Problém s motorem?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

vena222
**
Příspěvky: 310
Registrován: 23 čer 2010, 18:54

Problém s motorem?

Příspěvek od vena222 »

Dnes jsem si všiml takové maličkosti.Když jsem vyjížděl z práce při dvojce jsem prudce přidal a nic.Pak se mi zdálo,že si motor sám přidává a ubírá.Trvalo to asi 400 m.Nemáte někdo podobnou zkušenost :-k Po těch 400 m už v pohodě.Neměl jsem zapnuto ani topení,ani klimu.Jen potkávačky.Dík za odpovědi :hyu:
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Reklama
 

Uživatelský avatar
laufas
******
Příspěvky: 2748
Registrován: 19 led 2008, 14:25
Bydliště: OL

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od laufas »

mam. za studena prudce nepridavam a to samoregulovani je ten elektronickej sytic nebo co. neco takovyho, zkratka nic s tim nemas
i30 1.4 + kn, 12/2007
Radek Švub
**
Příspěvky: 212
Registrován: 03 říj 2008, 12:27
Bydliště: Zábžeh

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Radek Švub »

Tak to já mám zase něco jiného.Když mám motor studenej a rozjedu se tak tam mám tak 2000 ot.a najednou to spadne na 400 ot. a nebo to zdechne!Ale když je motor teplej tak to nedělá!Netuší nekdo co to muže dělat!!!Předem všem moc děkuji!!!
N2DRFT
**
Příspěvky: 458
Registrován: 21 pro 2010, 12:59
Kontaktovat uživatele:

dušení na trojku v nižších otáčkách

Příspěvek od N2DRFT »

nevím jestli chci po autu moc nebo čím to je, ale teď v zimě hlavně se mi stává, že se rozjedu do zatáčky jedu na dvojku
a pak když přeřadím na 3 tak se auto jakoby chvíli dusí a nic se neděje až po poměrně dlouhý chvíli se to chytne. Tak nevím čím to je. Mám i30 2010 ještě ani neni zajetá.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Obrázek
Uživatelský avatar
tatchwud
***
Příspěvky: 939
Registrován: 05 črc 2008, 23:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: dušení na trojku v nižších otáčkách

Příspěvek od tatchwud »

Pokud jedeš na trojku 20 km/hod a při 1000 ot. tak se to "občas" stane. :-k
i30, Champaigne Silver, style, 1.6,benzín, 09/2008
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
pietro32i
***
Příspěvky: 750
Registrován: 19 zář 2010, 02:01

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od pietro32i »

To N2DRFT: Tvoje auto dosahuje max. výkon pri 6200 ot./min. a max. krútiaci moment pri 5000 ot./min. Ak tam "strčíš" trojku pri príliš nízkych otáčkach, tak ho drasticky podtáčaš, čo je také škodlivé ako keby si ho pretáčal. A keď je tá zákruta ešte aj trochu do kopca, tak je to pre motor hotová tragédia. Neriaď sa vždy palubným počítačom, ktorý ti radí, kedy máš preraďovať na vyšší rýchlostný stupeň, pretože on nezohľadňuje či ideš po rovine, dole kopcom alebo hore. On sleduje len otáčky.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010) Obrázek
vena222
**
Příspěvky: 310
Registrován: 23 čer 2010, 18:54

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od vena222 »

pietro32i píše:To N2DRFT: Tvoje auto dosahuje max. výkon pri 6200 ot./min. a max. krútiaci moment pri 5000 ot./min. Ak tam "strčíš" trojku pri príliš nízkych otáčkach, tak ho drasticky podtáčaš, čo je také škodlivé ako keby si ho pretáčal. A keď je tá zákruta ešte aj trochu do kopca, tak je to pre motor hotová tragédia. Neriaď sa vždy palubným počítačom, ktorý ti radí, kedy máš preraďovať na vyšší rýchlostný stupeň, pretože on nezohľadňuje či ideš po rovine, dole kopcom alebo hore. On sleduje len otáčky.

