se zdála v pohodě podle měření.Ale po její výměně už dost dlouho jezdím bez problémů.
Lantra J2 ,97 , 1,6 16V, 84kW,combi
Uživatelský avatar
Donald
**
Příspěvky: 431
Registrován: 06 bře 2006, 09:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Startování turbodieselu Elantra

Příspěvek od Donald »

Vážení, s novou elantrou CRDi řeším menší problém. V mrazech se jí nechce moc startovat, ač aku je naprosto v pořádku. Motor hned naskočí, ale jde nepravidelně, jakoby na tří válce a neudrží volnoběh. Po druhém třetím pokusu, příp. po mírném sešlápnutí plynu, se rozběhne. Jakmile se jen trochu zahřeje - pár sekund běhu naprázdno -, už žádný problém s dalším startováním není. Domníval jsem se, že je nefunční 1 žhavicí svíčka, ale Martin Vaculík na www.tipcars.com mne vyvedl z omylu. Viz


V mrazech vůz hůře startuje, respektive neudrží na 1., 2. pokus volnoběh. Předpokládám nefunkčnost žhavicí svíčky.

reagovat
RE: RE: elantra Martin Vaculík , po 10.04.2006 10:00:58

--------------------------------------------------------------------------------

Ne, tato závada je způsobena vadným tlakovým regulátorem na railu, závada tipická pro CR Bosch 1. gen. s čerpadlem CP1. Zajeďte do kteréhokoiv Bosch Diesel servisu, tento konkrétní případ vyřeší levněji než značkový servis Hyundai a případná záruka na voziclo zůstane nedotčena. Připravte si 5000 Kč.

Pokud se Vám stalo něco podobného, poraďte, prosím. Jak zjistit laicky, zda všechny svíčky žhaví? Když navštívím značkový servis, budou to další tisíce z kapsy, která je po koupi auta téměř prázdná. Děkuji za každou dobrou radu.
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“