Vela ludi sa hada ze vsetky 2.7 v6 maju zrychlenie 8.2sek co nieje pravda lebo z vlastnej skusenosti som nameral viackrat okolo 6.9sek cize tych 7.2sek moze byt realne.
se 127kW je zychlení 0-96km/h (0-60mph) 6,9s nereálné, stejně jako ten údaj 7,2s. Na danou hmotnost a převody 127kW opravdu nestačí. To teda nevim, cos měřil...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
já vím jak je zpřevodované coupe se 6st převodovkou. Rozsekali stávající 5st. převodovku na 6, což znamená zkrácení všech dosavadních převodů. Na pružný zrychlení při jízdě fajn věc, ale úspora paliva žádná a nutnost řadit trojku na 100km/h taky není přínos...Tohle nevychytali.
Pod 8s se to na 100vku prostě nedostane a můžeš křičet sebevíc. Fyziku neoblbneš, stopky jo.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
mirpie píše:já vím jak je zpřevodované coupe se 6st převodovkou. Rozsekali stávající 5st. převodovku na 6, což znamená zkrácení všech dosavadních převodů. Na pružný zrychlení při jízdě fajn věc, ale úspora paliva žádná a nutnost řadit trojku na 100km/h taky není přínos...Tohle nevychytali.
Pod 8s se to na 100vku prostě nedostane a můžeš křičet sebevíc. Fyziku neoblbneš, stopky jo.
a za kolik tam nakopes 100km/h ty?:)
S-coupe s Fénem:) ScoupeTech->->->->->->->VWGolf-IV Objem stylem nenahradíš!!!
já za dlouhých 9,1s podle papírů, ale neměřil jsem to. Na předchozím autě jsem měl kilo za 8s a tu sekundu tam pocitově opravdu postrádám, takže pod 9s to nebude určitě...
A jel jsem se Subaru co má 155kW a díky velké hmotnosti zrychlení za 7s a to je téměř o 40koní silnější motor než ten v coupe V6, tak at tu někdo nepíše bludy, že se 127kW hmotností přes 1,3t to udělá kilo pod 7s..
Naposledy upravil(a) mirpie dne 10 čer 2009, 14:00, celkem upraveno 1 x.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Sonata 2.7 v6 cize ten isty motor ako coupe, ma zrychlenie 8.2 sek a pritom ma hmotnost 1685kg tak tu nepis ze coupe co ma okolo 1400kg co je cca 300kg dole nemoze mat menej ako 8 sek. Ked budem mat moznost to dat na dyno ti ukazem aj v pdfku ako to vyzera.
Za a) vidim jen tri smajly, z cehoz jeden je a druhy usmev, za druhe Sonata V6 jede opravdu jak zpraku, tech 8.x je velmi realnych, za c) podle GPS jsem se s Lantrou (predovka z Coupe) dostal na 8,5s d) verim tomu, ze 2G coupe V6 relane muze mit zrychleni pod 8 sekund a nic nebrani tomu to zmerit. Za e) kazdy auto je jiny a nelze srovnavat tezkou subaru, ktera si s sebou tahne 4x4, tezkej motor se 40 konmi navic.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
nevím no na youtube sem viděl že udělalo stovku za 7.8 ale zase na druhou stranu ruční měření je dost nepřesné a když je na tachu 100 tak to ve skutečnosti 100 není
Hyundai Lantra1.8r.v. 1996R.I.P.
momentálně služební Audi A6 Avant 2,5tdi quattro 360 000km
Limitz89@seznam.cz
to si nasel hodne zajimav udaje uplne cumim ze je rozdil v 2.7 me jak s kvaltem tak s rychlostma.
me vubec tyhle debaty hrozne bavej hlavne proto ze 0-100 je proste uplne k prdu udaj zrovna tak jak na tuningach vsichni blbnou na 200 metru sprint a k cemu to vlastne je? Pak hodne lidi rika jak V6 je horsi nez 2.0 a pritom v normalnim provozu to poznat teda bude stejne nejcasteji clovek zrychluje minimalne z 50 ti ja tak nejcasteji ze 70 na 110 napr nebo z 90 na 130 . To ze unas se takle jezdit neda jsou taky jen kecy kdykoliv predjizdite na 90 tce nekoho kdo jede 80 a dupnete na to tak az ho predjedete 140 tma proste mate.
Osobne si jinak myslim ze 0-100 bude mit 2.7 podobne jak 2.0 kuli tomu ze zrovna 100 je prave ta debilni rychlost kde 2.0 kari potahnou otackomer do rudyho a nepreradi tam trojku kdezto s 2.7 se musi jednou predadit takze predareni u 2.0 prijde hned za tim kilem kde uz s 2.7 bude trojka zarazena. Takze je otazka co si pak clovek dokazuje muze se mereni uzposobit ze 2.0 vypada uchvatne podobne jak 2.7 ale taky by sel udelat test kde 2.7 bude vypadat daleko lip.
Ja si myslim ze to bude tech 7.8 sekund nebo kolik se to uvadi , stopkama se to proste stopnout neda takle presne.
Jinak ona se fakt 2.7 GT dela bez 6 tky rychlosti ? ja mel za to ze 2.7 ma pokazde 6 tku.
To russell az uslysis 2.7 s CAI sanim vzduchu srdce ti zaplesa
Naposledy upravil(a) DEDe dne 10 čer 2009, 15:06, celkem upraveno 1 x.
při dobrým řidiči, kterýmu to neproklouzne jak na spojce, tak kolech, se startujícími otáčkami někde kolem 4700ot/min a nebude jelito na včasné a rychlé přeřazení bych věřil ještě 7,5s, ale níž ani desetinu.
Ano, srovnávat subaru 4x4 a coupe 2WD je nesmysl, taky to nesrovnávám, jen jsem dal příklad pro orientaci, v jakých číslech se pohybujem. Výkonová hmotonst platí stejně pro obě auta.
Abych vytáhl koncepčně podobné auto (hmotností i pohonem na předek), tak vytáhnu třeba starou generaci Octavie RS (1.8T 180PS), tedy výkonem vyšším ještě než Coupé 2.7 V6 a ta dělá 100km/h dělá za 7,9s.
A ty všechny čísla u zrychlení platí za předpokladu, že se řidič umí kvalitně rozjet a umí kvalitně přeřadit (+ za předpokladu dobrého techického stavu auta). Já sprinty za mladých let na předchozím autě trénoval hodně a rozdíl při blbým rozjezdu dělal v poho i 4s. Stačí blbě pustit spojku a nemít ty správné startovní otáčky a na ten čas už to pak nedostanete.
Tohle téma bude asi podobně horečné jako téma Benzin vs Diesel.
Ale jsem pro, ať to někdo změří a podělí se. Já jsem si jistej, že seriové 2.0 Coupé se pod 9s nedostane a taky nikomu nebudu tvrdit opak, stejně jako jsem přesvědčenej, že seriové 2.7 Coupé s 6st převodovkou se nedostane pod 7,5s při extra řidiči
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997