vada motoru

Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři

Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

vada motoru

Příspěvek od lantros7 »

Nazdar lidi.Su nově registrovanej,tak tápu.
Mám problém s motorem.
Ze začátku start jako na tři válce a po zahřátí otáčky v pohodě.Při jízdě nechce do otáček,jen to začne cukat.
Fakt nevím co s tím je.
Prosím o radu.
Lantra 1.5 1992
Reklama
 

frufer
*
Příspěvky: 88
Registrován: 23 úno 2009, 15:26
Bydliště: Levice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od frufer »

TU alebo
TU alebo
TOTO
Obrázek
Audi A4 1,8T 20V QUATTRO 110KW made 11/95
Lantra 1,5GLS 63KW made 11/95 - darovane
Audi 80 1,8S 66KW made 11/91 - predane
Civic 1,4i 16V 66KW made 4/95 - predane
Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od lantros7 »

Dík,ale to asi nestačí.
Při té jízdě je to jak by si dal při 20km/h pětku.
Prostě se ten motor dusí.
Napadá mě palivové čerpadlo,nebo elektrika.
Fakt nevím.
Lantra 1.5 1992
MAFIAN12
*
Příspěvky: 72
Registrován: 21 zář 2008, 20:11
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od MAFIAN12 »

me to delala vadna lambda sonda po vymene bylo vse ok
Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od lantros7 »

Při nastartovaným motoru,pokud v průběhu odpojuji lambdasondu,nepozoruji žádný rozdíl v chodu.
Poradte,kde ještě hledat závadu.
Díky.
Lantra 1.5 1992
Uživatelský avatar
LongStar
****
Příspěvky: 1275
Registrován: 12 říj 2007, 21:13
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od LongStar »

jestli nejde motor do otacek tak se mozna dusi a je ucpanej kat
:hyu: S-coupe s Fénem:)
ScoupeTech ->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od lantros7 »

Katalisátor mám vymlácenej(plástev tam není).
Zkušenost z dřívější doby.
Uvolnila se mi tam ta plástev,a fungovala jako škrtící klapka.
Lantra 1.5 1992
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od ryba »

rozvodovej remen poskocenej, vzduchovej filtr total ucpanej, svicky, kabely, rozdelovac...tohle bych resil. Jestli chyti tak to palivova soustava nebude, maximalne pal. filtr.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Uživatelský avatar
tatulda
**
Příspěvky: 357
Registrován: 22 úno 2008, 22:13
Bydliště: Bystřice n.Pernšt.
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od tatulda »

Nech si změřit tlaky ve válcích-podobný problém jsem řešil na bráchově J1-1,5 8v,bylo to těsnění pod hlavou-2-3 válec si přefukovali mezi sebou
H.Elantra 2,0i/104kW/02,dříve Lantra 1,6 a Pony 1,5
nafill
Příspěvky: 4
Registrován: 02 kvě 2009, 22:01

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od nafill »

zdravim zacal bych u toho vyfuku jak rikas byl rozsypanej kat tak ten zbytek /nez se vykuchal je v zad prip v strednim tlumici/. Dal bych zkousku s odpojenym vyfukem za vykuchanym katem. Pak svicky jak vypadaji jestli jsou cerne nebo normal barva, prip kabely nebo diag. :-k
Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od lantros7 »

nafill píše:zdravim zacal bych u toho vyfuku jak rikas byl rozsypanej kat tak ten zbytek /nez se vykuchal je v zad prip v strednim tlumici/. Dal bych zkousku s odpojenym vyfukem za vykuchanym katem. Pak svicky jak vypadaji jestli jsou cerne nebo normal barva, prip kabely nebo diag. :-k

Jo to se mi jeví to nej.
Vyzkouším,a dám vědět.
Díkec.
Lantra 1.5 1992
Uživatelský avatar
rbrodsky
**
Příspěvky: 197
Registrován: 14 úno 2007, 10:09
Bydliště: Olomouc

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od rbrodsky »

Bráchovi se objevila stejná závada na Ponym 1.5. nechal si změřit tlaky a byly špatný ve 2 a 3 válci. Takže to snad bude jen těsnění pod hlavou. Uvidí se po rozebrání.
Hyundai Sonata 2.0 16V 92kW, r.v. 98
Hyundai Accent 1.3 63kW, r.v. 2004
Honda CBR 600F4 82kW, r.v. 2000
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od black_sheep »

lantros7 píše:Při nastartovaným motoru,pokud v průběhu odpojuji lambdasondu,nepozoruji žádný rozdíl v chodu.
Poradte,kde ještě hledat závadu.
Díky.
no pokud ji odpojis a nic se nezmeni, tak asi moc nefunguje, ne..? :-)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od black_sheep »

jinak bych se bal aby byli tlaky v motoru no. :( nehuli to nejak barevne, za studena? teda ty mas ten katik venku takze to asi nebude taky zrovna vonco :)
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
lantros7
*
Příspěvky: 31
Registrován: 03 dub 2009, 20:46
Bydliště: Cholina
Kontaktovat uživatele:

Re: VADA MOTORU

Příspěvek od lantros7 »

MÁ VLIV VADA PŘEVODOVKY NA CHOD MOTORU?
LAMBDA OK. :wink:
Lantra 1.5 1992
Odpovědět

Zpět na „Benzín“