Re: 1,6 CRDi - 100 kW - 7DCT - Style - Stargazing Blue
Napsal: 20 črc 2018, 06:58
				
				Ještě jsem se dočetl, že v Srbsku je na dálnicích úsekové měření. Případnou pokutu za překročení rychlosti člověk zaplatí spolu s mýtným.
			Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Dík za info. Veziem rodinu a nemám pretekárske ambície, takže pôjdem na tempomate v limite:)Axel.Foley píše:Ještě jsem se dočetl, že v Srbsku je na dálnicích úsekové měření. Případnou pokutu za překročení rychlosti člověk zaplatí spolu s mýtným.
 Tak šťastnou cestu.
 Tak šťastnou cestu.Minuly rok to este nebolo? Vecer som siel 140-150 s citroenoma nic. Inak tam je max 120.Axel.Foley píše:Ještě jsem se dočetl, že v Srbsku je na dálnicích úsekové měření. Případnou pokutu za překročení rychlosti člověk zaplatí spolu s mýtným.
Prepaac toto som nasiel:Axel.Foley píše:Minulý rok nevím. Zjišťuji detaily pro tento rok.
Minuly rok som sa vratil z dovolenky okolo 23.8.2017 a cez SRB som siel rychlostou medzi 140-160 a od septembra zaviedli meranie. Preto som mal stastie, pokuta by ma neminula.Axel.Foley píše:Copak, překročil jsi maximálku?

 pôvodne som myslel, že manželke nechám nejaký dialničný úsek, ale odtiahol som celých 2800 km (na kilometer presne) sám. Samozrejme obe cesty - do Bulharska a aj späť sme mali rozdelené s prespaním v Srbsku. Cestou do Bulharska v Dimitrovgrade (hotel Happy)
 pôvodne som myslel, že manželke nechám nejaký dialničný úsek, ale odtiahol som celých 2800 km (na kilometer presne) sám. Samozrejme obe cesty - do Bulharska a aj späť sme mali rozdelené s prespaním v Srbsku. Cestou do Bulharska v Dimitrovgrade (hotel Happy)
 
