Stránka 3 z 3

Re: svět motorů Speciál

Napsal: 27 lis 2014, 21:55
od idam.i
Máš síce pravdu,ale Ferda v hospode povedal a mechanik to potvrdil.Howgh #-o

Re: svět motorů Speciál

Napsal: 27 lis 2014, 22:14
od hlobilp
idam.i: uz tohle neresim.. maximalne reknu fakta a tim to konci.... nicmene mas pravdu, ze tento nazor je hodne rozsireny a navic je platny u starsich, neobvyklych korejcu jako je treba magentis V6 apod.... ale to je uz "davna" minulost... s dementama jakehokoliv puvodu nehodlam ztracet cas

Re: svět motorů Speciál

Napsal: 28 lis 2014, 16:21
od Mirus30
Bacha na to, cetl jsem clanek, kde i podle odhadu Eurotaxu uz je na tom nova i30 se zustatkovou hodnotou lepe nez Octavia.... to je fakt, ne nejaky jeden strejda povidal [-X

Re: svět motorů Speciál

Napsal: 28 lis 2014, 17:20
od Swordfish76
Mirus30 píše:Bacha na to, cetl jsem clanek, kde i podle odhadu Eurotaxu uz je na tom nova i30 se zustatkovou hodnotou lepe nez Octavia.... to je fakt, ne nejaky jeden strejda povidal [-X
Jj, byl o tom článek v Auto 7 (č.18/2014). Podle Eurotaxu si nejvíce cenu mezi kombíky nižší střední třídy drží Opel Astra ST(38,7% pořizovací hodnoty), následuje Hyundai i30 1.6 CRDi s 37,8%, pak Peugeot 308 SW, Octavia 1.6 TDi, Kia Cee´d, VW Golf VAriant, Seat Leo, Toyota Auris, Renault Megane s 31,1% a poslední Ford Focus 25,9%.
Všechno jsou to dieselové motory s objemem kolem 1,6l, kromě Toyoty, ta je 2,0l, počítáno je stáří vozu 4 roky. Jinak podle Eurotaxu si benzinový hatchback udrží hodnotu lépe než dieselové kombi stejné modelové řady. Výjimkou jsou Hyundai a Kia.

Re: svět motorů Speciál

Napsal: 28 lis 2014, 21:19
od black_sheep
trafika píše: no já passata prodat nechci(má stálý pohon všech kol-ne Haldex)a to již dnes kromě tuším Subaru v autech stření třídy neděla.
výborný permanentní čtyřkolky ve střední třídě jsou, ale moc se o nich nemluví a neví :-)

Já osobně o jedné takové do budoucna hodně přemýšlím - a to Alfa Romeo 159. velice spolehlivé, kvalitní a krásné auto. skvěle se řídí a má dobré zejména naftové motory.

Italové už toho bohužel pak víc rozumného nenabízí, kde jsou ty časy Delty, Prismy, Dedry Integrale, Alfy 164 Q4, 155 Q4, 156 Q4, 33 permanent apod...

Další možnost co mě napadá a byla by fakt fun to drive, je japonská Mazda 6 MPS. je to ale krapet exot a není to na nájezd 30 tisíc za rok, je to volba řidičů - fajnšmekrů :-)

Z Japonců, mimo Subaru, ještě nabízí permanentní čtyřkolky Mitsubishi v modelu Lancer, a to i mimo řadu Evolution. O tom ale moc nevím, jen vím, že to existuje :-) A navíc spadá do nižší střední třídy.

Od němců by se dalo uvažovat o BMW s xDrive, ale o nich také moc nevím - ty jsou finančně krapet jinde :lol: No a samozřejmě Audi se svým systémem Quattro. :-)