Kolísání otáček při studeném startu Accent 1,4 .

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
radiology
Příspěvky: 9
Registrován: 28 lis 2007, 21:52

Příspěvek od radiology »

Ahojte. Som nový na tomto fore a tiež mi nedalo nereagovať. Mám Doma 3 Accenty, 2 z toho su nové modely ( CRDi a 1,4). Čo sa týka toho benzínu, tak tiež mám ten istý problém z motorom za studena, hned po naštartovaní. Otáčky kolísajú, pri okamžitom rozjazde ho dusí a neskutočne sa zvýšila aj spotreba-asi o liter. Bol som s tým aj v servise Autozobor NR, kde mi vymenili software, ale nič sa radikálne nezmenilo. Pri okamžitom rozjazde mi ho stále dusí. Spotreba sa v celku zlepšila. Je pravda že ak sa nechá motor na volnobeh asi tak minutu už je to OK. Som presvedčený že je to celkovo výrobná chyba, lebo ako čítam na tomto fore niesom jediný, kto má s týmto problémy, aj ked v servise mi tvrdili niečo iné, že takýto problém ešte neriešili. :shock: Ked som mu povedal o zvýšenej spotrebe, tak hned mi oponoval že to je v zime normálne :shock: . Dobrá hlúposť ked auto mám už druhú zimu a doteraz bola spotreba do 7 litrov a zrazu auto žerie 8 litrov! Čo sa týka starého modelu Accentu 2005, tak či je vonku -20 alebo +20 auto mi vždy šlape ako hodinky! Samozrejme že parkujem vonku a motor aj ked je studený ako psí čumák šlape skvelo, žiadne problémy z otáčkami, žiadne dusenie! Takže je už len na servisoch aby konečne robili niečo s týmto problémom u nových Accentov. Prajem pekný den.
Reklama
 

petrsen
Příspěvky: 1
Registrován: 29 lis 2007, 16:50
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: kolísanie otáčok

Příspěvek od petrsen »

Lubomír píše:Kolísanie otáčok rovnaký problém.
1,4, 3000 km
REX

Zdravím, mám naprosto stejný problém - Hyundai Accent Dynamic 1,4- 400km. Teprve budu požadovat nápravu v servisu.Pak dám vědět, jak jsem pochodil. Přeji hezký večer Petr
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Příspěvek od Patrik Merka »

Po delší době se hlásím k tomuto tématu (trhání motora po studeném startu). Dotázal jsem se na tento problém nejen v mém servisu , kde problém zatím neúspěšně řeším , ale také v dalších třech servisech. Ve dvou případech mi bylo sděleno , že o daném problému již vědí a že se problém nyní řeší. Potvrdili (neoficiálně), že se jedná o chybu v softu ŘJ a stále se čeká na novou aktualizaci, která by problém měla odstranit. Alespoň mi konečně někdo sdělil , že se s daným problémem již setkal a že se něco kolem toho děje. Tak mi zatím bylo doporučeno , abych ještě chvilku počkal , protože by řešení v servisu bylo asi zatím neúspěšné .
Tak Vás prosím , kdyby byl někdo s řešením uvedeného problému dál než já ,tak se o řešení podělte na tomto fóru. Předem díky.
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Myslím, že mám pokazený počítač, alebo internet. Nejako nám to zamrzlo (asi vieme prečo). Dúfajme, že sa to nebude opakovať, však Necasek. No ale k veci. Dnes som čítal noviny (neviem, či nerobím reklamu, bolo to SME), a tam písali os tudených štartoch. Jednalo sa síce o Renault s naftovým motorom. A bol tam aj článoček k turbodieslom, že po naštartovaní (v zime) a následnom zaťažení, môže dôjsť k poškodeniu turba, až k "odpísaniu" motora. Dokonca, že motor by sa mal zahriať na mieste 1 až 2 minúty. Dokonca píšu, že až na 70 stupňov, aby sa odstránila záťaž od dĺžkovej rozťažnosti materiálov(to mysleli-kvôli času-asi teoreticky). Ja mám síce benzín, ale s tým "cukaním" so studeným motorom vieme svoje :twisted: .
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7918
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mexican »

palčo píše:Myslím, že mám pokazený počítač, alebo internet. Nejako nám to zamrzlo (asi vieme prečo). Dúfajme, že sa to nebude opakovať, však Necasek. No ale k veci. Dnes som čítal noviny (neviem, či nerobím reklamu, bolo to SME), a tam písali os tudených štartoch. Jednalo sa síce o Renault s naftovým motorom. A bol tam aj článoček k turbodieslom, že po naštartovaní (v zime) a následnom zaťažení, môže dôjsť k poškodeniu turba, až k "odpísaniu" motora. Dokonca, že motor by sa mal zahriať na mieste 1 až 2 minúty. Dokonca píšu, že až na 70 stupňov, aby sa odstránila záťaž od dĺžkovej rozťažnosti materiálov(to mysleli-kvôli času-asi teoreticky). Ja mám síce benzín, ale s tým "cukaním" so studeným motorom vieme svoje :twisted: .
myslim, ze na tom cosi bude.. Aj v manuale hovoria, ze motor treba nechat bezat tak minutu aby sa vytvoril spravny tlak v sustave. Ja tu minutu "by vocko" dodrziavam, prvych 500 m mam trasu na 2ku, max do 2000 otaciek... motor za zahreje v teplote okolo nula za asi 3 km
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Pavel46
*
Příspěvky: 82
Registrován: 11 úno 2007, 11:44
Bydliště: Ústí nad Labem