Když jsme u "rádce řazení" měl bych dotaz.Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne,i když jsem zkoušel motor dusit kolem 1000 ot/min podřazení ne a ne doporučit.S autem jezdí i manželka,takže bych to uvítal [-o< Mně by to bylo celkem jedno,ale pokud bych to mělo fungovat,tak ať to fachá :mrgreen:
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Uživatelský avatar
Jam
**
Příspěvky: 253
Registrován: 21 bře 2008, 11:26
Bydliště: Olomouc

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Jam »

To jsou rady... Normální to není, auto se prostě dusit nemá. To je prostě bolest všech moderních krámů s elektronickým plynem a ekofičůrama. Můj krám má najeto 300 tisíc a má 12 let, ale nedusí se ani v -15. Můžete s tím jezdit do servisů, ale je to zbytečný, neví co s tím. Měla by to řešit fabrika, ale serou na to. Stejný problémy mají i bavorácký benzíny, občas prostě ignorují plyn, občas lítají otáčky mezi 400 a 2500, ikdyž máte stejně plynu.... no holt pokrok.
Lantra J2 fl 2,0 r.v.1999 LPG
Lantra J2 1,8 16V, po poctivých 350 000 km odchod na odpočinek (zdroj ND)
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od vlado1979 »

vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Yurii »

Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.

Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut... :-k
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
vena222
**
Příspěvky: 310
Registrován: 23 čer 2010, 18:54

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od vena222 »

vlado1979 píše:
vena222 píše: Ukazuje PP i vhodné podřazení?Mě tedy ne
Mne tiež nie a neviem o tom, aby mal ukazovať. Možno v nových typoch tomu tak je. Občas mám tiež okolo 1000 otáčok, pretože jazda v kolóne je hrozná. Jednotka zaradiť nejde a na dvojke sa motor dusí. Chce to jazdiť cez spojku a životnosti spojky to rozhodne neprospieva.

Ale tobě neukazuje řazení vůbec.Tuto fci má íčko až od faceliftu.Problem vidím v tom,že mě ukazuje jak mám řadit od 1 nahoru,ale zpět už můžeš trápit motor nízkýma otáčkama a nic.Pro manželku by to bylo ideální,kdyby věděla kdy má včas podřadit.No jdu na kondiční prohlídku,tak se zeptám :-k
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od vlado1979 »

Spoliehať sa na funkciu palubného počítača, ktorý mi napovedá kedy mám zaradiť ? Však to viem sám, hluchý nie som a navyše skúsenosti + otáčkomer tiež prispievajú k tomu, že vodič vie kedy má akú rýchlosť zaradiť.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
89majlo96
Moderátor
Příspěvky: 3545
Registrován: 05 úno 2009, 07:58
Bydliště: Topoľčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od 89majlo96 »

Yurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.

Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut... :-k
i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie je
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Radek Švub
**
Příspěvky: 212
Registrován: 03 říj 2008, 12:27
Bydliště: Zábžeh

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od Radek Švub »

89majlo96 píše:
Yurii píše:Přesně jak píše Jam, není nad klapku připojenou přímo k pedálu. Jinak co se týče jízdy se studenym motorem já to u všech aut dělám ne tak že bych jezdil na nízký otáčky protože to autu dobře nedělá, ale studenej motor točím skoro stejně jako ohřátej, jen mám pa plynu lehkou nohu - tzn. jedu s motorem při stejnejch otáčkách ale při nízký zátěži (vytáčím ho pomalu) . Takhle se mi auto jak dřív ohřeje, tak neodrasím turbínu.

Jen by mne zajímalo jestli se takhle dá jet i u Vašich novejch aut... :-k
i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie je
Přesně tak je tam jenom to lanko a skrtící klapka!!!!!Já jsem měl problém když byl motor studenej tak to při rozjezdu zdechlo tak jsem zavolal jednoho borce a ten se mi kouknul na škrtící klapku a byla pěkně zasraná tak to opucoval a i30 jede zase jak má!!!
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Problém s motorem?

Příspěvek od S0T0 »

89majlo96 píše: i30 ma plyn na priamo cez lanko ktorou sa ovlada skrtiaca klapka, ziadna elektrika tam nie je
jsi si jistý že všechny? poface má mít elektronický pedál plynu... teda tak mi to tvrdil hardcam, když jsem se ptal na tempomat...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“