Problémy s otáčkama

Pokud se váš dotaz nehodí do žádné sekce pište jej sem.

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

Problémy s otáčkama

Příspěvek od pusik »

Zdravím mám lantru 97 a poslední dobou mám nějaké problémy s otáčkama nevíte někdo čím by to mohlo být dříve při teplém motoru bylo lehce pod 1000 ot a ted nad 1000 asi kolem 1300 az 1400 poradte prosím
Reklama
 

jelensoft
*
Příspěvky: 97
Registrován: 18 zář 2005, 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jelensoft »

Zkus vyčistit klapky v sání, nebo by to mohl dělat krokovací motorek klapky.
Lantra sedan 1,6 16V r.v.96
Uživatelský avatar
kibut
**
Příspěvky: 136
Registrován: 19 zář 2007, 08:59
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kibut »

mozno zly senzor otaciek klukoveho hriadela. kamos mal to iste na renaulte a tiez mu to nechcelo sem tam nastartovat. Na diagnostike sa mu to potvrdilo... Takze skus dat na diagnostiku.
HYUNDAI Lantra 1,6 16V ´92 automat

www.hmaservice.com
pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pusik »

senzor otacek to nebude de videt ze motor toci vic spis si myslim ta klapka a kdyz ne ona tak ten moturek. Takze odsroubovat a cely vicistit?
Uživatelský avatar
kibut
**
Příspěvky: 136
Registrován: 19 zář 2007, 08:59
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kibut »

Odsrubuj, aspon uvidis, ci je to zanesene...
HYUNDAI Lantra 1,6 16V ´92 automat

www.hmaservice.com
pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

klapky

Příspěvek od pusik »

lehce zanesené to je to už jsem koukal když jsem odpojil hadici sání ale nezdá se mi to tolik no nic dneska se na to mrknu a uvidíme. Jo a nemůže se stát že to těsnění co tam je bude nějaké přilepené a že bych ho poškodil?
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

kibut píše:mozno zly senzor otaciek klukoveho hriadela. kamos mal to iste na renaulte a tiez mu to nechcelo sem tam nastartovat. Na diagnostike sa mu to potvrdilo... Takze skus dat na diagnostiku.
lantra z roku 97 nemá krokovací motorek. Klapka je zavřená, vzduch na volnoběh je veden obtokovou hadicí k ventilu Bosch, který reguluje otáčky.. Takže zkus ten ventil.
Popřípadě bych ale začal prošplíchnutím kontaktsprejem všech konektorů čidel a snímačů..

Jinak pokud máš vysoké otáčky volnoběhu, může ti to někde přisávat falešný vzudch, ale to by ti pomaleji klesaly otáčky z vyšších otáček. Určitě prostříkni konektor teplotního čidla (u termostatu), čidla teploty nasávaného vzduchu (vsunut do airboxu), čidlo podtlaku v sacím potrubí (hned před přepážkou kabiny nalevo), snímač škrtící klapky (na šktrící klapce) a konektor od volnoběžného ventilu
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

klapka

Příspěvek od pusik »

klapku jsem vycistil zda se mi to jeste horsi otacky opravdu klesaji pomalu obcas uz se mito i zasekava pod 2000 tisicema ale lehkym proslapnutim klesnou zas asi na 1400 nevim cim by to mohlo byt vse jsem vycistil nebyla by lepsi ta diagnostika a popr kolik stoji?
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

tak zkus zkontrolovat upevnění odvětrávacích hadic z vačkové skříně do sacího potrubí. Jsou tam dvě a jsou jen tak nasazeny bez zajištění, tak jestli jedna z nich není uvolněná a netlačí vzduch za klapku, kde není žádná regulace..Popř, zda nějaká hadice není prasklá.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Uživatelský avatar
vlastaFR
***
Příspěvky: 919
Registrován: 18 lis 2006, 17:05
Bydliště: okres frýdlant

Příspěvek od vlastaFR »

co treba teplotni cidlo nasavanyho vzduchu.
Lantra J2 1.8, 1996 125HP
Suzuki DR 650 SE, 1996 44HP
Iveco Daily 3.0HPT 2008 180HP
Honda civic 1.8Vti 1999 169HP - supr vozitko :)
pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

otacky

Příspěvek od pusik »

cidlo teploty vzduchu jo? to si myslim ze asi ne ale ty hadicky by byly celkem mozny ja mam jedu pred klapkou na volno nasazenou a v sacim potrubi nevim no co kdyz bude praskla zvladnu to vymenit sam?
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Příspěvek od mirpie »

to musíš vědět sám :D . Na výměně hadic nic není, ale chce to ověřit, zda je to opravdu nějakou tou netěsností..
Možná by nebylo od věci zajet si na diagnostiku a vyloučit tak případnou závadu některého z čidel..
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Nejlepší řešení je zajed někam na diagnostiku,protože to může být cokoliv co se týká elektroniky motoru,jinak sou tací co odpojují čidla či s nímače pod proudem a potom se divý ,že jim nedrží volnoběh nebo to ponějaké době chcípne,je to jednoduchý ŘJ má pamatováka tyhle čidla si potom nahradí ze své paměti a pak jezdí na nouzový režim,další věc a ta je velmi důležitá je teplota motoru hodně se na to zapomíná :!: Prověřit termostat a hlavně to mít dobře ovzdušněné :!: A i lambda to může dělat,je toho dost jde jen o blbej volnoběh :lol: :lol: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
RUMiiiK
**
Příspěvky: 148
Registrován: 27 led 2008, 23:50
Bydliště: Čejkovice (okres Hodonín)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RUMiiiK »

taky me to drzelo jednu dobu vyssi otacky na volnobeh a pak se to zase zklidnilo, nevim proc
Lantra 1,6 r.v. 1997
pusik
*
Příspěvky: 10
Registrován: 26 úno 2008, 17:15
Kontaktovat uživatele:

otacky

Příspěvek od pusik »

Tak závada už je vyřešená bylo to podfukující těsnění za sáním motoru směs byla moc chudá a proto to pořád pridávalo palivo a zvětšovali se otáčky po výměne držela zas pro změnu malé a měla tendenci chcípat ale vše vyřešilo reset ECU. Zas jezdí jak má jinak Všem dík moc za rady :lol:
Odpovědět

Zpět na „Lantra - Technická sekce“