Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Milan.M
*
Příspěvky: 14
Registrován: 28 srp 2007, 20:15
Bydliště: Mělnik
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Milan.M »

Tak uz mi taky cuka jak klesne teplota pod 5 stupnu tak se stim za studena neda jezdit kolisaji otacky a strily do sani a obcas se rosviti kontrolka motoru ,musim motor tocit nad 2000 otacek a pak se stim da jezdit jinak jsem jak skolak.Budu zitra volat do servisu co nato reknou
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance
Hyundai Accent 98 1.3 12V +LPG
Reklama
 

Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Tak snad už budu mít s kolísáním otáček u mého accenta pokoj. Tak jak jsem dříve psal , tak jsem se dočkal přehrátí softu ŘJ . Dal jsem auto do servisu (v UH.) v úterý a byl jsem si pro něho ve čtvrtek . Na diagnostice nic nezjistili , tak mi tedy neměnili ani to teplotní čidlo , které pro mě již před třemi týdny objednávali. Nakonec tedy přehráli ten soft ŘJ. Oproti minulé návštěvě mi také sdělili , že obdobný problém již řešili (také přehrátím softu) a úspěšně. Zatím vše Ok . Snad to tak bude i nadále .
Díky všem za rady a příspěvky .
JoSp
*
Příspěvky: 82
Registrován: 30 zář 2006, 10:43

Příspěvek od JoSp »

Patrik Merka píše:Tak snad už budu mít s kolísáním otáček u mého accenta pokoj. Tak jak jsem dříve psal , tak jsem se dočkal přehrátí softu ŘJ . Dal jsem auto do servisu (v UH.) v úterý a byl jsem si pro něho ve čtvrtek . Na diagnostice nic nezjistili , tak mi tedy neměnili ani to teplotní čidlo , které pro mě již před třemi týdny objednávali. Nakonec tedy přehráli ten soft ŘJ. Oproti minulé návštěvě mi také sdělili , že obdobný problém již řešili (také přehrátím softu) a úspěšně. Zatím vše Ok . Snad to tak bude i nadále .
Díky všem za rady a příspěvky .
Tak zkus ještě nastartovat a hned vyjet se studeným motorem, jestli se ti to nedusí, já to mám přehraný, ale jak ihned vyjedu tak je to peklo, přesně jak popisuje Milan... Když to je jen na volnoběh tak pohoda otáčky nekolísají...
Lubomír
*
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2007, 16:09

kolísanie otáčok, strešný nosič, spotreba

Příspěvek od Lubomír »

Mám 1,4 benzín r. 2007, 2800 km kolísanie za chladných rán po preradení na dvojku. Bol s tým už niekto z BA v servise? Kde a s akým výskedkom? To mi nerobila ani moja felicia 1,3i pri mínus 10 st. Cel.!

Kúpil som strešný nosič Picola - strašne nedomyslené - montáž len kľúčom, hrany dosadajúce na dverný profil veľmi ostré, hrozí poškrábanie karosérie, otrasne nekomfortné.

Spotreba v meste 8,8 - 8,9 sa mi zdá vysoká na tak moderné auto s objemom 1,4!
RX
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Tak jsem dnes ráno nastartoval a asi tak po 10 s se pokusil ihned rozjet (tak jak jsi JosP říkal) . Auto se dusilo a asi až tak po 50 m se chytlo a jelo normálně. Bylo slyšet nějaké spínání z oblasti motoru ?
Protože jsem nikdy nové auto nevlastnil , tak vlastně už ani snad nevím co je normální a co ne . Jestli třeba není nutné (u nového motoru) před rozjezdem delší zahřátí motoru při nižších teplotách ? Idyž dle. manuálu je motor konstruován , tak aby bylo možné se ihned rozjet.
Osobně nechám auto vždy tak 1-2 min běžet na volnoběh.

Otáčky po startu již nekolísají (po přehrátí softu ŘJ) a také jde normálně přidávat plyn při volnoběhu aniž by se při sešlápnutí plynového pedálu motor dusil.
Předem děkuji za komentář a za rady k mému příspěvku.
JoSp
*
Příspěvky: 82
Registrován: 30 zář 2006, 10:43

Příspěvek od JoSp »

Ahoj Patriku,
díky za info. Jen jsme si potvrdili, že přehrání ŘJ, řeší problém pouze částečně, a měli bychom každý tlačit na svého dealera, aby s tím začli něco dělat.
Rozhodně to normální není. Před tím jsem měl nové suzuki swift(ne verzi ala mini-cooper), koncepčně 20 let staré auto, ale tohle jsem s tím tedy nezažil, 5let jsem do toho lil beznin a ani jsem na to nesah...
Uživatelský avatar
peter1205
*
Příspěvky: 69
Registrován: 03 zář 2007, 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peter1205 »

Vo svete Accent nič nové - aj ja musím nechať motor pri nižších teplotách aspoň minutku bežať na voľnobeh, aby mal záber a už som si na to akosi zvykol. Ono je to asi na dlhšiu diskusiu, či je to normálne alebo nie.
Obrázek
Hyundai Accent 1.4i - Elegance - Leaf green - 2007
recenzia môjho auta: http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-a ... nce-1.html
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
jaara
**
Příspěvky: 107
Registrován: 25 črc 2007, 15:03