Cukání 1,4

Příspěvek od Pavel46 »

Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
Hyundai Accent ´07 1.4- Elegance - Beige Gold
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7918
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání 1,4

Příspěvek od Mexican »

Pavel46 píše:Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
to mas tak, ano nemusis to robit.. ale zivotnost motora ti pojde rapidne dolu, pojde hore spotreba.. a tu si radsej vyberiem tu minutu, co ma na 3 hodinovej ceste vobec nezabije
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání 1,4

Příspěvek od Kamil »

Mexican píše:
Pavel46 píše:Domnívám se, že moderní auto by po nastartování mělo jet bez problémů a nedusit se. Mám to napsané jako závadu na garančku a budu trvat na opravě. Stát minutu nebo déle na místě a čekat až se to omoudří mi připadá jako pěkná hloupost. To jsem snad dělal naposledy na Š100
Přeji hezký den
to mas tak, ano nemusis to robit.. ale zivotnost motora ti pojde rapidne dolu, pojde hore spotreba.. a tu si radsej vyberiem tu minutu, co ma na 3 hodinovej ceste vobec nezabije
Chviličku by se mělo počkat,to je pravda.Ale v každém případě by to nemělo dusit,zvlášť při novém motoru.Já mám motor dost starý a hned po nastartování necuká a po přidání plynu jde hezky do otáček bez dušení.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Každý má kus pravdy. Minútka síce nezabije nikoho, ale keď sa človek ponáhľa, tak sa ti aj sekundy vlečú ako hodiny. No a ako som už aj ja písal, a ako píše aj peter1205, nové autá by to naozaj nemali robiť. Ja to tiež budem reklamovať.
fantom
Příspěvky: 6
Registrován: 24 říj 2007, 17:48
Bydliště: Sk

Příspěvek od fantom »

Dobrý deň

Na úplne novom Matrixe 1,6 mám rovnaký problém. Už som to na tomto fóre spomínal v inej sekcii. Automobil bol kupovaný v KE, návštevu servisu plánujem po sviatkoch, som celkom zvedavý čo s tým spravia. Inak s autom som spokojný len si neviem zvyknúť na niektoré detaily po prechode z iného vozidla (peugeot 206 mal lepší volant a citlivejšie, menej preposilované riadenie). Pôvodne som mal vyhliadnutý accent ale kvôli variabilite som skončil pri Matrixe. Po návšteve servisu v KE dám vedieť ako to dopadlo.
Matrix 1.6 Dynamic
Uživatelský avatar
Andy4
***
Příspěvky: 674
Registrován: 31 črc 2006, 18:28
Bydliště: ke/ks

Příspěvek od Andy4 »

palčo píše: No a ako som už aj ja písal, a ako píše aj peter1205, nové autá by to naozaj nemali robiť. Ja to tiež budem reklamovať.
Chlapci, na mojom novom Cliu mám rovnaký problém. Auto sa pár minút po naštartovaní dusí, pri jazde poskakuje ako koza. Bol som aj na diagnostike, samozrejme tá nepreukázala žiadnu závadu tak som tam bol za blbca... . Čakať pár minút kým sa zohreje na jazdu dlhú 2km ... :?
mx5/swiftsport/santafe/accent
Uživatelský avatar
palčo
**
Příspěvky: 306
Registrován: 15 lis 2007, 17:41
Bydliště: RK

Příspěvek od palčo »

Začínam mať dojem, že pri "výrobe" softvéru riadenia motora, sa neuvažuje, že autá sa vyvážajú do krajín, kde mrzne. :( Alebo je to predpríprava na globálne otepľovanie, kde už nebudú studené rána. :mrgreen: :mrgreen:
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Při rozjezdu se dusí motor.

Příspěvek od Patrik Merka »

Po nějakém čase bych se chtěl zeptat , jestli někdo s tím trháním motora při rozjezdu po studeném startu dospěl k nějakému vyřešení. Ptám se proto , že jdu zítra s Accentem do servisu a mohl bych mět pro ně nějaké poznatky. Dle informací z některých servisů ten problém řeší v Praze na dvou Accentech , ale nemám zprávu , zda-li už k něčemu dospěli. Dejte tedy vědět zda-li víte víc. Jak dopadnu v servisu vám potom napíši.
Díky všem. Patrik
Patrik Merka
*
Příspěvky: 15
Registrován: 21 říj 2007, 17:04
Bydliště: Tetětice

Trhání motoru po studeném startu.

Příspěvek od Patrik Merka »

Tak vidím, že zatím nikdo asi nedospěl k vyřešení závady. Jen jsem chtěl všem co řešíme podobný problém sdělit, že se mi znovu vrátilo kolísání otáček . Po přehrátí nového softu ŘJ to bylo asi měsíc dobré a teď se mi to stalo poslední dvě rána. Auto jsem před chvílí zavezl do servisu a budu čekat jesli se něco stane? Také jsem zpozoroval že mi od koupě
(6 měsíců) klesla chladící kapalina (pod MIN) ikdyž jsem si ji nechal před převzitím vozu dolévat. Tak mi to táké prověří. Uvidím dio středy a dám vědět. Přeji všem hodně štěstí a dejde vědět o řešení podobného problému.
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Kapalinu tady doléval téměř každý...
Už se to tu taky někde řešilo, před převzetím jsem ji měl mezi min a max a po nějakém měsíci si to sedlo a byla na min, tak jsem ji dolil a od té doby je mezi min a max už přes rok...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“