prichadza veracruz alias ix55

Evropský Veracruz

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

prichadza veracruz alias ix55

Příspěvek od tomki »

takze vraj do konca novembra tu ma byt ix55 teda veracruz. Hovoril som s predajcom ktory to dost ospevoval vraj uplne luxusne suv ala ML Touareg atd.
Konecne vraj s poriadnym dieslom 3,0 V6 240k.
Co ma ale zarazilo su udaje vyrobcu zrychlenie z 0-100km/h za 10,4s.
Nieze by to mal byt smerodatny udaj ale tolko mam teraz s nacipovanym santa fe, jasne veracruz bude asi tazsi ale nemoze to byt o tolko vela.
Stara X5 ma 218k a z 0-100 je podla vyrobcu za 8,3 co je velky rozdiel. Otazka znie, je to motorom alebo prevodovkou???
Uvidime co ponukne a za kolko.
Reklama
 

zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

Veracruz 3.8 V6 benzin má 0-100 km/hod za 7.7 sekund

Diesel bude o něco pomalejší, ale zase ne o tolik. Je otázka, zda-li bude v Evropě ten 3.0 CRDi s plným výkonem anebo podobně přiškrcený jako 2.2 CRDi.
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Příspěvek od tomki »

zdenek76 píše:Veracruz 3.8 V6 benzin má 0-100 km/hod za 7.7 sekund

Diesel bude o něco pomalejší, ale zase ne o tolik. Je otázka, zda-li bude v Evropě ten 3.0 CRDi s plným výkonem anebo podobně přiškrcený jako 2.2 CRDi.
to prave o tom hovorim ze mi predajca povedal to co som pisal. Takze tych 240k tam je! Ibaze nechapem ten pomaly sprint na 100km/h, to by mohlo znamenat ze veracruz bude rychly max. ako moje cipnute fecko a to by ma nastvalo.
Nechce sa mi tomu verit ked x5,ML a Toureg maju nizsie vykony a vsetko okolo 8s. Preto si myslim ze automat je slaby.
Uživatelský avatar
karves
*
Příspěvky: 85
Registrován: 16 říj 2007, 22:31
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od karves »

Dvě moje poznámky: 1.) ta tlama je hrozná :shock: - už rok se mi nelíbí a je podle mého nejhorší ze všech nových H. 2.) na sprint je určite lepší Porsche nebo Ferrari :idea: . A nakonec - urcitě je lepší název Santa Fe nebo Veracruz než iX50 nebo iX55 :?:
SF Elegance AT
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

karves píše:Dvě moje poznámky: 1.) ta tlama je hrozná :shock: - už rok se mi nelíbí a je podle mého nejhorší ze všech nových H. 2.) na sprint je určite lepší Porsche nebo Ferrari :idea: . A nakonec - urcitě je lepší název Santa Fe nebo Veracruz než iX50 nebo iX55 :?:
je jasne ze na sprint je lepsie porsche ale ide cisto iba o cas potrebny na 100km/h.
Len hladam odpoved na to preco je tak pomaly ked je tam taky motorisko.
To vzbudzuje dojem ze je nieco nedotiahnute. Zober si X5 s mensim vykonom alebo touareg s mensim vykonom, pricom su podla mne este tahsie nez veracruz a vsetky maju okolo 8s. To moze vela vypovedat aj o pruznosti auta pri dialnicnych rychlostiach. Neviem si totiz predstavit tak silny motor ze bude rovnako rychly ako moje cipnute santa fe, to ma serie
zdenek76
******
Příspěvky: 3297
Registrován: 27 led 2006, 19:12

Příspěvek od zdenek76 »

nemůžu moc soudit neb v tom benzinu jsem jel jen chvíli, ale snad ve všech zahraničních testech, kde se to auto už nějakou dobu prodává dojdou k závěru, že auto je proti očekávání líné - vinu kladou pomalé automatické převodovce. Je to vyloženě LUV na pohodu, žádný drak jako X5
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi

+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Příspěvek od tomki »

zdenek76 píše:nemůžu moc soudit neb v tom benzinu jsem jel jen chvíli, ale snad ve všech zahraničních testech, kde se to auto už nějakou dobu prodává dojdou k závěru, že auto je proti očekávání líné - vinu kladou pomalé automatické převodovce. Je to vyloženě LUV na pohodu, žádný drak jako X5
potom ale postradam zmysel motoru 3,0crdi, to tam maju dat ten isty 2,2 s cipom o smitec. Aspon by si clovek nerobil nadeje.
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Příspěvek od tomki »

este jedna vec,

ako hodnotis vypracovanie v kabine, pouzite materialy audio drevo sedacky a tak, je to tak velky rozdiel alebo ani nie???
Uživatelský avatar
clay
**
Příspěvky: 151
Registrován: 29 čer 2007, 22:03

Příspěvek od clay »

srovnání VERACRUZE s Tuaregem a X5 trochu kulhá - stačí vlézt dovnitř a zjistíš, že rozdíl v prostoru je jako mezi fobii a novým superbem.
Ono to z venku není tak patrné, ale VERACRUZ je už pořádnej obývák.

jel jsem v benzínu s 6st automatem a je určitě výrazně agilnější než mé staré SF 2,7

clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
tomki
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 srp 2006, 17:13

Příspěvek od tomki »

clay píše:srovnání VERACRUZE s Tuaregem a X5 trochu kulhá - stačí vlézt dovnitř a zjistíš, že rozdíl v prostoru je jako mezi fobii a novým superbem.
Ono to z venku není tak patrné, ale VERACRUZ je už pořádnej obývák.

jel jsem v benzínu s 6st automatem a je určitě výrazně agilnější než mé staré SF 2,7

clay
poznam aj x5 aj T, viem ze tam je malo niesta ale to neznamena ze tie auta su mensie a dokonca su tahsie ako veracruz, teda aspon si myslim, nepozeral som specifikacie presne. Preto si myslim ze je tam bude pomaly stary automat, toho sa bojim
Uživatelský avatar
clay
**
Příspěvky: 151
Registrován: 29 čer 2007, 22:03

Příspěvek od clay »

Takže je to opravdu o tom, co od vozu očekáváš.
Já osobně hledám prostorný, relativně rychlý vůz za přijatelnou cenu, se kterým se dostanu k chatě za každého počasí.
Současné SF naplníme ve čtyřech až po okraj - takže prostot navíc je vítaný.
A na letošním HORD Veracruz trať projel, takže jako slušná leštěnka musel zdolat i dost příkrá stoupání a sjezdy.
Podle mne je to to pravé pro nás.

Osobně kdybych měl volit něco jiného - pak by to byla Subaru Tribeca.

clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Odpovědět

Zpět na „iX55“