Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od mikodim »

r0b3rt píše:viete poradit, ako zistim ze sa mi to deje tiez este predtym, ako to bude mat katastroficky scenar a pojdem na dialnici po dansku s presmykujucou spojkou?
Myslim,ze sa nemusiš báť.Nieje to zaváda ,ktora ta nechá stáť niekde na dialnici, a ked sa prejaví, tak bez problemov dojdes domov a do servisu.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Reklama
 

only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od only_one »

hele u nas to přítelkyně, který s tím autem jezdí primárně vůbec nezjistila. Ale když jsme spolu jeli a já řídil, tak se to projevilo dost rychle v nejvyšším kroutícím motentu. Jak se jede defenzivně, tak to tom vubec člověk neví a chová se to bez známek závady. Takže jak bylo psáno, nemělo by tě to nechat, ale pokud bys jel plně naloženej, mohl by to už být problém a mohla by prokluzovat víc, trvale a to pak by mohlo mít zastavovací účinek.
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od mikodim »

Môžte občas vyskusať/preventívne/ - niekde v kopcoch vytocit motor a sledovat ci je tam náznak, že spojka preklzuje..
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
Uživatelský avatar
ob3l1x
***
Příspěvky: 663
Registrován: 16 črc 2014, 19:29

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od ob3l1x »

len pre vysvetlenie.
Ako sa to prejavi (nejaky konkretny zvuk) a cca pri akych otackach ? a pri akom prevodovom stupni, ci len na 6tke ?
Hyundai Tucson 2016 - 1,6 GDI 97kW 130k - Moon rock STYLE
mikodim
****
Příspěvky: 1350
Registrován: 02 lis 2013, 11:37

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od mikodim »

Zvuk nie,ale pri zaradenej rychlosti ked pridas, tak otacky motora stupnu - niekedy prudko napr. na 4000/min., ale auto nezrychluje. Ako keby si pocas jazdy stlacil na chvilu spojku.. Ak je uz velmi ojazdena lamela alebo od oleja,treba jemne pridavat plyn a da sa s tým nudzovo jazdit.Ked prudsie pridas tak spojka presmykne a neprenasa silu z motora na prevodovku.
Accent 1.5CRDi,81kW ,2007
Fabia sedan 1.4
Megane classic 1.9dTi
Ibiza 1.9TDi,Xsara break 1.9HDi
Punto 1.1,Passat 1.8,Uno 1.3D
Prisma 1.6B,1.9D,Skoda 125GLS,Olcit
majkom
*
Příspěvky: 73
Registrován: 06 dub 2014, 20:31

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od majkom »

Tak, este som nebol po auto, ale po dvoch dnoch v servise mi volali, ze to skutocne bola ona vadna seria a vymenili spojku (teraz sa věnuju inej oprave - uz stvrty pokus odstranit vibrace v interieru - v stlpku ktory vedie od stredoveho tunelu k radiu:), detaily popisem ked vyzdvihnem auto v servise. Mam sa teda poptat, jestli menili len spojku, alebo aj nieco ine? (co? priznam sa, ze netusim co je gufero ci co...)

K otazkam, prejavuje sa to tak, ze ked pridas, vytocis motor, ale auto nepridava, jako keby si zatlacil na plyn zo stlačenou spojkou, v mojom pripade to nemuselo byt nijak extremne pridanie, stavalo sa mi to od 3 az po 6 prevodovy stupeň, plus sa mi blbo rozbiehalo auto na jednicke, cele sa roztriaslo. Mimochodom, ziaden problém so spojkou som za prvy rok a cca 27 tisíc km nezaznamenal, prislo to v priebehu dvoch tyzdnov a cca 500km...
i30 kombi:MY 2014:1.6 MPI CVVT:Paket Parking:ALU 16:Aqua Blue

Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 8985
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od idam.i »

Myslím,že gufero je gumové tesnenie a to prepúšťalo olej do spojky.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Linux
**
Příspěvky: 143
Registrován: 15 črc 2014, 09:27
Bydliště: Poběžovice/Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Linux »

Gufero-simering je těsnění, které vytěsňuje prostor mezi otáčivou hřídelí a karterem, nebo skříní.

