jit do nafty?

Moderátor: Moderátoři

egynald
*
Příspěvky: 15
Registrován: 07 úno 2008, 21:24

jit do nafty?

Příspěvek od egynald »

Doporucily by jste mi Matrixe 1.5crdi r.v.2002 mam Lantru v combi ale chtel bych to uz vystridat,je to dobry motor ta1.5?diky.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Hardcam »

Jsi si vedom toho, ze to je 3valec? Pocitej s tim, ze motor je trochu hlucnejsi a min kultivovany, ale odmeni se spotrebou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Hujer »

Jestli chces spolehlivej motor tak si vem 1.6 benzin.Ta 1.5 nafta nic moc!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Engineer »

Stary 1,5CrDi trojvalec ako pise Hardcam....
Staci ked ho vidim u kamarata v Accente LC...
Otec ma matrix 1,6 2002 a je max spokojny.
Spotreba v meste je real okolo 9-10 litrov u neho ale kludna noho mimo mesta pod 7L...
Drzim palce
Ja davam skor na 1,6benzin
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Hardcam »

Ja mel pujceny servisni vozidlo a jezdilo mezi 4-5.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Engineer »

Na benzine? :shock: Tak to cucim, ked som nemal auto a helphol som si Matrixa tak pod 6 som sa nedostal ani na dialnici :(
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Hardcam »

Nene, mluvim o nafte.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Mexican »

ten 3 valcovy CRDi urcite nie, spotreba je relativne vysoka - 6,5 a viac, kultivovanost tam nie je ziadna. Zalezi ake trasy s tym planujes jazdit a kolko km rocne. A najma typologiu tras (raz mesacne k babicke 300km tam a na konci vikendu naspat, dochadzanie do prace z 20km vzdialeneho sidla, ....)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mirpie
******
Příspěvky: 4138
Registrován: 29 zář 2007, 21:41
Bydliště: Brno, Nové Město na Moravě

Re: jit do nafty?

Příspěvek od mirpie »

vyzkoušej si obě uvažované motorizace a uvidíš, co ti bude lépe vyhovovat. Osobně bych šel do 1.6 benzin
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
rastos
**
Příspěvky: 275
Registrován: 12 kvě 2006, 08:28
Bydliště: SK

Re: jit do nafty?

Příspěvek od rastos »

No tak panove, neviem ci ste jazdili v oboch Matrixoch (1.6 a 1.5 trojvalec). My sme ich mali ako sluzobne obidva, dost dlhu dobu. Podla mojho nazoru naftak bol lepsi motor. Kultivovanost bola blizko standardu, co sa naftakov tyka. Mali sme aj Fiat Stilo Multijet 2006, a poviem vam, z toho ma bolela hlava po chvilke, tak nejako zvlastne to dunelo. Z Matrixa nic.
Ale hlavne: Pri rychlostiach nad 90 km/h zacina benzinak hlucniet, pricom naftak si zachovava prijatelnu zvukovu kulisu. Neverili by ste, aky je pri takej 120-tke rozdiel v hlucnosti (naftak je pekne tichy, benzinak otravne hlucny).
JEDINY dovod, ktory je proti naftaku, ze pri nabehanych 120.000 km nam odislo vstrekovacie cerpadlo (pretesnenie), potom este raz a repasovali nam aj vstreky (vraj uz tiez koncili).
Takze stary naftak - opatrne, pripravit sa na opravu cerpadla, vstrekov, mozno casom aj turbo... vsetko nie lacne opravy. Ale to ze je 3-valec, toho sa netreba obavat.
Podotykam, ze moje skusenoti sa tykaju Matrixov od modeloveho roku 2004 a novsie.
Matrix 1.6
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Hujer »

:shock: :lol:
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Uživatelský avatar
Uzi77
**
Příspěvky: 225
Registrován: 21 srp 2008, 23:13
Bydliště: Bystřice
Kontaktovat uživatele:

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Uzi77 »

Ja bych sel a taky sem sel sam do nafty je to proste pohodicka nemusís tak tocit motor a auto ma mnohem lepsi kroutak. i do kopce krasne zrychluje i na 5 př. st. Na spotřebu se vůbec nedívej je to absolutně jedno protože náklady na provoz u nafťáka je prostě vyšší takže se to srovná i pořizovací cena naft. motoru je vyšší atd. ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Engineer »

Uzi77 píše:... ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
V roku 2002 asi tazko, co viem... v tom roku boli na vyber 1,5 trojvalce
zmienoval sa o matrixoch z roku 2002.
Ak sa mylim tak potom sorry :)
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
Uzi77
**
Příspěvky: 225
Registrován: 21 srp 2008, 23:13
Bydliště: Bystřice
Kontaktovat uživatele:

Re: jit do nafty?

Příspěvek od Uzi77 »

Engineer píše:
Uzi77 píše:... ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
V roku 2002 asi tazko, co viem... v tom roku boli na vyber 1,5 trojvalce
zmienoval sa o matrixoch z roku 2002.
Ak sa mylim tak potom sorry :)


JAsne omlouvam se je to tak
Matrix 1,5 CRDi R.V. 2008
Uživatelský avatar
kabi
*
Příspěvky: 60
Registrován: 04 pro 2008, 23:33
Bydliště: Slaný

Re: jit do nafty?

Příspěvek od kabi »

Uzi77 píše:Ja bych sel a taky sem sel sam do nafty je to proste pohodicka nemusís tak tocit motor a auto ma mnohem lepsi kroutak. i do kopce krasne zrychluje i na 5 př. st. Na spotřebu se vůbec nedívej je to absolutně jedno protože náklady na provoz u nafťáka je prostě vyšší takže se to srovná i pořizovací cena naft. motoru je vyšší atd. ale nevim proc tu zminujete vsichni jen 3 valec, Je prece i 4 valec samozrejmne bych sel do 4 valce da se koupit uz i ojetina 4v.
máš to nějak vyčíslený ty provozní náklady? že jsou na naftu vyšší ,sem předpokládal že nižší spotřebou u nafty vyrovnám vyšší cenu motoru :?
Matrix 1,5 CRDi VGT R.V. 2008
Odpovědět

Zpět na „MATRIX“