Děkuju vám chlapi za info.
Četl jsem na netu, že díly jsou v normální cenové hladině (nic přemrštěného, ani nic nízkého-takže normál)- můžete mi to někdo potvrdit?
Pak bych měl dotaz. Objevil jsem tento pěkný kousek v Berouně

- viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... =1#carMenu
Píšou tam verze Tiburon, Limited Edition no.005 - chci se zeptat, jestli to není nějaký atyp, odskočený z této rodiny, nějaká spec. série pro USA, nebo nějaká podobná volovina, která by to auto řadila do kategorie s drahými náhr. díly a hůře shánitelné ND.
Auto vypadá dobře, nalítané kilometry vypadají taky že celkem sedí. Je do dovoz z Belgie nebo Holandska, takže se přikláním k tomu, že je odtočený tachometr po zkušenostech s našimi dovozci
Nicméně po nastartování (když pominu, že měli vytlučenou baterii a nešlo nastartovat), měl motor tendence chcípat tak 2-3 min, než se zahřál. Pak už držel otáčky dobře. Další věc co mě zaskočila, byl celkem dost kapající olej po té co jsme to chcípli a stáli u toho ještě 10 minut. Před nastartováním tam žádný olej nebyl, protože jsem se na to díval schválně a motor byl čistý, i pod autem bylo čisto. Borec tvrdil, že to bylo v tomhle stavu dovezené a motor nebyl mytý. Na první pohled se tomu dalo věřit. Ovšem po tom, co jsem viděl vyteklý olej, se mě moc věřit nechce, že by nebyl motor mytý. (motor jsme už pak neotevírali - asi to byla chyba, byl jsem tam jen nezávazně se mrknout cestou ze služebky.) Interiér byl velmi zachovalý. Prostě jsem se do tohohle kousku zamiloval
Můžete mě říct, co by to mohlo být za závady? A jak moc by to mohlo být nákladné? - nečekám žádnou analýzu a rozbor auta na dálku, jen nějaký nástřel, co by to mohlo asi být.
A ještě někdo poznáte co je to za generaci? Ten chlap tvrdil že 2G, ale moc se mě tomu nechce věřit...a sám to nepoznám
Díky za odpovědi.
