Klepání v motoru

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od vipe »

je to znat na vykonu a spotrebe? teoreticky ano, ale chci slyset jak je to praxi

ostatne, vubec teorii o olejich mam zmaknout, takze se ptam na prakticke zkusenosti, ja jsem s tim nikdy neexperimentoval, ale uz me zacina trosku hlodat jestli neni trosku blby lejt do 13 let staryho auta se 170.000km jeste porad 5W40
Tomu motoru ublížit nemůžeš pokud tam naleješ 10w40. Spotřebu v těch hodnotách kterou to ovlivní ani nepocejtíš směrem nahoru nebo dolu (sám se rád svezeš trošku svižnější jízdou kde to je znát desetkrát víc :lol: ) a výkon spíš ti to může přidat 0,00001 než ubrat. :D/
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

to mas pravdu s tou spotrebou... :) ale nechapu proc by to melo pridavat na vykonu, ikdyz prakticky prd? :)

k tomu cvakani co se tady resi, no ja po startu mam ticho, po par vterinach to zacne cvakat (hydrostely) a po rozjezdu a chvili jizdy (cvaka to jen na volnobeh) to prestane :lol: takze zatim cajk
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
vipe
Moderátor
Příspěvky: 993
Registrován: 17 lis 2007, 17:24
Bydliště: MOST
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od vipe »

black_sheep píše:to mas pravdu s tou spotrebou... :) ale nechapu proc by to melo pridavat na vykonu, ikdyz prakticky prd? :)
:-k Olej bude trochu hustější tak ti to trochu víc vymezí vůle ve válcích (lepší komprese -> nastane mega výkon :hyu: ) utěsní to vůle hydroštelů (zpřesní se časování ventilů :hyu: ) tak že na tom budeš teoreticky líp. :lol: Mluvíme tady o 0,00001 jednotkách. :D/
Hyundai I30 MY14 White Creamy 1.6 CVVT 88kW + Parking, 16" Alu
Hyundai Getz 1,3 2005 G4E-A Hiphop Red HL
Zázraky na počkání, nemožné do tří dnů.
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

:mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
marenkka
**
Příspěvky: 367
Registrován: 20 črc 2009, 17:01

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od marenkka »

nj olej dela divy :D ja sem ted na divoko ze svyho coupe, vymenil sem svicky, kabely, vzduch filtr a nasel sem nezapojeny to cidlo co je na foltr boxu, myslim ze meri teplotu a nestacim se divit co to auto dela, nejen ze jede tak jak nikdy pred tim, ale na trase tabor - palava sem se dostal na spotrebu 7,7L a doted sem mel tak 8,5 - 9,0L :lol:
driv: accent '95 1,3 GLS
ted: coupe '98 1,6 G4GR
Uživatelský avatar
p.esu
**
Příspěvky: 274
Registrován: 28 říj 2008, 19:27
Bydliště: Pardubice

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od p.esu »

to já za 500,- najedu 250-260km ..připadá mi to na 1.6 dost málo.Olej je před výměnou. Tenkrát mi to žralo asi 18l/100.Byl v prdeli termostat a zůstal otevřenej.
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

vipe píše:
black_sheep píše:to mas pravdu s tou spotrebou... :) ale nechapu proc by to melo pridavat na vykonu, ikdyz prakticky prd? :)
:-k Olej bude trochu hustější tak ti to trochu víc vymezí vůle ve válcích (lepší komprese -> nastane mega výkon :hyu: ) utěsní to vůle hydroštelů (zpřesní se časování ventilů :hyu: ) tak že na tom budeš teoreticky líp. :lol: Mluvíme tady o 0,00001 jednotkách. :D/

zas hustší olej klade větší odpor proti pohybu, což sebere 0,0002 něčeho, takže na tom bude o -0,0001 hůř :-)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
dano203
*
Příspěvky: 69
Registrován: 12 zář 2009, 17:03
Bydliště: Kolonica
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od dano203 »

mne auto tiez zacalo klepat ale klepe to viacmenej permanentne v zavislosti na otackach sa zvuk zrychluje alebo spomaluje......olej som mal presne po spodnu rysku dneska som dolial a trochu to pomohlo ale stale to klepe auto ma podla tacho nabehane 198 000 a olej sa ma podla stitku menit pri 205 000 ja som este nemenil auto mam kratko.....co to moze byt ?
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

dano203 píše:mne auto tiez zacalo klepat ale klepe to viacmenej permanentne v zavislosti na otackach sa zvuk zrychluje alebo spomaluje......olej som mal presne po spodnu rysku dneska som dolial a trochu to pomohlo ale stale to klepe auto ma podla tacho nabehane 198 000 a olej sa ma podla stitku menit pri 205 000 ja som este nemenil auto mam kratko.....co to moze byt ?
je ta polívka co tady mám na stole dost slaná? příjde mě to bejt stejně blbá otázka jako ta tvoje... :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
dano203
*
Příspěvky: 69
Registrován: 12 zář 2009, 17:03
Bydliště: Kolonica
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od dano203 »

tak co to bude ? hydrostely alebo rozvodova retaz ? ci len malo oleja ? dolial som a nepomohlo co spravit ako dalsi krok
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

tak nejdřív si dej do podpisu typ auta, at víme, o čem je řeč. Pokud to auto máš chvíli od někoho, tak nevěř, co je kde napsáno na štítkách, nebo co ti prodávajícíí říkal, pokud to nebyl dobrý kamarád. Kup 5litrů kvalitního oleje (4litry do motoru, litr si nech na dolévání), při tachonájezdu určitě již 10W/40, za mě doporučuji Valvoline, nebo nějaký Shell Helix, či Texaco, Havoline, vše dobré oleje, samozřejmě dle příslušné normy. Castrol mi přijde předražený na svou výdrž, ale kvalitativně je taky ok. No, filtr koupíš v kdejakých autdílech za 150kč, nebo od Hardcama za pár švestek a vyměň to. Pokud to bude klepat dál, pak bych teprve řešil, co dál, nebo spíš neřešil, ono to moc vyřešit rychle levně nejde, ale to viz jiné příspěvky, bylo o tom toho tady napsnáno hodně.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

to jako za 20.000km (2 vymeny) prejit na 10w40? :lol: no mozna uz to, to bude coupe 16 let stary (za 2 roky).
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Bolo »

Ahoj, poslední dobou mi v motoru strašně klepe. jde to zespoda. Může to být čidlo klepání? kde ho koupím a kde ho najdu? Auto trochu hůř startuje , ale jede normálně.Nebo mi klepe už na klice? :? oleje tam je dost .
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

cidlo klepani? to si skoro nemyslim. asi to neni uplne dobry znameni. mozna, ze by pomohlo to natocit pokud mas nejaky kvalitni zaznam zvuku.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

Bolo si jen dělá pr*el, že by špatný čidlo klepání mlátilo do motoru :mrgreen:
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „COUPE“