1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

michal2828
**
Příspěvky: 131
Registrován: 06 úno 2008, 14:36

1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od michal2828 »

Ahoj,
má někdo zkušenosti se slabší 1.6 CRDi 66 kW?
Jak to jezdí? Rozhoduji se mezi tímto motorem a 1.6i. Dík.
Matrix 1.6/76 kW 02/2008, stříbrná metalíza
Reklama
 

Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od 89majlo96 »

tak to radsej zober ten CRdi, A keby si chcel predsalen benzin tak tu 1,6 urcite neber, to su podla mna len vyhodene peniaze, lebo 1,4 ma skoro taky isty vykon, a usetris aspon peniaze a mozes si za ne kupit nejaku inu doplnokovu vybavu.
To je moj nazor, neviem co na to povedia ostatny :-k
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od vlado1979 »

Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Mexican »

zaklad je si polozit otazku na ake jazdenie to potrebujes... ak porovnavas CRDi 66kW a CVVT 90kW asi mas na mysli cenovy faktor - tieto motorizacie budu stat rovnako... Sam musis vediet ake trasy jazdis, ale ak nejazdis sam a trasy 20-30 km v kuse bez pretavky, siel by som do 1,6 ... tych 66kW teda 90koni je na auto hmotnosti i30 dost malo (je to podobne ako 1,6 HDI v P307)

za slabe CRDi bude hovorit spotreba (resp prevadzkove naklady), za CVVT bude hovorit dynamika
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Hardcam »

Svezl jsem se v CRDi 66kW, je na sauto.cz jako prvni v inzerci, mel jsem o ni zajem, ale ten vykon me zklamal. Radeji vem ten benzin.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Vilda »

vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Mexican »

Vilda to bude tym, ze Accent je o nejakych parkg lahsi.. a zrejme inak zprevodovany
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od tatchwud »

Vilda píše:
vlado1979 píše:Ak CRDi, tak jednoznačne 85 kW. 66 kW nebude nič moc. Aj papierové hodnoty, najmä zrýchlenia sú v neprospech 66 kW.
Diesiel zaberá pekne odspodu ( 1.750 ot/min ), benzín je potrebné poriadne točiť. Ožíva tak pri 4.000 otáčkach. Nejlepšie je to medzi 4.500 - 6.000 ot/min. Je to viacmenej športový motor, ktorý sa rád vytáča. Mám 1.4 benzín a predbiehanie nie je problém. Stačí pekne podradiť či už na 2-hý alebo 3-tí prevodový stupeň a auto ide pekne za plynom až do obmedzovača.
V dieseli to bude iné. Najlepšie preň bude 2.200-4.000 ot/min a vtedy bude poriadne ťahať a tlačiť do sedačky ( 85 kW ).
Viezol som sa v benzíne aj dieseli 1.6, tak môžem porovnať.
1.6 CRDi 66 kW by som neodporúčal.
Tak docela mě překvapuje, že se u i30ky 1,6 CVVT, musí takhle vytáček motor, aby jela .... můj Accent má 1.6ku sice trochu slabší, ale táhne krásně odspodu a na tom jsme se shodli všichni Accenťáci, co máme 1.6 CVVT ... např. trojka, od 40 km/h v pohodě zrychluje, až na 130 km/h ...
Dyk u i30 taky,to co píše předřečník,je tak trochu přehnané.Holt nevybouřené mládí.Jak to nenechá černou stopu na asfaltu na křižovatce tak to asi není ono.Není nad poklidnou jízdu,kterou si užívám a když je třeba,tak se vycení drápky.Ale to chce čas. :D/
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3712
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Vilda »

To tatchwud: Tak to jo, když to píšeš i Ty a máš 1.6 CVVT ..... mě to přišlo divný, že by mezi našimi motory byl tak velký rozdíl :-k A když u Accenta dám plyn do podlahy, tak mě to taky pěkně zatlačí do sedadla :D
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
zubmachine
*
Příspěvky: 59
Registrován: 09 led 2006, 19:02
Bydliště: slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od zubmachine »

89majlo96

1.6 nie su vyhodene peniaze:) Naloz troska auto, alebo pod na dialnicu a tam ten rozdiel ucitis:) Samozrejme nieje obrovsky, ale kazdy konik navyse sa pocita:) a 109 a 126 je rozdiel 13% a to je dost:)
i40cw 1.7crdi 7dct.. 75000km
i30cw 1.6vvti classic.. predane
1.3i/62.5Kw - 60500km - Predane....
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od tatchwud »

Vilda píše: To tatchwud: Tak to jo, když to píšeš i Ty a máš 1.6 CVVT ..... mě to přišlo divný, že by mezi našimi motory byl tak velký rozdíl :-k A když u Accenta dám plyn do podlahy, tak mě to taky pěkně zatlačí do sedadla :D
:lol: :lol: :lol:
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Tilopacar
*
Příspěvky: 58
Registrován: 11 dub 2009, 12:56
Bydliště: Slaný

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Tilopacar »

Co si myslíte o tomhle http://www.autopalace-vysocany.cz/prode ... 1&vuzId=81

Já pořád uvažuju o 1.4 i30, která se mi líbí, ale kolegové mě přesvědčují že diesel je lepší, že když jezdí za 5 litrů tak je to něco jiného než za 7l benzínu, tak nevím, jsem sechtěl jít podívat na i30 a mezitím jsem objevil tenhle accent, přijde mi cenově zajímavý, i když není tak pěkný jako i30, co si o tom myslíte ?
Uživatelský avatar
Tringi
Moderátor
Příspěvky: 1853
Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Tringi »

Těch debat jestli diesel nebo benzín je všude hodně, jejich záplava nekončí, a každý má svým způsobem pravdu.
Každý typ motoru je prostě určený k jinému způsobu jízdy a jinému typu řidiče. Najdi si to, i na tomto fóru je několik takových témat.

Ta oslabená verze CRDi bude oslabená asi proto, aby měla nižší spotřebu a nižší emise. Kdo ví jaké jsou další výhody.
Hyundai Coupé 2007 Tuscani, 2.0i CVVT
Obrázek
--
blog | cv | www
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od Mexican »

Ta "oslabena verzia" je sposobena tym, ze ma turboduchadlo s fixnym natocenim lopatiek.. teda nie je to VGT.. konstrukcne jednoduchsi, na udrzbu lacnejsi ale samozrejme menej vykonny
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
David C3
*****
Příspěvky: 1769
Registrován: 11 zář 2006, 16:01
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT

Příspěvek od David C3 »

jinak já si myslím že i ta slaba na normální ježdění stačí.....
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“