Klepání v motoru

Moderátoři: Tringi, black_sheep, Moderátoři

Uživatelský avatar
p.esu
**
Příspěvky: 274
Registrován: 28 říj 2008, 19:27
Bydliště: Pardubice

Klepání v motoru

Příspěvek od p.esu »

Zdravim..
Už druhý den po nastartování dá slyšet divnej zvuk od motoru..klepání,něco jako tikot hodin.Podobnej zvuk má favorit :) Po zahřátí to ale přestane a zvuk motoru je zas normální.Dík za rady,snad to nebude nic vážnýho.
Reklama
 

Kamil
***
Příspěvky: 634
Registrován: 22 čer 2007, 16:25
Bydliště: Ostrava a předtím Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Kamil »

To budou asi ventily.
Hyundai Accent 1,5 12V r.v. 96
Obrázek
Uživatelský avatar
RIHMI
*
Příspěvky: 45
Registrován: 28 srp 2008, 15:04
Bydliště: Olomouc

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od RIHMI »

Možná blbost, ale podívej se, jestli nemáš povolený svíčky...... Já měl......

Mirek :hyu: :D
Hyundai COUPE, r.v. 2005; 2,0l; 105kw CVVT
Hyundai Sonata, r.v. 1998, Y3; 2,0; 92kw (Phoenix)
Hyundai Accent, r.v.2003; 1,3l; 62kw - bohužel bylo
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Hujer »

p.esu píše:Zdravim..
Už druhý den po nastartování dá slyšet divnej zvuk od motoru..klepání,něco jako tikot hodin.Podobnej zvuk má favorit :) Po zahřátí to ale přestane a zvuk motoru je zas normální.Dík za rady,snad to nebude nic vážnýho.
Skontroluj si hladinu oleje.Mohou to delat hydrostely.
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

joj jak rika hujer - muzou to delat hydrostely. to ja je mam po vetsinu casu ok, ale jak to auto nekde dyl stoji, treba tejden, tak to je rachot. musim se, hned co se promaze par otackama motor, hned rozjet aby se zvedl tlak a namazali se co nejdriv. pak je klid :-)

tak uz to ale dela tak nak od koupi vozidla, davam tam ten nejlepsi olej a tak se mi to dari udrzovat v OK stavu. predstava ze klepou i za tepla, to bych to auto hodil ze skaly... ](*,) doufam, ze to brzo nenastane, uz me potkali vsecky tri klasicky zavady na coupecku, potazmo lantrach, a to:

praskly svody,
spojka KO,
a ted zadni napravnice... #-o

nicmene, neresil bych to, lej tam dobrej olej, zkrat intervaly vymen a ono se to uklidni :) a tak nak, delej to jako ja, tj. nenechavej to ohrat se na volnobeh, protoze pak mlatej dlouho.

a taky zkus prilozit hlavu ke klapajicimu motoru, jestli to jde od pravy strany motoru z celniho pohledu, tj. na strane ridice, a jde to jako od vrsku motoru, tak to muze delat vycvachtanej rozvodovej retizek. coupe ma tu specialitku ze ma jak remen, tak retez :-) a to by pak byl ne zvuk co pripomina facko, ale zvuk stejny jako na facku :mrgreen:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
zahyx
Moderátor
Příspěvky: 2129
Registrován: 12 črc 2005, 12:51
Bydliště: City Pce
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od zahyx »

nevim jestli to rikam spravne ale nase auta maji automatickou vuli ventilu ne, nebo jak to je?? radsi se optat
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně

věrný značce :hyu: :!:
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

16V motory ano, hydraulická zdvihátka vymezují vůli ventilů.
Potřebují kvalitní olej a potřebují ho hodně. Po studeném startu je to zacvakání skoro běžný jev, tak 1-2s, pak se to zklidní, pokud ne, trochu mu rozumně přišlápnout na plynu (motor je studený, ne víc jak 3000rpm) a zvednout tak tlak oleje. Nejlepší je ale opravdu hned vyjet. Motor se tak i rychleji zahřeje.
Jinak, jak psal black, může to dělat i řetěz, ale to je jiný zvuk a ten mlátí spíš zatepla, pokud je už volný.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
p.esu
**
Příspěvky: 274
Registrován: 28 říj 2008, 19:27
Bydliště: Pardubice

