První postřehy po zakoupení nové Sonáty

Moderátoři: Lukino, Moderátoři

garni123
*
Příspěvky: 36
Registrován: 09 bře 2006, 23:53
Bydliště: Havlíčkův Brod

První postřehy po zakoupení nové Sonáty

Příspěvek od garni123 »

Tak už jsem se konečně dočkal! Tento víkend jsem dostal nového člena rodiny, když jsem si převzal vytouženu Sonátu 2,4 GL aut. To jak auto vypadá jsem věděl z internetu a z prohlídky u prodejce, ale před koupí jsem s tím neměl možnost jízdy. Hodně jsem četl hodnocení různých odborníků v novinách, a byl jsem patřičně zvědavý, jak si autíčko vyhodnotím sám. Protože to není první hjunajka, se kterou jezdím, tak jsem trochu vsázel na pocit, že ty auta jsou pro mne vždycky "šitý na míru". A ty první praktické zkušenosti mne o tom nadále utvrzují. Po poslední kontrole vozu před přeevzetím jsem si sedl na svůj nový trůn, poslepu našel ovládání nastavení sedačky, upravil si nejvýhodnější polohu pro výkon své moci, seřídil zrátka.... No a pak zbývá už jenom nastartovat! O tom, že toto autíčko má opravdu výjmečně tichý provoz jsem četl hodně, a udělal jsem si nějakou představu, ale byl jsem po staru velice překvapen jak to libé ticho, které mi prodejci dopřáli k seznámení s mojím novým mazlem, pokračovalo dále. Tady v Americe jsem měl možnost jet s několika vozidly této třídy od různých výrobců, a vždy jsem si liboval, jak jsou tichá, ale žádné, při manipulaci automatickou převodovkou se začaly ozývat nepříjemné zvuky, které se tvořily "někde u řadícící páky". Když jsem zařadil u hjundajky, tak jsem asi s vteřinovým zpožděním pocitil jen takový malý hup, vyvolaný zařazením ´prvního stupně, ale žádný zvuk v kabině.... No a jedeme.., auto se zase zcela potichoučku rozjíždí, a všechno mi příjde velice příjemné. Volant ani malý ani velký, veškeré důležité ovládací prvky jsou "po ruce", a stále to ticho. Po projetí několika zatáček si uvědomuji, že ovládání toho kůží potaženého volantu je jak jinak než velice příjemné, a tak už nemám nic, co by mě připadalo nezná