ahoj, taky blbá koupě co (vítej v klubu)...ale co, to dáš do kupy, nevěš hlavu. Když už jsi do toho něco dal, tak by bylo neekonomické to ted prodávat. Moje auto bylo něco podobného, ale problémy s chl.kapalinou nebo olejem jsem naštěstí nikdy neměl.
S tou chl. kapalinou, příčín úniku může být více. Buď ti to zmizelně interně - protekla přes těsnění pod hlavou do spalovacího prostoru a "zmizela" ti jako vodní pára výfukem, nebo externě, tedy někde vytekla. Buď čerpadlo chladící kapaliny, nebo kdekoli jinde z okruhu, např. volná hadice chladiče, vypadlé víčko expanzní nádobky (Jerry by mohl vyprávět). atd. Pokud jsi psal, že chl.kapalina ti teče okolo prostoru rozvodů, tak je to bud to čerpadlo chl.kapaliny nebo ta expanzní nádobka.
Chápu, že v noci je to blbě poznat..
S tím najetím 2-3km bez oleje je ošemetné říkat závěry. POkud jsi to jel na 2000ot/min-3000ot/min, nemuselo se stát nic, ale taky mohlo. Ale pokud si to po výměně oleje natočil a neklepe ti to na klice, případně to ani není přidřený (do otáček to jde lehce a nechcípá ti to na volnoběžných otáčkách), tak je to ok.
Na kvalitě oleje nešetři. Coupé potřebuje kvalitní olej a potřebuje ho dostatek. Že se nerozsvítila kontrolka mazání při nedostatku oleje je téměř pravidlo. Nerozsvítila se ani mě na R19 16V, kdy jsem na 7000ot/min zadřel motor (olej před výměnou, jinak ty otáčky běžně, zapomněl jsem na ten olej, že už dosluhuje
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
), a stejně tak ani kamarádovi na okruhu na Toyotě Celice, v táhlé zatáčce se mu olej nahrnul vlivem setrvačné síly na jednu stranu stěny klikové skříně a čerpadlo nemělo krom vzduchu a olejové mlhy co sát... Kontrolka prý taky spala a pak mu to zaklepalo na klice, takže výměna motoru. Táhl jsem ho na provaze za Coupé dobrých 20km.
Tak dej vědět. Co ten olej, ten už je ok? Nemizí ti taky?