Příspěvek od jaara »

Patrik Merka píše:Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Jo dělá mi to taky. Když je kolem 0 st. C a hned vyjedu, tak se motor v nízkých otáčkách (pod 2000 ot/min) po přidání plynu začne dusit. Řeším to tak, že dvojku řadím později, aby bylo otáčky po přeřazení vyšší jak 2000, pak to nedělá. Přestane to zhruba po minutě jízdy.
Uživatelský avatar
peter1205
*
Příspěvky: 69
Registrován: 03 zář 2007, 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od peter1205 »

Ja keď potrebujem rýchlo vyštartovať pri nízkych teplotách a studenom motore, zaradím jednotku a nechám motor chvíľu ťahať bez pridávania plynu. Po cca 30 sek. radím dvojku a môžem veselo upaľovať. Ako som už povedal, treba si na to pri novom aute asi zvyknúť.
Obrázek
Hyundai Accent 1.4i - Elegance - Leaf green - 2007
recenzia môjho auta: http://moje.auto.cz/peter1205/hyundai-a ... nce-1.html
Matej

Příspěvek od Matej »

Mne to robila aj Felicia tak neviem preco to robia aj tieto motory.
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

kolísanie otáčok

Příspěvek od palčo »

Tak som sa aj ja konečne zaregistroval, lebo mi nedalo neodpovedať na túto diskusiu. Ale najprv Vám všetkým chcem poďakovať za rady a názory na Nového Accenta. Pred kúpou som fórum študoval asi tri dlhé večery, vtedy tam bolo asi 75 strán. Som tiež už skoro 5 mesiacov šťastným majiteľom Béžovo-zlatého s motorom 1,4. Mám už cca 4500 km. Motor, pohodlie, klíma, malá hlučnosť (do cca 140km/h),... spokojnosť. Už som mu aj prefúkol sacie potrubie-okolo 175-180km/h(bolo to z kopca :wink: ). No ale k veci: aj ja som spozoroval, že keď je chladno, okolo 0 st.celzie, mi to šklbe, nejde do otáčok, a posledne som si všimol aj to blikanie žltej kontrolky motora na prístrojovke. Matej píše, že mu to isté robila aj Felícia, ale ja mám skoro 12-ročnú Samaru, a tá nemá probléma a ani nikdy nemala. A ako píše peter1205: zvykať na horšie si nemienim, budem kontaktovať predajcu. A motor po 4000-5000 km by už mal byť ako-tak sadnutý.
dudu
*
Příspěvky: 68
Registrován: 03 lis 2006, 12:47
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dudu »

Po dlhšom čase som sa sem dostal. Čítam tu o vašich problémoch so studeným motorom. Mam noveho accenta uz vyše roka, 28000 km a tiež mi to na začiatku robilo. Zašiel som do servisu aby mi prepalili ten firmware. Cele to trvalo asi 20 minut, takže na počkanie. Odvtedy s tym nemam problem. V Bratislave auto POLA na Vajnorskej ale viem že ten firmware brali zo servisu na panonskej, ktory je teraz tuším prestahovany tiez na Vajnorskej.
Prajem vela šťastných kilometrov..
Bodo
*
Příspěvky: 10
Registrován: 06 úno 2007, 22:37
Bydliště: Ostravsko

Příspěvek od Bodo »

Patrik Merka píše:Vím , že problém dušení se motora při rozjezdu po studeném startu tady stále řešíme. Objevují se tu příspěvky na toto téma jen však od malé skupiny lidí , kteří s tím mají problémy. Chtěl bych se tedy zeptat i jiných uživatelů , kteří koupili nový Accent , zda-li po nastartování se ihned rozjedou se studeným motorem ( když je ráno nyní kolem 0 St.C) ,aniž by se motor dusil (netáhl) , nebo jsou také nuceni jako já nechat motor před rozjezdem běžet cca 1,5 min na volnoběh a až se potom bez trhání rozjet?
Ptám se hlavně proto , že bych chtěl vyvrátit , nobo potvrdit zda-li je to u nových Accentů běžné , nebo zda-li se jedná o závadu. Z mého okolí mám totiž i takové názory , že motor potřebuje sednout a že se postupně zajede a závada se nebude pak objevovat ??? Prostě řečeno , nový motor se před rozjezdem potřebuje tu minutku zahřát??? Pokud by toto byla pravda , tak snad bychom měli mít stejné zkušenosti?
Při vysvětlování v servisu bych se chtěl opřít i o vaše názory a zkušenosti z tohoto fora. Předem děkuji.
Mám naprosto stejný problém tak jak tady píšou všichni. Byl jsem s tím v servisu a budou to řešit. Jde prý o "dětskou nemoc" nového modelu. V žádném případě si nemyslím, že bych to měl přehlížet, jak tady někteří píšou. To už jsem si mohl rovnou nechat starou Š 120 L. :lol:
Lubomír
*
Příspěvky: 11
Registrován: 12 lis 2007, 16:09

kolísanie otáčok

Příspěvek od Lubomír »

Kolísanie otáčok rovnaký problém.
1,4, 3000 km
REX
RX
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“