Olej

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

*Karlos*
Příspěvky: 5
Registrován: 11 črc 2005, 16:29
Bydliště: Teplice

Olej

Příspěvek od *Karlos* »

Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Hyundai Lantra 1,8 16v HDC
Reklama
 

Uživatelský avatar
Max
Příspěvky: 7
Registrován: 12 led 2006, 12:12
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Max »

Ja bych asi sledoval hladinu chladici kapaliny jestli se ztraci tak potom to muze byt cokoliv z toho co pises,ale s tou usazeninou se mi to taky nezda
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Příspěvek od ryba »

skubnuti muze byt omezovac otacek, to je v poradku. Vazelina by mel byt normalni jev. Kontroluj ubytek kapalin
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

jen jestli to neni voda v oleji ta vazelina, podivej se jestli ti neubejva!! to by bylo bud tesneni nebo hlava v haji.. :(
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka! :D
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka! :D
no je fakt ze jsi mohl mit zrovna vic vlhkosti cece pac mi to obcas pari vic nez kdyz jsme to porovnavali, ale voda snad ani nemizi.. :wink: myslim ze si nej delas veliky starosti a doufam ze to budes mit fakt jen ty gufera na ventilech, jedno stoji 80Kc na mjauto..
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste :D :D :D
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

Romcis píše:Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste :D :D :D
se optej vojty jestli to po vecerech nechodi chlastat, minule se tu stavoval docela hezky ztatej :) rikal jsi ze to je narazovy ne? :lol:
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

sorry to bylo trosku offtopic.. :wink:

jinak ten motor do vysokejch teplot - jestli to nemas jako ja s tim termostatem, si ho vyzkousej pri kolika sepina v hrnci v kuchyni :) ja jsem na to linej takze radsi koupim novej za tri kila :lol: vic bych neresil, prubezne kontroluj a uvidis...
Farmář
***
Příspěvky: 763
Registrován: 27 kvě 2005, 22:35

Příspěvek od Farmář »

Romcis píše:Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste :D :D :D
beznej jev :? se prej vyparuje...presne tak mi to rekli v servisu
nakonec sem musel strcit budku pod auto a doslova to curalo :oops: okolo toho hlavniho trombonu od motoru
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

Farmář píše:
Romcis píše:Jo to sem zapomnel dodat docela dulezity! Ze vodu v oleji nebo ojel ve vode nemam!!!Cisty....ale ztraci se to proste :D :D :D
beznej jev :? se prej vyparuje...presne tak mi to rekli v servisu
nakonec sem musel strcit budku pod auto a doslova to curalo :oops: okolo toho hlavniho trombonu od motoru
Aha!tak to to zacnu vysetrovat brzy.....
btw. mama mi zakazal strkat termostaty v kuchyni do jakychkoliv hrncu :D
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Re: Olej

Příspěvek od ivan »

*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!! :cry:
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!! :cry:
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!! :wink:
Moc závad za sebou se špatně hledá! :cry:
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka! :D
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!! :!: :!:
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!! :cry: Těsnění kaput! :cry: :cry:
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!! :wink:
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!! :wink:
Jo,já sem šikovnej!! :lol: :lol:
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
black_sheep

Re: Olej

Příspěvek od black_sheep »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!! :cry:
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!! :cry:
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!! :wink:
Moc závad za sebou se špatně hledá! :cry:
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy! :wink:
no to bude tim ze jsem minulou zimu stal v garazi pac jsem nemel na zimaky ani na zimni udrzbu a v lete mi to prislo bejt normalni pac jsem netopil moc.. :lol:
Uživatelský avatar
Romcis
**
Příspěvky: 259
Registrován: 25 srp 2005, 20:45
Bydliště: Prysk village
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Romcis »

ivan.raffai@seznam.cz píše:
Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka! :D
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!! :!: :!:
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!! :cry: Těsnění kaput! :cry: :cry:
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!! :wink:
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!! :wink:
Jo,já sem šikovnej!! :lol: :lol:
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce! :wink:
Jj,diky to je chytry,mrknu na to hned jak se mi dostane do ruky klic,takze ve ctvrtek :) Aspon zjistim na co to vubec jezdi :D Na benzin?Neee...Ze by na vodu?Mmmmm :twisted: a nebo na ojel teda... :D :D Hihi....
Hyundai SCoupe - 1.5 12V ECFi 65kW 94' - KI Bright Aqua
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Motory“