Stránka 2 z 2
Napsal: 22 dub 2008, 08:34
od mirpie
tak motor z RS 2000 by byl co do jízdních vlastností jistě lepší a dravější. Ten dvoulitr z Coupéčka je jen takový ořezávátko, ale zas hodně vydrží. jak je to s instalací obou agragátů do Scoupé nevim, chce to nastudovat oba motory, kde má jakej úchyt, jak je to s převodovkou (možná by bylo lepší vzít z Coupéčka celou přední nápravu - krom převodovky z 2,0 budeš potřebovat i poloosy, kde u 2,0 jsouj istě o něco na průměru větší než u 1,5. Navíc poloosy z 1,5 bys do 2,0 převodovky dával asi těžko, nevim, jak je to s rozměry. Je potřeba vše zjistit. Tak jak tu někdo psal, potřebuješ i větší brzdy. Velká přestavba to bude tak jako tak.
Napsal: 22 dub 2008, 14:00
od Borek
Shelby_nr píše:Borek píše:Shelby_nr píše:samozrejme ked tam chces dat 2,0l z ineho auta je to mozne..ale nemozes kombinovat suciastky z motora 1.5l a 2.0l..takze ked tam chces dat 2.0l, tak musis aj prevodovku dat komplet elektriku, riadiacu jednotku, uchytenie motora tiez a to by sa prisposobilo (navarilo na karoseriu), aj take ze palivove cerpadlo a take vecicicky..a nadrz palivovu no to zalezi od v kusu ci ti bude stacit s takym obsahom aku ma scoupe
, prednu napravu s brzdami, bo nevim jak by si brzil s brzdami dimenzovanymi na 1.5motor
..vsetko sa da len treba chciet
Takže ti zůstane původní popelník z Scoupe a žárovky
.
v mojom scoupe uz neni ani popelnik
..uz len tie ziarovky
Tak ty jsi v té přestavbě nejdál.
Napsal: 22 dub 2008, 20:21
od Shelby_nr
Borek píše:Shelby_nr píše:Borek píše:
Takže ti zůstane původní popelník z Scoupe a žárovky
.
v mojom scoupe uz neni ani popelnik
..uz len tie ziarovky
Tak ty jsi v té přestavbě nejdál.
z jedineho prosteho dovodu som zrusil popolnik, totizto nefajcim a som dost velky odporca toho tak naco tam mat vec co tam nema co robit
Napsal: 23 dub 2008, 07:53
od Vladislav Bureš
Shelby_nr píše:Borek píše:Shelby_nr píše:
v mojom scoupe uz neni ani popelnik
..uz len tie ziarovky
Tak ty jsi v té přestavbě nejdál.
z jedineho prosteho dovodu som zrusil popolnik, totizto nefajcim a som dost velky odporca toho tak naco tam mat vec co tam nema co robit
já ho používám na drobné a odklad telefonu prýma přihrádka a zapalovač je slušný špunt na 12V zdířku
Napsal: 23 dub 2008, 08:38
od Yurii
Tyyvo*e to vypada ze se do skupace da nacpat prakticky jakejkoli motor
Njn mame zase o cem premejslet
Napsal: 23 dub 2008, 08:53
od Vladislav Bureš
Yurii píše:Tyyvo*e to vypada ze se do skupace da nacpat prakticky jakejkoli motor
Njn mame zase o cem premejslet
Do auta dostaneš prakticky cokoli je to o udělání si prostoru a patřicných úchytech ať už budu mluvit o motoru převodovce či nápravách. A velice často se člověk nevyhle výrobě vladtních dílů jako hlavně poloos pro možnost použití jiného motoru a stávajících náprav.
Napsal: 23 dub 2008, 14:52
od Shelby_nr
Vladislav Bureš píše:
já ho používám na drobné a odklad telefonu prýma přihrádka a zapalovač je slušný špunt na 12V zdířku
ja som si na penizky a mobil nasiel iny odkladaci priestor
a namiesto popolnika a zapalovaca som tam zapasoval ukazovatel vnutornej a vonkajsej teploty a stavu napätia baterie
Napsal: 23 dub 2008, 14:57
od Vladislav Bureš
to je lepší využití ale když mám popelník a zapalovač mezi řadičkou a loketní přihrátkou tak by mi tvé využití moc neprošlo
Re: Scoupe 2.0L a 2,0L TURBO
Napsal: 08 lis 2008, 19:25
od black_sheep
Re: Scoupe 2.0L a 2,0L TURBO
Napsal: 08 lis 2008, 22:53
od Borek
Máš pravdu,když tunit,tak nekompromisně!Jo a ta kožená sedadla,co máš v Coupátku vyhoď-teď letí anatomická sedadla z drahého exotického dřeva.
Re: Scoupe 2.0L a 2,0L TURBO
Napsal: 08 lis 2008, 23:07
od black_sheep
parada sesle - to je original z dacie ne??
ikdyz pozor, na to, co je to za smejd, to melo perfektni kresla misto sedacek