Za tepla nestartuje ...

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
michal.filip.dj
**
Příspěvky: 100
Registrován: 29 črc 2008, 21:23
Bydliště: BOHUMÍN
Kontaktovat uživatele:

Za tepla nestartuje ...

Příspěvek od michal.filip.dj »

Mám problém se startem za tepla, diagnostiku na to nemám už jsem vyměnil čidlo teploty z lantry je upe stejně, to mi sice na vrakovišti chytlo ale jak jsem přijel domu tam mi to chcíplo a už jsem nenastartoval.... Startér sice točí ale motor nechytne...
Nevím zda jste už měli někdo stejný problém, kdyžtak pisnětě, dík za pomoc....
Protože to může být dá se říct cokoliv.....
Reklama
 

dogg128
*
Příspěvky: 71
Registrován: 29 črc 2008, 18:09

Re: Za tepla nestartuje ...

Příspěvek od dogg128 »

to iste som mal aj ja na starom diagnostika nič neukazala a za tepla to proste nestartovalo no kim by som to stihol opravit som ho rozbil ale mechanik vravel ž tam treba visoko napetovu cievku kupit lebo za tpla mi to nehadzalo iskru vuobc
Hyundai tiburon 1.6 1G - havarované
Hyundai tiburon 2.0 1G - 2.8.09 zničené
hyundai tiburon 1.6 1G 4oko - nahradné dieli na 1.6ku
michal.filip.dj
**
Příspěvky: 100
Registrován: 29 črc 2008, 21:23
Bydliště: BOHUMÍN
Kontaktovat uživatele:

Re: Za tepla nestartuje ...

Příspěvek od michal.filip.dj »

dogg128 píše:to iste som mal aj ja na starom diagnostika nič neukazala a za tepla to proste nestartovalo no kim by som to stihol opravit som ho rozbil ale mechanik vravel ž tam treba visoko napetovu cievku kupit lebo za tpla mi to nehadzalo iskru vuobc

Takže cívka na svíčky....
Uživatelský avatar
Jerry159
***
Příspěvky: 881
Registrován: 10 úno 2007, 15:26
Bydliště: Česká Třebová U Podhorky 168
Kontaktovat uživatele:

Re: Za tepla nestartuje ...

Příspěvek od Jerry159 »

polej teplotní čidlo studenou vodou a jedeš dál :) ale to je jen takové rychle řešení ....
Hyundai Coupé 2.0 16v
Alu 17" 205/40/17 Pirelli a Michelin
Sportovní výfuky Fireball
Sportovní vzduchoví filtr
Eonon E1015 Kicker 12l7 1500w