 každopádně svíčka  pokud je OK by měla mít odpor max. lehce pod  1 Ohm... což se samo blbě měří  proud který žere je tedy kolem 15 A  většinou se svíčky zkouší tak, že sundáš tu lištu co je napájí (vzadu za motorem) a zkusíš jednotlivě svíčky připojit na +12V  pokud při připojení to zajiskří je svíčka OK pokud ne je v háji..... Určitě je tam na žhavení relé, tak i v něm může být problém.... Dále může být v háji čidlo teploty nasávaného vzduchu, nebo váha vzduchu  - dává to jiné hodnoty a nastavení motoru neodpovídá teplotě.... no a nakonec ti může nějaký vstřik téct do přepadu, tím se do motoru dostává málo paliva a za studena to nechytne....
  každopádně svíčka  pokud je OK by měla mít odpor max. lehce pod  1 Ohm... což se samo blbě měří  proud který žere je tedy kolem 15 A  většinou se svíčky zkouší tak, že sundáš tu lištu co je napájí (vzadu za motorem) a zkusíš jednotlivě svíčky připojit na +12V  pokud při připojení to zajiskří je svíčka OK pokud ne je v háji..... Určitě je tam na žhavení relé, tak i v něm může být problém.... Dále může být v háji čidlo teploty nasávaného vzduchu, nebo váha vzduchu  - dává to jiné hodnoty a nastavení motoru neodpovídá teplotě.... no a nakonec ti může nějaký vstřik téct do přepadu, tím se do motoru dostává málo paliva a za studena to nechytne....Jestli je problém v palivovém systému se nejjednodušeji se zjistí tak, že stříkneš do sání startovací sprej , pokud motor hned chytne, je problém ve vstřikách (přepad) nebo v čerpadle (nízký tlak) Teda i jinde, ale zhruba tě to nasměruje kde hledat




