Kony5-ok,rozumím ti.Ty tuningové srazy jsi vystihl přesně.Hrabání v autech máš jako koníčka-OK,beru.Jen jsem chtěl poukázat na to,že jak jsi správně napsal-rozdíl mezi 2,0T a V6 je POUZE nějakých 60000,-Kč,ale rozdíl výkonu 100koní,samosvor....Vydolovat z 200k turba o 50% víc výkonu a další úpravy auta,budou stát daleko víc peněz,nehledě na pochybný výsledek,než koupit tovární V6 se zárukou.
Já jsem se na Genesis moc těšil a chtěl jsem ho koupit hned,jak u nás bude v prodeji.Bohužel,první setkání bylo pro mě otřesným zklamáním

(popisoval jsem své výtky několikrát jinde).Teď jsem stejně natěšený,až uvidím o kolik se G.zlepšil po faceliftu(podle fotek to alespoň vzhledově je lepší,ale za srdce mě na první pohled,oproti

nechytil

-když jsem poprvé viděl

,tak jsem hned věděl,že tohle auto chci

,koupil ho jako nové auto a dodnes jsem s ním po všech stránkách spokojený a neprodal bych ho,ani náhodou

).Kolikrát si teď říkám,na co bych tak potřeboval 300k auto?Kde se s ním častěji projet,využít výkon,udělat si radost.Jednou za měsíc se trmácet někam na okruh a tam jezdit dokolečka

,je na hračku za 900t. dost málo.

Čekat až to bude staré laciné auto,koupit nějaký olítaný rozstřelený vrak a lepit ho do kupy-to nechci.
Třeba to dopadne tak,že koupím něco jíného a ty si nějaký G.koupíš,upravíš a já se nechám rád svézt

.