Imobilizer (kody, problemy)

Audio, klimatizace, exteriérové osvětlení, DRL

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
1162
*
Příspěvky: 52
Registrován: 06 led 2008, 13:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Občasný problém se startováním

Příspěvek od 1162 »

Zdar všem !
Mám dotaz. Stalo se Vám už někomu že Vám Accent odmítl startovat ? Mě se to stalo asi 3x. Nejsem vůbec odborník přes auta, ale nepřijde mi to jako když nechtěla chytit stará 120. Spíše jako když jsem startoval bez imobilizeru. Motor se pouze otáčel, ale žádný náznak zážehu :D
Vrátím klíček zpět a na podruhé už to jde. Není to časté, jak říkám za poslední měsíc tak 3x. Možná bych to mohl přičítat zimě, ale ono se to stává naopak většinou když s autem už předtím jedu. Ale třeba jen kousek k benzínce či pro cigára a pak to chci znova nahodit. Taky mě napadlo zda žhavící kontrolka nezhasíná dříve než je skutečně připravena....
No teď babo raď :lol: Já jsem rád že najdu volant... :roll:
Hyundai Accent 1,5 CRDi Elegance, šedá/šedá
http://moje.auto.cz/1162/hyundai-accent.html
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1004
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

mas zaruku, tak at se trapi servis ;)
..treba neco praskne ECU
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
ELANTRA XD 1.6 2006

drive:

Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Uživatelský avatar
1162
*
Příspěvky: 52
Registrován: 06 led 2008, 13:38
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 1162 »

Felotron píše:mas zaruku, tak at se trapi servis ;)
..treba neco praskne ECU
To je taky řešení. Hele můžu i jinam než jsem to koupil ? Někam k autorizovanýmu Hyundai servisu ?
Páč tam co jsem to koupil se mi moc nelíbí...
Hyundai Accent 1,5 CRDi Elegance, šedá/šedá
http://moje.auto.cz/1162/hyundai-accent.html
Uživatelský avatar
HCD
**
Příspěvky: 215
Registrován: 20 pro 2007, 10:51
Bydliště: Slaný - okres Kladno

Příspěvek od HCD »