1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátor: Moderátoři

hyu35
Příspěvky: 4
Registrován: 05 lis 2010, 18:42

1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od hyu35 »

Chcel by som sa opýtať, či má niekto skúsenosti alebo, či už niekto vlastní ix35 s týmto motorom.
Aké sú vlastnosti, zrýchlenie a celkový dojem v porovnaní s 2,0 CRDi. :hyu:
Naposledy upravil(a) hyu35 dne 06 lis 2010, 14:30, celkem upraveno 1 x.
Reklama
 

Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 CRDi VGT

Příspěvek od vlado1979 »

CRDi sa v porovnaní s 1,6 GDi alebo aj 2,0 CVVT nie celkom vyplatí, hlavne cenou. O údržbe ani nehovorím, benzím má naviac. Diesel podľa mňa radšej nebrať, nestojí za to, ale je to môj subjektívny názor, možno dextrone by vedel rozprávať. Najazdím 25 000 km ročne, ale o diesli neuvažujem. Nemá to význam, náklady na údržbu, citlivosť na kvalitu nafty a pod. je pre diesel veľké mínus. Radšej jazdiť za 8 s benzínom ako za 6 s dieselom.
Čo sa týka 1,7 tak je to nový motor a veľa užívateľov nebude mať skúsenosti v porovnaní s 2,0 CRDi. Rozdiel však nebude dramatický, aj podľa technických údajov.
Záver: jednoznačne benzín ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
hyu35
Příspěvky: 4
Registrován: 05 lis 2010, 18:42

Re: 1,7 CRDi VGT

Příspěvek od hyu35 »

Ďakujem za názor ale ja radsej volim dieslovu variantu. V podstate situacia je taká, že mám objednaný diesel 2,0 crdi ( na, ktorý čakám už pomerne dlho a neviem do kedy ešte čakať budem, ale ružovo to nevyzerá ](*,) ) ale bola mi ponúknutá alternatíva- presne tá istá farba aj výbava, ktorú mám vybratú ale 1,7 crdi , odber by bol zhruba do týždňa .... čiže potreboval by som radu plusy a mínusy tej motorizácie diky :hyu:
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od vlado1979 »

hyu35
1,7 je len 4x2 a neviem či máš objednané 2,0 CRDi 4x2 alebo 4x4, ale podľa môjho názoru do takéto auta (SUV) radšej 4x4. Je to Tvoja voľba a Tvoje peniaze, ale odporúčam radšej počkať na dvojliter. Viem, že čakanie je nekonečné, napr. na duster sa čaká min. 6 mesiacov. Kto by si pomyslel, že na daciu budú poradovníky ?
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
hyu35
Příspěvky: 4
Registrován: 05 lis 2010, 18:42

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od hyu35 »

Mám objednaný 4x2 do mesta to bude stačiť :D práve preto aj rozmýšlam nad tou alternatívou. zase na druhej strane sa bojím, že keď na to troška stupím tak to bude také lenivé ... to nemysliš vážne, že sa čaká na duster 6 mesiacov :D ... Diky za tvoj názor určite ho zoberem na zreteľ. Snáď tá 1,7 bude dobrá.
VovoSK
Příspěvky: 3
Registrován: 14 pro 2010, 15:10

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od VovoSK »

Ja mam 1,7 CRDi a je to trosku lenive, avsak staci. Je to take ako som cakal, ze to bude.
Pred tym som mal mazdu 6 benzin 2 liter 141 koni a to bolo samozrejme lepsie, len ma prestalo bavit platit tu 10 litrovu spotrebu :-)

S iX35kou je radost jazdit. Uz len tym ze jazdim vlastne zarabam :) mam cca 6 litrov spotrebu ale zatial mam nabehanych len cca 400km takze to este aj klesne asi...
hyu35
Příspěvky: 4
Registrován: 05 lis 2010, 18:42

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od hyu35 »

Ja som nakoniec zobral tu 1.7 crdi a mam nabehaných cca. 1100 km a som spokojny. Fakt som milo prekvapeny z toho, samozrejme trhac asfaltu to neni ale ked potrebujem predbehnut tak mu troska stupim a ide to. Spotreba ti klesne este urcite :) jeden cas som mal okolo 5.2l... teraz ako je sneh tak studene starty a jedno z druhym skocila na 7.6 dokonca neviem ci nie aj viac ... ale to je jedno aj tak je to paradicka musi si to este celkovo sadnut. Tak prajem ti vela stastnych km s tvojou ix35 nech ti to jazdi :hyu:
santer72
Příspěvky: 2
Registrován: 15 pro 2010, 15:43

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od santer72 »

Zdravim. Rad by som sa spytal - ako sa jazdi s 1.7 crdi na dialnici ? Kolko toci na 6-ke pri 130 ? Je vtedy velky hluk v kabine alebo je to v pohode ? Tiez ma tento motor zaujal... Mam teraz 1.6 atmosferu len s piatimi stupnami a pri 130 to toci cca 4000 ot. a je to dost hlucne. Obavam sa, ze benzinom 1.6 GDI by som si v tomto smere velmi nepomohol...
Véna
**
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2010, 18:01

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od Véna »