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od p.esu »

V motoru nebyl téměř žádný olej.Po dolití se zvuk motoru vrátil do normálu.Po rozvodech se měnil olej a to je 6tis. km zpět.Je normální, že to řere tolik?Ikdyž podle mého stylu jízdy bych nedivil :P
Uživatelský avatar
DEDe
*****
Příspěvky: 1787
Registrován: 31 led 2008, 06:28
Bydliště: Brno, Ceska Trebova
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od DEDe »

nevim jak u RD ale u Gk kdyz zastudena nastartuju taky mi to udela takovej 2 sekundovej randal jak kdyz plech zadrnci :) jinak u GK je v manualu napsano a ja to tak delam ze nastartovat na neutral a pockat az klesnou otacky trva to pri studenym motoru cca 10 sekund pri trochu zahratem mene a pak az vyjet. Otacky po startu sou tak 1200 a pak klesnou na cca 700-800. (asi je to stejne pro 2.0 a 2.7 nebo dokonce pro vsechny auta sam nevim :)
Hyundai Tuscani 2,7 Elisa - 12/2003
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od black_sheep »

DEDe píše:nevim jak u RD ale u Gk kdyz zastudena nastartuju taky mi to udela takovej 2 sekundovej randal jak kdyz plech zadrnci :) jinak u GK je v manualu napsano a ja to tak delam ze nastartovat na neutral a pockat az klesnou otacky trva to pri studenym motoru cca 10 sekund pri trochu zahratem mene a pak az vyjet. Otacky po startu sou tak 1200 a pak klesnou na cca 700-800. (asi je to stejne pro 2.0 a 2.7 nebo dokonce pro vsechny auta sam nevim :)
jj tohle presne delam :lol: vzdycky hodim voko na otackomer a je to tak ze jak klesnou na normalni uroven tak se rozjizdim.

ja vzdycky otevru auto, vrazim klicky do zapalovani a otocim na polohu start aby se natlakovalo cerpadlo, mezitim ohrabu snih, pak sednu do auta, nastartuju... mezitim poladim topeni, prikurtuju se, hodim mrka do zrcatek a vokynek jestli vidim, rozsvitim svetla, poupravim radio a tradaa :lol:
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Davepic
***
Příspěvky: 625
Registrován: 21 zář 2006, 20:24
Bydliště: Vigantice

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Davepic »

Klepe ti to pořad?? mě třeba u volnoběhu taky trošku něco klepe ale zjístil jsem co to je...Takovej řetízek :lol: měl jsem to rozdělané jak sem si přetěsňoval víko tak jsem to vyfotil je to ten řetěz je krapet vychozeny a klepe do toho nad tím...ale ne tak hrozně aby se měnil.tak třeba jestli to není tohle jen zkouším třeba pomůžu
Obrázek
Obrázek

HYUNDAI COUPE 2.Generace V6
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od Jerry159 »

Super práce výměna.....vůbec se stím neser a vyndej ten plech o který to drnčí
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w
Xenony H1 6000k
brutus hudba :)
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
laxo18
*****
Příspěvky: 1601
Registrován: 13 lis 2006, 16:36

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od laxo18 »

ludia jak je to u coupe so zranim oleja ? ma zrat alebo nema ? mne auto asi papa tak 2dl na 1800km
co som sa bavil s kamaratom co ma tiez GK ale 1.6 tak tiez u neho papa olej rozmyslal som ci by to nemohlo byt pestnimi kruzkami ci by som ich uz nemal vymenit ?
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: Klepání v motoru

Příspěvek od mirpie »

ta tvoje spotřeba oleje je ok, spíš mě překvapuje, že je tak malá, neřeš to
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Odpovědět

Zpět na „COUPE“