Experimenty s lambda-sondou

1994 - 2005

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vyki
**
Příspěvky: 233
Registrován: 16 kvě 2005, 10:50
Bydliště: krkonošské city

Příspěvek od Vyki »

mno nevim ...

je to dost zavadejici... chce to hodit k pocitaci a tu krivku zmerit ... mozna to bude i dost odlisne co do typu motoru... Fakt nevim nevim :/
ObrázekKorean cars forever
Hyundai Avante 1,6V DOHC sport sedan GLS 125PS
Hyundai ELANTRA 2,0 CWT DOHC Elegance 235/40 ZR17 Dunlop SP 9000 Sport
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

Já mám sice Lantru, ale to je v tomto případě jedno. Před nedávnem jsem měl problém s kolísáním otáček a klesnutím otáček při přidání plynu u rozjezdu. Nakonec byla vyměněna lambda a už je to OK. Tzn. při totálním odpojení od ŘJ. budou na 99% problémy při rozjezdech a při volnoběhu !! Tuto úpravu moc nedoporučuji. Má moc záporů a jen malé + v podobě nepatrného zlepšení křivky.

chce to prostě TURBO od APEXI ;-))))))
Uživatelský avatar
Hunter
*
Příspěvky: 50
Registrován: 15 kvě 2005, 15:19
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od Hunter »

doporučuji se poptat u nějakého výrobce, nebo dodavatele
Asi to půjde bez velkých úprav a třeba v USA to dávají do Hyundaie naprosto běžně.

Já jsem se informoval u na můj motor (Lantra 1,5) a problém by to nebyl.
Otázka je jaké turbo instalovat a co to bude stát ....
(nejlepší bude pro Hyundai od Apexi přímo z USA)
Mydloch

Příspěvek od Mydloch »

Po odpojení sondy lambády :D ,přejde ECM do nouzového režimu - rozsvítí se CHECK ENGINE.Po napojení na diagnostiku bude ECM hlásit poruchu vyhřívání a přerušený signál od sondy.
Motor pojede podle pevně nastavených tabulkovýh hodnot a může se trochu zvýšit výkon.Nepřesným dávkováním paliva může dojít ke spálení katu a poněkud se zvedne spotřeba.
Uživatelský avatar
mirec
**
Příspěvky: 439
Registrován: 01 úno 2006, 23:09
Bydliště: Košice, Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mirec »

lidicky...neviete ako sa da pripojit ECU na pocitac ? asi to pojde cez RS232 co ? viete tiez sa tak robi chiptuning co viem tak sa len nahraju do ecu nove mapy
Sonata 2,4 2006 Elegance
Accent GLS 1996 1,5 12V 5dv.
Felotron

Re: Turbo

Příspěvek od Felotron »

lukee píše:A jak by snášel tenhle motor nějaký nízkotlaký turbo? Myslíte že by se moc přehříval nebo tak a že by vyžadoval nějaké zesílené díly??? (myslím tu 1.4 co mám v Accentu)


PS:proč by nemohla být 1.4i Trubo když existuje 1.4TDI!!!
Vzhledem k tomu, ze ten motor na to neni stavenej, urcite by se podstatne snizila jeho zivotnost. Zvysenim tlaku v sani se zvedaji i teploty, takze ta namaha by byla celkem velka.
Uživatelský avatar
Martin
*
Příspěvky: 38
Registrován: 18 kvě 2005, 19:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin »

Já měl taky problém s kolísáním otáček, ale byl to problém s krokovým motorem. Jinak Lambda sondu mám odpojenou a nespozoroval jsem zvýšení spotřeby :lol: .
Hyundai ACCENT '95 1,5i 12V
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete??? :roll: :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Farmář
***
Příspěvky: 763
Registrován: 27 kvě 2005, 22:35

Příspěvek od Farmář »

ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete??? :roll: :wink:
vyndat motor...dat tam setrvacnik...slapky...a jako kulisu bych si broukal fň,fň,fň Obrázek
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2247
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Farmář píše:
ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete??? :roll: :wink:
vyndat motor...dat tam setrvacnik...slapky...a jako kulisu bych si broukal fň,fň,fň Obrázek
:lol: :lol:Obrázek
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Frogian
Příspěvky: 4
Registrován: 20 říj 2005, 17:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Frogian »

Já bych do toho asi nesel, mne odesla lambada a .. - musel bys to furt drzet ve wotackach, jakmile to klesne , a rozjezdy vubec..., tak te predjede i ten s tim setrvacnikem :lol: :lol: :lol:
Accent 2000, 1.3GLS. HYUNDÍCI FOREVER!! :)
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

ivan píše:Koukám,že tu řešíte pěkné věci,odpojená lambda sonda,dodatečně namontovat turbo na co ještě přídete??? :roll: :wink:
Já bych si tam přihodil turbíčko z liazky, to pěkně hvízdá. Taky bych si tam dal nitro a celý bych to ladil v garáži podle ucha - když už rychle odepsat motoura, tak se vší parádou :lol: .
Ba ne, to byl jen pokus o vtip. Osobně a na základě zkušeností bych maximálně čipoval - tzn. přeladil chytristiku motora z univerzálního nastavení podle provozních podmínek pro Evropu (kvalita benzínu, teploty ...) na místní. U filcky mi to opravdu pomohlo se snížením spotřeby a zlepšila se charaktiristika motoru. :wink:
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Uživatelský avatar
prim
*
Příspěvky: 42
Registrován: 23 říj 2005, 02:00
Bydliště: Blanensko

Příspěvek od prim »

Hanzi, plánuješ čipování u huňáče. Když jo, tak a kdy?
Čau hyundai! Accent 1,3 2005
Uživatelský avatar
prim
*
Příspěvky: 42
Registrován: 23 říj 2005, 02:00
Bydliště: Blanensko

Příspěvek od prim »

opravuji: když jo, tak kdy a kde? Dik.
Čau hyundai! Accent 1,3 2005
Uživatelský avatar
Hanz
****
Příspěvky: 1390
Registrován: 24 pro 2005, 16:11
Bydliště: picava, mladoboleslafsko

Příspěvek od Hanz »

Tak takhle do detailů jsem ještě nezajel. Máš radu, ke komu se to vyplatí? Zatím jsem někde tady na fóru škrtnul o úpravce v Ostravě, ale protože to mám z ruky, nezafixoval jsem si nic bližšího. Já budu lovit ve zdejších vodách, tj. střední čechy nebo okolí mladý boule.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Odpovědět

Zpět na „ACCENT“