Oprava mechaniky zámků

2002 - 2009

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Odpovědět
davidomax
Příspěvky: 2
Registrován: 04 srp 2010, 07:34

Oprava mechaniky zámků

Příspěvek od davidomax »

Ahojte, mám mazlíka 2,7V6 :tus: už půl roku a jsem móóc spokojený. Ale včera nastal problém, že se mě neodemkly dveře šoféra. Po demontáži zámku se z konektoru na mě vylila voda. Dokázal jsem vyříznou kryt a rozloupnout zalisovaný mechanismus a pro mé zhrození jsem zjistil, že do tohodle bloku i přes perfektní těsnost se dostávala xlet voda. Motorek byl zkorodovaný, ale funkční(mám i náhradu). Vyčistil jsem vše, promazal a znovu slepil. A hurá, vše zase funkční. Pro jistotu jsem udělal jednu odtokovou díru v nejnižším bodě. Proč to vše píšu. Mám už zkušenost s demontáží a montáží zalisované části a vím kam říznout a vrtnou. Pokud by někdo chtěl můžu se na to mrknout.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Dody
*
Příspěvky: 82
Registrován: 21 lis 2009, 19:58
Bydliště: Čierna nad Tisou

Re: Oprava mechaniky zámků

Příspěvek od Dody »

cau mne ne ide na šoferovej strane odomknutie s dilakovým ovladačom to môže súvisieť s tým ?
Hyundai Tiburon 2.0 2002 silver
davidomax
Příspěvky: 2
Registrován: 04 srp 2010, 07:34

Re: Oprava mechaniky zámků

Příspěvek od davidomax »

Dody: V tom zalisovaném zámku je mechanizmus, který při impulsu z auta odemnkne mechanickou část a můžu otevřít dveře. Já jsem se do auta dostal jen přes klíček. Všiml jsem si, že když to bylo vadné, tak mě dveře spolujezdce při zamknutí třikrát cvakli v zámku.(místo jednou.) A navíc, když jsem zamkl auto centrálem u spolujezdce, tak jsem už po deaktivaci neotevřel dveře u šoféra a nemohl jsem ani centrálem od šoféra odemknout centrál. Jako by byl seklej.
Odpovědět

Zpět na „COUPE 2G“