Odesláno z telefonu pomocí Tapatalk.
Hyundai i30 kombi, paket parking, weekend, barva Aqua Blue, 07/2014.
Co ještě mám:
Tabant 601 S 1971
Trabant 601 de Luxe 1989
Trabant 601 S 1989
ČZ 125 Sport 1964
Jawa 50 typ 20 1968
Suzuki Ignis 1.3 VVT, červená, 2004
Time
*
Příspěvky: 58
Registrován: 14 zář 2008, 13:16
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od Time »

Ahoj, také mám po výměně spojky. Při přeřazení z dvojky na trojku se auto roztřáslo a celkem hlučně rezonovalo.
Time
Tucson 1,7 CRDi 104 KW DCT Style 08/2016
i30 1,6 CRDi 81 kw, ice blue, 03/2013 . prodáno
i30 1,6 CRDI 66 kw, steel gray, 04/2008 - prodáno
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od only_one »

a to by člověk řekl, že to u druhé generace bude už vychytané :-(
majkom
*
Příspěvky: 73
Registrován: 06 dub 2014, 20:31

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od majkom »

Takze zarucne provedena vymena vstupni hridele, tesniciho krouzku a lamely spojky (na sezname materialu je lamela spojky, simering hridele spojky, hridel, nejake srouby a nut-castle), neviem ci je to dobře ci zle, ale auto zase jazdi normalne...
i30 kombi:MY 2014:1.6 MPI CVVT:Paket Parking:ALU 16:Aqua Blue

Skoda Octavia I:1.9 TDI:Tour - prodano
Skoda Octavia I:1.4 MPI 16V:Ambiente- prodano
Skoda Felicia:1.3i - prodano
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od only_one »

tak i nase i30 ma po vymene spojky z duvodu uniku oleje
Tom4-8
Příspěvky: 5
Registrován: 25 kvě 2014, 16:45
Bydliště: Liberec

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od Tom4-8 »

Tak chlapci, musím se vám "pochlubit". U mé i30 měnili spojku při 25 000km (s tím jsem bohužel počítal), ale dnes po ujetí 30 000km se bude měnit znovu. No kdo to má - 3 spojky během jednoho roku :D. Že se jim to vyplatí... Na otázku jak je to možné, že po pouhých 5000km se musí měnit znovu jsem se dozvěděl akorát to, že nikdo neví.

Setkal jste se s tím někdo, nebo vám druhá spojka stačila? (Už ta otázka sama o sobě mluví za vše). Nechci vidět co z toho auta bude až bude mít najeto 150 000km.
Hyundai i30, 1.4i MPI, r.v. 2014, Aqua blue
Uživatelský avatar
jk001
*
Příspěvky: 19
Registrován: 12 bře 2015, 14:59
Bydliště: Slovensko

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od jk001 »

ahoj čo menili pri prvej výmene spojky pozri do servisného listu
či len spojku ,gufero alebo aj hriadeľ že vraj ten keď je zo zlej serie to má všetko na svedomí je chybne opracovaný a koroduje a zničí gufero a nastane prienik oleja do spojky z prevodovky ale samozrejme sú aj iné vady spojky a jej lamiel.
Hyundai I30 1,6 MPI COOL RED /06-2014
Uživatelský avatar
achiles
**
Příspěvky: 150
Registrován: 20 srp 2013, 13:43

Re: Problem pri rozbehu a pri vysokych otackach - spojka?

Příspěvek od achiles »

mam stejný problém na Ceed II 2013. Reklamoval jsem to před měsícem v servise, kde mi řekli, že se jim to neprojevilo a že z auta nekape olej. Problém se začíná už projevovat častěji a olej již na spodku auta pozoruji. Dnes jsem s tím zajel do servisu, kde bylo na zvedáku vidět poměrně dost oleje na spoji motoru s převodovkou a na silentbloku převodovky.
Kia cee'd SW II (2013) bílá, 1.6 GDI 99KW, exclusive + p. Ultra 3
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“