Z lantry do Elantry

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

Takže po témeř 6 letech jsem změnil vůz a jejím Elantra 8) Mám ji měsíc,akorát mě na ní zarazilo pár věcí.....

1.Ach ta kontrolka Check Engine začala mi svítit po 2000km.Auto je čerstvě po technické,takže emise jsou dobré,spotřeba 8 litrů,což je taky super.Trošku se mi,ale zdá,že při nastartování a prvotním rozjezdu se špatně rozjíždí(dusí).Jako bych načerpal špatný benzín a nebo je možná palivový filtr špatný.....

2.Když nastartuji a dám větrák na foukání oken automatický se mi zapne klima,má to tak každý......

3.Mám jako jeden z mála raritu a to je motorizace 1.6 66kw :!:
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Reklama
 

Uživatelský avatar
Rybář
*****
Příspěvky: 1615
Registrován: 23 bře 2008, 15:29
Bydliště: Praha

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Rybář »

Ahoj, tak blahopřeju a mnoho šťastných kilometrů. Jenom něco k těm bodům:
1) z toho bych teda moc nadšenej nebyl, já mám 6,9l/100km (Lantra, 1,6)
2)Tohle máme u Accenta taky, ale u něj se to dá vypnout, u Elantry jsem se nedočetl, jestli to lze deaktivovat :-k
3)Není v klapce restriktor?
Hyundai Lantra GLS, 1,6i 16V 84kW, r.v.1996
Hyundai New Accent Elegance, 1,6i 16V 82kW, r.v.2008
bylo: 2x Hyundai Accent GLS, 1.3i 12V 55kW, r.v. 1994
VAZ 21011, 1.3 50kW, r.v. 1977
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

1)No trošku ji víc testuji trošku si musím zvyknout na jiný styl jízdy,protože lantru jsem musel víc vytáčet
2)Vypnout to jde tlačítkem a/c,akorát při každém ofuku oken to musím ručně přepnout,proto i ta vyšší spotřeba.
3)Restriktor nevím o co jde???
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Bolo »

To je takový kus v sání u váhy vzduchu, co brání přísunu vzduchu a snižuje výkon
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

Vlastně i lantry byly 66kw na to bych se mohl podívat....
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Hardcam »

Nejezdila predtim v Ceskych Budejovicich?
U tehle verze je trosku orisek shanet brzdy a dalsi drobnosti. Ale gratulace.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

No byl jsem pro ní v České Lípě,ale předešlý majitel byl z Budějovic a auto je dotáhlé z Rakouska.
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Hardcam »

Tak kontaktuj clena easy (ten je z Budejek), treba se dozvis neco vic. Kdyz odeme kupoval mou Elantru, tak mel jeste tu zelenou 66kW. A tech tu moc jezdit nebude.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Bofors
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 led 2010, 17:05
Bydliště: Ostravwa

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Bofors »

klima se automaticky zapne pouze při nastaveném ofuku okna protože se předpokládá že ho chceš odmlžit. dej foukání do interiéru ve výši ramen a klima se zapínat nebude.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Uživatelský avatar
Roadtohill30
**
Příspěvky: 101
Registrován: 18 lis 2009, 00:45

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Roadtohill30 »

Takze, spotreba 8 litrikov je asi normal, ja mam tiez taku spotrebu aj ked teda mam 79kw verziu, kontrolka ček engine sviety kazdemu druhemu, nic nenormalneho...na 90precent ti poviem ze ta chyba je zla ucinnost katalyzatora...riesenie?ja som vytiahol ziarovku z palubky a nesvieti nic :)...a ta klima to robi na kazdej elantre, a tiez ma to vytaca :(
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

No hlavně problém je v chladnějších měsících,kdy má člověk furt zaplé odmlžování oken a při každém nastartování kontrolovat jestli je zaplá klima je dost otravné....Jedině,co by mohlo pomoct je vymontovat pojistku a na léto ji tam hodit na zpět.No ono spotřeba je u mě vyšší i proto,že díky LPG mám pohotovostní hmotnost o 65kg vyšší,dal jsem si tam totiž 56litrovou nádrž.S tou kontrolkou žárovky CHECK je to skvělé řešení =D>
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
easy
**
Příspěvky: 105
Registrován: 26 čer 2008, 20:51

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od easy »

Tak abych k tomu taky něco dodal :-)

Restriktor tam není, měl jsem to rozebrané, takže výkon se asi omezuje jinak (řídící jednotka?).

Check Engine! Tak ta mě jednu dobu taky trápila, ale po výměně lambda sondy to bylo v pohodě, ale ty sondy jsou tam dvě, tak bych kouknul na tu druhou (jestli si to dobře pamatuju, tak jsem měnil tu za katem). Každopádně na nic to nemělo vliv, ani na spotřebu ani na jízdu, prostě to jen svítilo.

Spotřeba: Já se dostal nejmíň na 6,3l při jízdě na dlouhou vzdálenost podle předpisů. Jinak kombinovaná byla opravdu někde kolem 8 litrů. Ale já mám asi těžkou nohu i při předpisové jízdě:-D Hard s tou jeho Elou jezdil za 4,4l a já se pod 4,8 nikdy nedostal :-D

Jinak přeju hodně šťastných kilometrů, tahle Ela mi trošku chybí. Kdyby ses jí chtěl někdy náhodou zbavit, tak dej vědět, přítelkyni by se líbila :-)
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

Tak v první řadě musím ještě poděkovat Hardcam,protože jde vidět,že má o svých ovečkách přehled a našel bývalého člena mojí elantry.No právě,že za chladna se to trochu dusí jak se to zahřeje je to v poho,takže to už vypadá na špatnou lamba sondu,ale to budu řešit až na jaře,bo teď nějak moc peněz není.Na kolik tě ta lamba sonda EASY vyšla pamatuješ si to?Ok při prodeji si první komu budu psát :mrgreen:
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Uživatelský avatar
Bofors
**
Příspěvky: 282
Registrován: 05 led 2010, 17:05
Bydliště: Ostravwa

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Bofors »

za studena se to nedusí ale pokud výrazněji šlápneš na plyn tak ti to elektronika nedovolí abys neničil motor po ohřátí se to odblokuje. když budeš jezdit jak se má tzn. za studena zlehka tak není problém.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
Uživatelský avatar
Jiří
**
Příspěvky: 141
Registrován: 11 srp 2006, 17:03
Bydliště: Oznice(Vsetín)

Re: Z lantry do Elantry

Příspěvek od Jiří »

[quote="Bofors"]za studena se to nedusí ale pokud výrazněji šlápneš na plyn tak ti to elektronika nedovolí abys neničil motor po ohřátí se to odblokuje. když budeš jezdit jak se má tzn. za studena zlehka tak není problém.

No tak to jsem netušil....Já si říkal,že mi to jen dělá než se přepne LPG,což je při 30 stupňích motoru.
Hyundai Elantra 1.6 16V 66kw r.v 2003 LPG
Odpovědět

Zpět na „ELANTRA“