  hoci... prvých cca 200 km z Bratislavy po Budapešť to bolo v sobotu ráno miestami divoké (nervózne obiehanie vpravo) a vyhýbal som sa búračke asi 100 m predo mnou v ľavom pruhu... ale potom zvyšné kilometre prebiehali väčšinou v pohode (ak nerátame čakanie na hraniciach).
 hoci... prvých cca 200 km z Bratislavy po Budapešť to bolo v sobotu ráno miestami divoké (nervózne obiehanie vpravo) a vyhýbal som sa búračke asi 100 m predo mnou v ľavom pruhu... ale potom zvyšné kilometre prebiehali väčšinou v pohode (ak nerátame čakanie na hraniciach). . Vrátim sa k spotrebe – je to o nejaké deci viac, ako som očakával, ale spôsobila to skutočnosť, že z cca 36 hodín za volantom sme strávili takmer 8 hodín čakaním a posúvaním na hraniciach (HUN/SRB/BUL). Už na prvej hranici HUN/SRB, kde som strávil len 1,5 hodiny mi celková spotreba stúpla z 5,5 na 5,7 a na ďalších hraniciach čakanie a posúvanie v kolónach bolo na úrovni dvoch hodín... Ak by som nezvyšoval spotrebu na hraniciach, bol by som mal dovolenkový priemer niekde na úrovni 5,7 l/100 km. Čo som vypozoroval, tak pri tachometrových 130 km/h ukazoval PP okamžitú spotrebu cca 5,3-5,4, pri 140 km/h to bolo 6,3-6,4.  Ak by som spotrebu porovnal s predchádzajúcim C4 Picasso (1,6 HDi, 80 kW, manuál), s ktorým som bol predchádzajúcich šesť rokov vždy v Chorvátsku: s citroenom som mával dovolenkovú spotrebu na úrovni 5,8 – 5,9 l/100 km a to preto, lebo som jazdil na tempomate 115-120 km/h (len 5-stupňová prevodovka), lebo pri 130 km/h už bolo auto hlučné. Takže terajších 6,15 l/100 km s motorom silnejším 20% (80 kw VS. 100 kW), automatickou prevodovkou a výborným odhlučnením – aj v Bulharsku pri dialničných 140 km/h bolo v aute tichšie, ako v citroene pri 115 km/h!, bolo výborné. Ak by som tých 2800 km prešiel po Schengene (bez hraničných čakaní), som si istý, že by bola spotreba hlboko pod 6 litrov.
 . Vrátim sa k spotrebe – je to o nejaké deci viac, ako som očakával, ale spôsobila to skutočnosť, že z cca 36 hodín za volantom sme strávili takmer 8 hodín čakaním a posúvaním na hraniciach (HUN/SRB/BUL). Už na prvej hranici HUN/SRB, kde som strávil len 1,5 hodiny mi celková spotreba stúpla z 5,5 na 5,7 a na ďalších hraniciach čakanie a posúvanie v kolónach bolo na úrovni dvoch hodín... Ak by som nezvyšoval spotrebu na hraniciach, bol by som mal dovolenkový priemer niekde na úrovni 5,7 l/100 km. Čo som vypozoroval, tak pri tachometrových 130 km/h ukazoval PP okamžitú spotrebu cca 5,3-5,4, pri 140 km/h to bolo 6,3-6,4.  Ak by som spotrebu porovnal s predchádzajúcim C4 Picasso (1,6 HDi, 80 kW, manuál), s ktorým som bol predchádzajúcich šesť rokov vždy v Chorvátsku: s citroenom som mával dovolenkovú spotrebu na úrovni 5,8 – 5,9 l/100 km a to preto, lebo som jazdil na tempomate 115-120 km/h (len 5-stupňová prevodovka), lebo pri 130 km/h už bolo auto hlučné. Takže terajších 6,15 l/100 km s motorom silnejším 20% (80 kw VS. 100 kW), automatickou prevodovkou a výborným odhlučnením – aj v Bulharsku pri dialničných 140 km/h bolo v aute tichšie, ako v citroene pri 115 km/h!, bolo výborné. Ak by som tých 2800 km prešiel po Schengene (bez hraničných čakaní), som si istý, že by bola spotreba hlboko pod 6 litrov. . V krátkosti ešte, čo som považoval za plus oproti citroenu (aj keď som postrehol v iných vláknach nespokojných užívateľov): zvuk z reprákov výrazne lepší ako v citroene, naozaj bolo cítiť aj basy.
 . V krátkosti ešte, čo som považoval za plus oproti citroenu (aj keď som postrehol v iných vláknach nespokojných užívateľov): zvuk z reprákov výrazne lepší ako v citroene, naozaj bolo cítiť aj basy. i30 kombi s automatom spĺňa moje aktuálne potreby a požiadavky. Jednoznačne sú aj kvalitnejšie a lepšie vozidlá, ale v segmente C (nižšia stredná trieda) je pomer cena / úžitková hodnota výrazne v prospech juhokórejskej automobilky.
  i30 kombi s automatom spĺňa moje aktuálne potreby a požiadavky. Jednoznačne sú aj kvalitnejšie a lepšie vozidlá, ale v segmente C (nižšia stredná trieda) je pomer cena / úžitková hodnota výrazne v prospech juhokórejskej automobilky. Věřím, že se dovolená také vydařila.
  Věřím, že se dovolená také vydařila.Alex, najskôr som skúsil Horgoš 2 (stará cesta), ale tam to bolo ešte horšie... Tak som sa vrátil na diaľnicu, ale potom som povedal manželke, že sme mohli skúsiť ten iný prechod... ale z diaľnice sa už nedalo cúvaťAxel.Foley píše:Hezky shrnuto, skvělá spotřebaVěřím, že se dovolená také vydařila.
Když vezmu do úvahy dobu čekání na HU - SRB hranicích, předpokládám, že jsi jel přechodem na dálnici. V neděli jsem totiž jel stejným směrem přes Bački Breg a zdržení akurát na kontrolu dokladů na obou stranách (cca 10 min. celkem).


 ), ale tentokrát letecky...
 ), ale tentokrát letecky...