Jen konkurence tiše přeje...
Na druhou stranu mi dává smysl, kdyby i30 avizovaly jednotlivé kroky

na evropský trh:
- FD jako první evropský model,
- GD jako solidní "masovka", která je vidět (a upřímně, to se v ČR dost povedlo, IMHO dost díky akčním cenám),
- a na PD je etablovat

jako vysoce a po všech stránkách respektovaného hráče na trhu. A upřímně, to vyžaduje zcela jiný styl, než co VV u nás prosazuje. Konečně, tak na mě frankfurtská premiéra i30 působila.
Proto odhaduji, že VV má letos za úkol rozšířit dealerskou síť (celkem výzva s tím jménem, jaké si udělal), pozvednout vnímání značky (ani tady zjevně neumí překročit svůj stín), a to vše při vyšším tržním podílu (což v konkurenci Méganu, Tipa a dalších novinek je rozhodně nelehký úkol).