No, koně nejsou všechno. jak říkají motorkáři, objem ničím nenahradíš, tak to samé platí pro diesel. Je to ten krouťák. Jak si na to jednou zvykneš, je to jak droga. Když mi kdysi tehdejší dieslíci tvrdili, že dieselovic koně jsou o třetinu silnější, jako zapřisáhlá benzínisti jsem tem traktorářům nevěřil. No a pak na mě vyšlo jedno služební, Citroen, a byl jsem ztracen. (i když to byl šmejd šmejdů, jako všechny fordy a citroeny) ale HDI. No dnes, jak vidíš, nabízí v nejvyšší motorizaci i náž Huňády diesel silnejsí než benzín. Mohu jen přiblížit, že mě diesel nahrazuje automat. Jsem totiž línej řadit a tankovat. Automat sice za mě řadí, ale moc žere. A ta nádrž Huňádyho je fakt malá. Takže, už navždy diesel.
pozn.: motorku diesel nemám. Ale při tom objemu je to totéž.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2059
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od Gandalf »

V pondělí jsem koukal na slovenské TA3, měli tam v automagazínu krátký test Kia Sportage s 1.7CRDi 4x2. Motor si nemohli vynachválit :)
http://www.ta3.com/sk/relacie/28_motori ... r-v-bmw-x3
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od FISHkaa »

raději bych se spoléhal na nezávislé hodnocení majitelů než "nezaujatých" novinářů.... :-#
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2059
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od Gandalf »

Pro celkový obrázek je myslím každé info dobré, nikdy nevíš, jestli je novinář osobní příznivce nebo odpůrce dané značky a jestli za reportáž něco dostal od prodejce nebo konkurence přeplatila... :)
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
zuzanalc
Příspěvky: 1
Registrován: 30 led 2011, 15:08

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od zuzanalc »

Dobry den vsetkym, ideme kupit kiu sportage, povodne sme chceli 1,6ku benzin, ale tu musime dat do vyroby, cakacka cca 5mesiacov a teraz hned mozme mat z predajne 1,7 diesel v tej farbe aj vybave co chceme.Zaujimal by ma nazor tych, co 1,7ku vlastnia, vsetky jej jazdne vlastnosti hlavne vo vyssich rychlostiach, ci to neni lenive a ci nezerie vela.Neviem ci urobime dobre ak dame prednost dieselu ,hlavne ked dlhsiu trasu robime len raz za tyzden, inak jazdime v meste, za odpoved dakujem.
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od FISHkaa »

Véna píše:No, koně nejsou všechno. jak říkají motorkáři, objem ničím nenahradíš, tak to samé platí pro diesel. Je to ten krouťák. Jak si na to jednou zvykneš, je to jak droga. Když mi kdysi tehdejší dieslíci tvrdili, že dieselovic koně jsou o třetinu silnější, jako zapřisáhlá benzínisti jsem tem traktorářům nevěřil. No a pak na mě vyšlo jedno služební, Citroen, a byl jsem ztracen. (i když to byl šmejd šmejdů, jako všechny fordy a citroeny) ale HDI. No dnes, jak vidíš, nabízí v nejvyšší motorizaci i náž Huňády diesel silnejsí než benzín. Mohu jen přiblížit, že mě diesel nahrazuje automat. Jsem totiž línej řadit a tankovat. Automat sice za mě řadí, ale moc žere. A ta nádrž Huňádyho je fakt malá. Takže, už navždy diesel.
pozn.: motorku diesel nemám. Ale při tom objemu je to totéž.
Ahoj,
moc s tebou nesouhlasím s tvrzením, že "dieselovic koně jsou o třetinu silnější". Všechno je to totiž o přeplňování. Dej turbo/kompresor k zážehovému motoru, sedni do něj a uvidíš ten mazec 8) :wink:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Véna
**
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2010, 18:01

Re: 1,7 CRDi VGT alebo 2,0 CRDi VGT ??

Příspěvek od Véna »

FISHkaa píše:
Véna píše:No, koně nejsou všechno. jak říkají motorkáři, objem ničím nenahradíš, tak to samé platí pro diesel. Je to ten krouťák. Jak si na to jednou zvykneš, je to jak droga. Když mi kdysi tehdejší dieslíci tvrdili, že dieselovic koně jsou o třetinu silnější, jako zapřisáhlá benzínisti jsem tem traktorářům nevěřil. No a pak na mě vyšlo jedno služební, Citroen, a byl jsem ztracen. (i když to byl šmejd šmejdů, jako všechny fordy a citroeny) ale HDI. No dnes, jak vidíš, nabízí v nejvyšší motorizaci i náž Huňády diesel silnejsí než benzín. Mohu jen přiblížit, že mě diesel nahrazuje automat. Jsem totiž línej řadit a tankovat. Automat sice za mě řadí, ale moc žere. A ta nádrž Huňádyho je fakt malá. Takže, už navždy diesel.
pozn.: motorku diesel nemám. Ale při tom objemu je to totéž.
Ahoj,
moc s tebou nesouhlasím s tvrzením, že "dieselovic koně jsou o třetinu silnější". Všechno je to totiž o přeplňování. Dej turbo/kompresor k zážehovému motoru, sedni do něj a uvidíš ten mazec 8) :wink:
No, jsou. Za vším tím je krouťák a jeho plochá křivka. Ten je u dieselů o třetinu větší. Jezdil jsem už vším možným občas střídal diesel s benzínem, turbo s neturbem, taky jsem jezdil s kompresorem ROOTS a mohu jen potvrdit. Před 10 lety byl problém prodleva u turba, ale ani to dnes už není.
Nicméně, sportovněji založeným benzín jistě vyhovuje víc. Lenochům a pohodářům zase určitě nafta.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Odpovědět

Zpět na „ix35 Motor a převodovka“